کیلیان امباپه در دو دقیقه همه داشته‌های مسی و آرژانتین را آتش زد و با دبل خود در فینال، بازی دو بر صفر باخته را به تساوی کشاند! در گل دوم لئو توپ را در میانه میدان ازدست داد و همان توپ به گل دوم خروس‌ها بدل شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی، کاپیتان قهرمان دنیا، به کشورش آرژانتین برگشت تا با پیراهن آلبی‌سلسته در چند بازی دوستانه به میدان برود.
فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن 35 آیفون طلایی برای هدیه دادن به اعضای تیم قهرمان جام جهانی 2022 سفارش داد.
لیونل مسی یک ماه بعد از قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر در اینستاگرام خود پیامی منتشر کرد و گفت هنوز که هنوز است نمی‌تواند آن اتفاق بزرگ را باور کند.
تصاویر منتشر شده از سیرو مسی پسر ۴ ساله کاپیتان تیم ملی آرژانتین نشان می‌دهد که او چندان ذوق و شوقی در شب قهرمانی پدرش در جام‌جهانی نداشته!
لیونل مسی، ستاره آرژانتین، پس از بازگشت به روساریو با استقبال گرمی از سوی مردم شهرش روبرو شد.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین در همان جام جهانی که قهرمان شد، رکورد‌های زیادی را در تاریخ جام‌های جهانی گذشت.
همسر لیونل مسی بعد از قهرمانی وی و تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پیامی را برای این بازیکن منتشر کرد.
شب گذشته سینماها در حالی میزبان علاقه‌مندانی بودند که بر پرده نقره‌ای به تماشای قهرمانی دراماتیک آرژانتین نشستند که مجموع عایدی سینماها از اکران اجام‌جهانی به یک میلیارد تومان هم نرسید!
مسی توانست با غلبه بر فرانسه پس از پاسارلا و ماردونا به‌عنوان سومین کاپیتان تاریخ فوتبال آرژانتین،به قهرمانی جهان برسد.
لیونل مسی بلافاصله بعد از پیروزی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی مقابل دوربین‌ها قرار گرفت و درحالیکه از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت قهرمانی آرژانتین را فریاد کشید.
تیم‌های ملی آرژانتین و فرانسه در دیدار فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم رفتند که پس از تساوی ۳-۳ در دیداری هیجان‌انگیز، آلبی‌سلسته در ضربات‌پنالتی ۴-۲ پیروز و قهرمان شد.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با فوق ستاره خود برابر فرانسه به پیروزی رسید و برای سومین بار در ادوار مختلف جام جهانی به مقام قهرمانی رسید. «لیونل مسی» هم به رویای خود رنگ تحقق بخشید.
از نگاه هوگو لوریس، اینکه بیشتر فوتبال‌دوستان دنیا می خواهند فردا آرژانتین با لئو مسی قهرمان جهان شود، هیچ خللی در میل و اراده فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد نخواهد کرد.
ماجراجویی مراکش در جام‌جهانی قطر به پایان رسید و سرانجام شاگردان ولید الرکراکی مقابل فرانسه پرستاره و قدرتمند متوقف شدند و به عنوان نخستین تیم مسلمان تاریخ به دیدار رده‌بندی رسیدند. فرانسه برای دفاع از قهرمانی به آرژانتین و مسی رسید.
بادو الزاکی، اسطوره فوتبال مراکش با تایید اینکه تیم کشورش نسخه‌ای تاریخی و بی‌نظیر جام جهانی 2022 را که هم اکنون در کشور قطر برگزار می شود، ارائه کرد، خاطرنشان کرد: مراکش برای اولین بار فوتبال آفریقا را در صحنه جهانی قرار داد.
این روزها مسی به شدت محبوب هواداران فوتبال در آرژانتین است؛ به نحوی که پیراهنش را به نشانه تمجید در آسمان پرواز می‌دهند و او را شانس نخست قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ می‌خوانند.
این روزها مسی به شدت محبوب هواداران فوتبال در آرژانتین است؛ به نحوی که پیراهنش را به نشانه تمجید در آسمان پرواز می‌دهند و او را شانس نخست قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ می‌خوانند.
ال‌پیبه خود را به خطر می اندازد و عشقش به فوتبال آرژانتین و لیونل مسی را ابرازمی کند: او سزاوار قهرمانیست.
رییس‌جمهور آرژانتین: مسی ما را قهرمان جام‌جهانی کند و جای مرا بگیرد!
چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، سال ها در مظان اتهام تبانی و فساد در فوتبال قرار داشت اما الان او قهرمانی ملی لهستان است. کسی که می تواند جام جهانی را برای مسی تمام کند.
سرخیو آگوئرو معتقد است آرژانتین حالا یک تیم واقعی است و برای قهرمانی تنها به درخشش لیونل مسی وابسته نیست.
لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، تاکید دارد که نباید این تیم را از ابتدا قهرمان جام جهانی 2022 دانست.
مسی در جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ملی فوتبال آرژانتین را همراهی کرد و این تیم در مرحله یک هشم نهایی با شکست ۴ بر ۳ برابر فرانسه حذف شد و در نهایت شاگردان دیدیه دشان جام قهرمانی را بالای سر بردند.
رئیس جمهور سابق آرژانتین تیم ملی کشورش را شانس اول قهرمانی جام جهانی 2022 می داند و گفت که به خاطر لیونل مسی باید قهرمان شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ