لیونل مسی با در متفاوت‌ترین ورژنی که از او دیده بودیم آرژانتین را به نیمه‌نهایی جام جهانی رسانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بخشی از خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی آمده است: آقای [یدالله] طاهرنژاد، نماینده سابق نوشهر [و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران] آمد. گفت، بخشی از چپ‌ها، من‌جمله آقای بهزاد نبوی [نایب‌رئیس مجلس] و دوستانش، به این نتیجه رسیده‌اند که مقابله با شما، به ضرر خودشان و مملکت و اصلاحات و مجلس تمام شده و باید جبران شود.
نبوی نوشت: اینجانب به تفصیل در نقد «انقلابی دیگر و ترویج خشونت و در دفاع از اعتدال و روش‌های اصلاحی» سخن گفته‌ام و نهایتاً نیز بیانیه‌ی ۱۵ ماده‌ای آقای خاتمی را مانیفست اصلاحات دانسته‌ام، که امیدوارم این دیدگاه در فضای سیاسی کشور به ویژه در میان اصلاح طلبان مورد نقد و بررسی قرار گیرد و دیدگاههای مکمل و اصلاحی صاحب نظران باعث تداوم وظیفه ضروری و با ارزش گفتگو و تبادل نظر میان همه دلسوزان کشور به ویژه اصلاح طلبان شود. آنچه من بیان کرده‌ام ارتباطی با تحولات در مدیریت جبهه اصلاحات نداشته و ندارد.
در شرایط فعلی من هیچ اثری از حضور مردم در انتخابات نمی‌بینم. مردم تا زمانی که مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند به دنبال سیاست نمی‌روند. اگر آن مشکلات کاهش پیدا کند اقبالی به مسائل سیاسی نشان خواهند داد؛ در آن صورت امکان اینکه کارهایی مثل شورای میانه‌روها و ائتلاف نتیجه دهد، وجود دارد. اگر مردم به سمت صندوق رای بیایند چنین ائتلاف‌هایی معنا پیدا می‌کند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، خاطره جالبی را از بازی برابر هلند در جام جهانی 2022 قطر تعریف کرد.
روایتی از تصادف بهزاد نبوی با خودرو فامیل یک نماینده مجلس را در این مطلب بخوانید.
سرمربی مس رفسنجان گفت اگر امتیازاتی که این تیم روی اشتباهات داوری از دست داده را برگردانند، رتبه این تیم بهتر خواهد شد.
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه کسانی که در مساله انتخابات نقش دارند باید به این مساله مهم فکر کنند که چطور عمل کنند تا بتوانند نظر مردم را برای امدن پای صندوق رای جلب کنند.
مرتضی نبوی گفت: ما مسئله کرامت انسانی و حفظ حرمت شهروندی و احترام به مردم و یکسان نگاه‌کردن به کل مردم ایران را باید بیشتر مورد توجه قرار دهیم و نباید در مواجهه با اقلیت‌های مذهبی که نسبت به شیعیان در اقلیت هستند، تبعیضی قائل شویم. این از شعار‌های اصلی و مهم انقلاب ما بود. در مورد اقوام دیگر و اصلاً همه شهروندان کشور - از این جهت که انسان هستند - باید از کرامت انسانی، آزادی‌های قانونی، حق انتخاب شغل و ارتقای آن برخوردار باشند.
برخی منابع پشت پرده استعفای بهزاد از جبهه اصلاحات را به شکل دیگری گزارش می‌کنند. این منابع می‌گویند برخی رفتار‌های رادیکال در منتهی الیه چپ طیف‌های اصلاح‌طلب ریشه اصلی این استعفا بوده است، گروهی دیگر هم به مطالبات فراتر از قانون برخی افراد و جریانات اشاره می‌کنند که باعث شد بهزاد عطای حضور در جبهه اصلاحات را به لقای آن ببخشد.
بهزاد نبوی چهره شاخص اصلاح‌طلبان از ریاست جبهه اصلاحات کناره‌گیری کرد.
بهزاد نبوی در پاسخ به این سوال که آیا تمایل به ادامه همکاری در جبهه اصلاحات را دارد، گفت:‌ به دلیل مشکلات جسمی و همچنین بالا بودن سن دیگر امکان حضور در جبهه را ندارم.
برتری تیم بسکتبال نبوغ مقابل آویژه پارسا مشهد
با برگزاری دیدار تیم های نبوغ اراک و توفارقان آذرشهر پرونده هفته نوزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور با پیروزی نماینده استان مرکزی بسته شد.
دیدار تیم‌های بسکتبال نبوغ - ذوب آهن
حرکت بامزه وینگر آینده‌دار تیم ملی برزیل در مواجهه با رونالدوی بزرگ سوژه رسانه‌ها شد.
بهزاد نبوی، رئیس جبهه اصلاحات ایران، گفت: امیدوارم حکومت هرچه زودتر به عقلانیت برسد و با روش‌هاى دموکراتیک با اعتراضات برخورد کند.
بهزاد نبوی گفت: ما می‌خواهیم در چارچوب نظام، نظام را اصلاح کنیم. نمی‌خواهیم دینامیت زیر ساختمان نظام بگذاریم، بلکه می‌خواهیم همین بنا را اصلاح و ایراداتش را برطرف کنیم که البته می‌دانیم کار بسیار مشکل و پرهزینه‌ای است.
بعد از پشت سر گذاشتن یک هفته سخت پیروزی برابر سپاهان می‌توانست انگیزه را به گل‌محمدی برگرداند اما تیم او از این مهم باز ماند.
هفته سوم ليگ برتر بسكتبال با برترى نزديك تيم نبوغ اراك برابر نفت آبادان پيگيرى شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نبوغ سلمان آن فرزند بزرگ ایران زمین در حفاظت از کیان اسلام، همچنان در رگ و خون فرزندان رشید این سرزمین کهن می‌جوشد.
سازمان لیگ بسکتبال، تیم نبوغ اراک را به عنوان تیم دوازدهم لیگ برتر بسکتبال کشور اعلام کرد.
فعالان بازار ارز در اولین روز هفته شاهد افت نسبی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که نرخ دلار در بازار آزاد با نوسان کاهشی در کانال 30 هزار تومانی همراه شده است.
بهزاد نبوی تاکید کرد: اینجانب علی‌رغم وجود برخی اختلاف نظرها در جزئیات روش‌های پیشبرد جریان اصلاح‌گری که با او دارم، معتقدم هیچگاه از مسیر عمومی این جریان خارج نشده و ارائه‌کنندهٔ یکی از محکم‌ترین منطق‌ها و دلایل برای پرهیز از خشونت و لزوم ایجاد وفاق ملی و همگانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ