آرژانتین با شکست برزیل در سومین بازی مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راست گرایان افراطی به طور غیرمنتظره‌ای برنده انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری در آرژانتین شدند.
کاهش ذخایر ارزی آرژانتین موجب شده تا این کشور مجبور شود برای پرداخت وام دریافتی از صندوق بین‌المللی پول دست به دامان قطر شود.
مربی تیم ملی والیبال دانشجویان عملکرد شاگردانش را در مسابقات مرحله گروهی مثبت ارزیابی کرد و گفت: بازی خوبی با آرژانتین داشتیم تیمی که سالهاست رقیب ما بوده است.
تیم ملی آرژانتین با قبول شکست برابر تیم ملی سوئد در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2023 از این مسابقات حذف شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان از شهر سانتا ریتا برزیل راهی سن خوآن در آرژانتین شد.
شرکت اپل طرح جالبی را برای خوشامدگویی به لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به کار برده است.
شرکت اپل طرح جالبی را برای خوشامدگویی به لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به کار برده است.
نمکزار سالار د آریزارو (The Salar de Arizaro) در آرژانتین میزبان یکی از دیدنی‌ ترین ساختارهای طبیعی جهان به نام کونو د آریتا (Cono de Arita) است. محلی ها این منطقه را به طور خلاصه سالار نام می برند.
تیم ملی والیبال آرژانتین بدون لوسیانو دچکو هم پیروز می‌شود.
هواداران تیم ملی آرژانتین و البته برنده هفت توپ طلا، با حضور در فرودگاه و مقابل هتل محل اقامت آلبی‌سلسته با سر دادن شعار‌های «مسی، مسی» از این فوق‌ستاره آرژانتینی استقبال گرمی کردند.
لیونل مسی، ابر‌ستاره آرژانتینی فوتبال جهان، برنده جایزه بهترین ورزشکار سال ۲۰۲۳ جهان از نگاه «لاروس» شد.
ستاره آرژانتینی استون‌ویلا با کلین‌شیت مقابل نیوکسل تیمش را برنده از زمین خارج کرد.
استفان کامبیاسو، ستاره سابق آرژانتینی اینتر، بایرن را شایسته صعود به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دانست.
در کنار جایزه بهترین بازیکن، مربی و دروازه بان، جایزه بهترین هواداران هم به آرژانتین رسید.
مسی حالا مردم آرژانتین را دوباره از سایه به بیرون کشانده و فوتبال را یک بار دیگر مذهب مشترک «آلبی‌سلسته» کرده است. چه کسی می‌خواهد جلوی این تفکر را بگیرد که مسی بزرگ‌تر از دیگو مارادونا‌ست؟ لئو بیشتر از مارادونا گل زده، جام گرفته، توپ طلا برده و حالا به چیزی که مارادونا به آن دلخوش بود و افتخار می‌کرد هم رسیده است: قهرمانی در دنیا
«خیلی از علاقمندان به فوتبال مایلند آرژانتین برنده دیدار فینال شود تا مسی پایان خوشی از حضورش در جام جهانی داشته باشد»، اما برخلاف این اظهار نظرها برخی طرفدار قهرمانی فرانسه هستند.
فوری از اکیپ فرانسه؛ کریم بنزما، برنده توپ طلای 2022 ، به دلیل اختلاف با دیدیه دشان برای دیدار فینال مقابل آرژانتین به قطر نمی‌آید. بنابراین مراسم اهدای مدال شرکت نخواهد کرد
تاثیر لیونل مسی نه تنها داخل مستطیل سبز زیاد است، بلکه ماشین تبلغاتی او در طول جام جهانی ۱۷ برند مختلف از سراسر دنیا را تبلیغ می‌کند. همچنین در صورت قهرمانی آرژانتین در جام جهانی همراه با لیونل مسی، مسی تبدیل به یکی از هیجان انگیزترین سفیر برند‌های بازار تبلیغات خواهد بود. اما در داستان میلیونر‌ها بازند‌هایی هم وجود دارند بازنده‌هایی که به سندروم استهکلم مبتلا هستند.
آرژانتین لئو مسی انتقام خود را از فرانسه کیلیان امباپه خواهد گرفت: چه کسی برنده می شود؟
زلاتکو دالیچ برای دیدار با آرژانتین دست به ترکیب تیم برنده بازی قبل مقابل برزیل نزده.
یک رسانه آرژانتینی می‌گوید آنچه آرژانتین را در جام جهانی شگفتی‌ها تا مرحله نیمه‌نهایی پیش برده علاوه بر حضور لیونل مسی، روحیه مارادونایی است که در این تیم دیده می‌شود.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه این ضیافت تاریخی به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
اسطوره فوتبال مکزیک معتقد است که امشب آرژانتین با شکست 1-0 از جام جهانی حذف خواهد شد و لیونل مسی با جام وداع می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ