تیم ملی والیبال آرژانتین بدون لوسیانو دچکو هم پیروز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی آرژانتین با قبول شکست برابر تیم ملی سوئد در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2023 از این مسابقات حذف شد.
شکست نزدیک ایران مقابل آرژانتین بدون موسوی
تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل اندونزی به برتری رسید.
آرژانتین در دیداری دوستانه موفق شد اندونزی را شکست دهد.
تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه بدون مسی تیم آرژانتینی ریورپلاته را شکست داد.
سرمربی کهنه کار آرژانتینی که در حال حاضر بدون تیم است، می تواند با یک تیم انگلیسی به عرضه مربیگری برگردد.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، در مایورکا اسپانیا زندگی می کند. او روز گذشته به این شهر بازگشت بدون اینکه آینده‌اش در تیم ملی آرژانتین تضمین شده باشد.
بازیکنان آرژانتین به شدت از اظهارات عادل رامی، بازیکن فرانسوی، علیه امیلیانو مارتینز عصبانی هستند.
فدراسیون فوتبال جهان اعلام کرد در هیچ یک از بازی های جام جهانی 2022 تبانی رخ نداده است. مسابقاتی که فینال آن بین آرژانتین و فرانسه اوج هیجان بود.
نیمار، ستاره برزیلی، با انتشار پستی در اینستاگرام، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به لیونل مسی تبریک گفت اما اشاره‌ای به شکست دیگر هم‌تیمی‌اش در پاری‌سن‌ژرمن نداشت.
رولی و آرمانی از آرژانتین و آرئولا و بنزما از فرانسه این شانس را دارند که حتی بدون انجام یک بازی جام قهرمانی جهان را به دست بیاورند.
بازیکنان بیمار و مصدوم فرانسه امروز بدون مشکل تمرین کردند تا این تیم با تمام قوا برای بازی با آرژانتین در فینال جام جهانی آماده شود.
جای خالی یک مهاجم نوک در سطح بازیکنانی چون شوکر و مانژوکیچ در تیم ملی کرواسی به شدت احساس می شود.
برزیل حذف شد و آرژانتین با تاکتیکی متفاوت و زدن پنالتی های بهتر بالا رفت. بدون برزیل حالا می توان راحت تر به فینال قرن بین لئو مسی و رونالدو فکر کرد.
ورزشگاه احمد بن علی در شب صعود آرژانتین به یک‌چهارم نهایی جام جهانی یک بار دیگر شاهد هنرنمایی و البته نمایشی از محبوبیت بالای لئو مسی بود.
چسلاو میخنیویچ، سرمربی لهستان، بعد از صعود تیمش به مرحله یک‌هشتم با وجود شکست مقابل آرژانتین گفت لهستانی‌ها بدون تردید استحقاق صعود از مرحله گروهی جام جهانی را داشتند.
لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، امید اصلی این تیم برای زنده ماندن رویای قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر است.
مصاف آرژانتین – مکزیک در حالی با نتیجه دو بر صفر به سود یاران مسی پایان یافت که پیش از گل لیونل بیم این وجود داشت، بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.
جراردو مارتینو، سرمربی مکزیک، بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل لهستان گفت با توجه به شکست آرژانتین مقابل عربستان، دیدار بعدی تیمش مقابل آلبی‌سلسته تعیین‌کننده خواهد بود.
برد عربستان مقابل آرژانتین بدون درخشش دروازه‌بان زردپوش به دست نمی‌آمد.
در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه تا دقیقه هشتاد، ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد. عربستان در چهار تقابل قبلی خود برابر آرژانتین پیروز نشده است. (۲ شکست - ۲ تساوی). آرژانتین در هر ۷ دوره اخیری که در رقابت‌های جام جهانی حضور داشته، بازی اول خود را واگذار نکرده است. آخرین دیدار دو تیم مربوط به بازی دوستانه سال ۲۰۱۲ است، که با تساوی بدون گل به پایان رسید. عربستان در هر ۵ دیدار ابتدایی گذشته خود در جام جهانی پیروز نشده است.
هرچند لیونل مسی امروز بدون مشکل تمرین کرد ولی تصویری از مچ پای ورم کرده او باعث نگرانی مردم آرژانتین شده است.
پیراهنی که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام زدن دو گل معروف به انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، پنج ماه پس از فروش آن در حراجی به ارزش ۹.۳ میلیون دلار، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق اعلام خانه حراج ساتبی، این پیراهن که بدون فاش کردن هویت خریدار، تمامی رکورد‌های فروش کلکسیون‌های ورزشی را شکست، به موزه ورزش قطر قرض داده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.
آرژانتین با ۲ مسابقه دیگر می‌تواند به رکورد ۳۷ بازی بدون باخت ایتالیا دست پیدا کند و به شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ بدل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ