تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان از شهر سانتا ریتا برزیل راهی سن خوآن در آرژانتین شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمکزار سالار د آریزارو (The Salar de Arizaro) در آرژانتین میزبان یکی از دیدنی‌ ترین ساختارهای طبیعی جهان به نام کونو د آریتا (Cono de Arita) است. محلی ها این منطقه را به طور خلاصه سالار نام می برند.
تیم ملی آرژانتین از سد میزبان مسابقات فرانسه گذشت.
فیفا رسما اعلام کرد جام جهانی زیر 20سال 2023 در کشور آرژانتین برگزار خواهد شد.
آرژانتین جای اندونزی میزبان جام‌جهانی فوتبال جوانان
رسانه‌های آرژانتینی می‌گویند میزبانی جام جهانی فوتبال زیر 20سال که قرار بود در اندونزی برگزار شود ولی میزبانی از این کشور بازپس گرفته شده بود در آرژانتین برگزار خواهد شد.
آرژانتین به همراه سه کشور اروگوئه، شیلی و پاراگوئه درخواست میزبانی جام جهانی 2030 را امضا کرده و به فیفا ارائه کردند.
آرژانتین برای گرفتن میزبانی جام جهانی 2030 اسطوره های سه قهرمانی خود در این جام را به صف کرده است.
در این فهرست، که بر اساس میزان جرمِ ثبت‌شده در پایگاه داده جهانی «Numbeo» جمع‌آوری شده است، آسیا و اروپا در رتبه‌بندی «ایمن‌ترین» نقاط جهان، بالاترین جایگاه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و شهر تایپه در تایوان بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده، در حالی که بوئنوس آیرس در آرژانتین، پایین‌ترین رتبه را کسب کرده است.
فدراسیون جهانی والیبال آرژانتین را به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۹ سال جهان ۲۰۲۳ انتخاب کرد و تیم ملی جوانان ایران نیز در بحرین به مصاف حریفان جهانی زیر ۲۱ سال خود می‌رود.
ماجرا به سال ۱۹۹۰ برمی‌گردد. جام جهانی در ایتالیا بود و در نیمه نهایی آرژانتین به میزبان خورد. بازی در کجا برگزار می‌شد؟ ورزشگاه ناپل! این هم یکی از آن شوخی‌های روزگار بود که با قهرمانان می‌کرد. مارادونا در آن زمان خدای ناپل بود و بخش اعظمی از مردم ایتالیا عاشقانه او را دوست داشتند. مارادونا قبل از بازی یک جنگ روانی راه انداخت و گفت خیلی از ایتالیایی‌ها طرفدار آرژانتین هستند.
لیونل مسی نه تنها با پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه در یک فینال هیجان‌انگیز به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یافت، بلکه او و هم تیمی‌هایش یک جایزه مالی سنگین را در ازای این موفقیت دریافت می‌کنند.
شب گذشته سینماها در حالی میزبان علاقه‌مندانی بودند که بر پرده نقره‌ای به تماشای قهرمانی دراماتیک آرژانتین نشستند که مجموع عایدی سینماها از اکران اجام‌جهانی به یک میلیارد تومان هم نرسید!
ورزشگاه لوسیل میزبان دوئل فرانسه و آرژانتین در فینال رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
ورزشگاه لوسیل میزبان دوئل فرانسه و آرژانتین در فینال رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
تب و تاب جام جهانی از سه‌شنبه شب به بالاترین میزان خودش می‌رسد؛ فرانسه، مراکش، کرواسی و آرژانتین. کدام دو تیم به فینال می‌رسند؟
رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی درخواست اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه و شیلی برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۳۰ را بسیار قوی خواند.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی درخواست اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه و شیلی برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۳۰ را بسیار قوی خواند.
ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در بیست و دومین دوره جام جهانی بوده است، در زمین دوندگی زیادی ندارد و به اعتقاد برخی «پیاده روی» می‌کند!
برتری ۲ بر یک آرژانتین مقابل استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پایان کار استادیوم احمد بن‌علی در میزبانی از مسابقات جام جهانی بود.
عربستان سعودی میزان مصدومیت یاسر الشهرانی، بازیکن مصدوم خود در جریان پیروزی مقابل آرژانتین را اعلام کرد.
سایت ترانسفر مارکت در یک مطلب تخمین آماری، ایران را در میان ۱۰ تیم بدون شانس قهرمانی در جام جهانی قطر قرار داد. تیم‌هایی مثل کره‌جنوبی، کانادا،عربستان، اکوادور قطر میزبان در این ده کشور دیده می‌شوند. سه شانس اصلی هم برزیل، فرانسه و آرژانتین معرفی شده‌اند. انگلستان و آلمان در کنار هلند و اسپانیا و پرتغال در سطح دوم دسته بندی شده‌اند
مدیر تیم‌های ملی اسکیت درباره وضعیت اعزام ملی‌پوشان به مسابقات جهانی آرژانتین گفت: تا زمانی که روادید از سوی کشور میزبان صادر نشود، اعزام اسکیت بازان به این مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
با اعلام فدراسیون فوتبال آرژانتین، دیدار سوپرکاپ این کشور بین ریورپلاته و بوکاجونیورز به میزبانی کشور امارات برگزار خواهد شد.
دیدار مصر و آرژانتین اکتبر آینده در ابوظبی پایتخت امارات برگزار می‌شود و ورزشگاه میزبان این دیدار هم متعاقبا مشخص خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ