پس از پیروزی مقابل فرانسه، لباس تیم آلبی سلسته با سومین ستاره ای که کسب کردند به روز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا پس از پیروزی 4-0 برابر رئال، در جمع دوستان صمیمی‌اش از جمله رئیس جمهور سابق آرژانتین به رئال کنایه سنگینی زد.
یک ماه از قهرمانی آرژانتین در قطر می‌گذرد. ستاره آلبی سلسته در این رقابت‌ها مسی بود. به‌همین خاطر هر کسی به شکلی قدردانی خود را از مهاجم آرژانتینی نشان می‌دهد. کشاورز اهل کوردوبا در زمینش چهره مسی را به تصویر کشید. او با بهره‌گیری از یک الگو به شکلی بذرپاشی کرد که چهره ستاره آرژانتینی در زمینش نقش ببند. ماکسیمیلیانو اسپیناتسه آن را به مهاجم تیم ملی کشورش تقدیم کرد و گفت: برای مسی که شکست‌ناپذیر است.
در همین حال ویدئویی از امیلیا فررو، نامزد جولین آلوارز، منتشر شد که نشان می‌داد او مانع از این شده که گروهی از پسران نوجوان بتوانند با این بازیکن عکس بگیرند یا امضای او را داشته باشند.
نیکلاس اوتامندی ویدیویی از بازیکنان آرژانتین در هتل منتشر کرده که شادی سرخیو آگوئرو پس از قهرمانی در جام جهانی قطر را نشان می‌دهد.
تصاویر منتشر شده از سیرو مسی پسر ۴ ساله کاپیتان تیم ملی آرژانتین نشان می‌دهد که او چندان ذوق و شوقی در شب قهرمانی پدرش در جام‌جهانی نداشته!
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، با انتشار پستی به جشن چند میلیونی قهرمانی این تیم در جام جهانی 2022 واکنش نشان داد.
لیونل مسی با انتشار متنی احساسی در اینستاگرام خود به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی واکنش نشان داد و گفت «این جام متعلق به دیه‌گو هم هست».
ماریا سول، خواهر لیونل مسی، با انتشار متنی در اینستاگرام، به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی با کاپیتانی برادرش واکنش نشان داد.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، پس از قهرمانی در جام جهانی، به صحبت‌های کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه واکنش نشان داد.
انتشار یک پست اینستاگرامی توسط کریم بنزما، در فاصله دور روز تا فینال جام جهانی نشان می دهد که هوای رابطه او با دشان ابری است.
سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه به احتمال حضور بنزما در دیدار فینال برابر آرژانتین واکنش نشان داد.
این روزها مسی به شدت محبوب هواداران فوتبال در آرژانتین است؛ به نحوی که پیراهنش را به نشانه تمجید در آسمان پرواز می‌دهند و او را شانس نخست قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ می‌خوانند.
این روزها مسی به شدت محبوب هواداران فوتبال در آرژانتین است؛ به نحوی که پیراهنش را به نشانه تمجید در آسمان پرواز می‌دهند و او را شانس نخست قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ می‌خوانند.
لیونل مسی با گلزنی مقابل کرواسی به عنوان بهترین گلزن تاریخ آرژانتین در جام جهانی تبدیل شد.
آرژانتین با غلبه بر لهستان شخصیت کافی برای صعود به عنوان صدرنشین گروه سوم را از خود نشان داد و حالا خبر از یک رستاخیز می دهد.
بازیکنان آرژانتین پیش از بازی دوستانه برابر امارات حمایت‌شان را از جیووانی لوسلسو، هافبک این تیم، نشان دادند.
تیم ملی آرژانتین در آستانه جام جهانی قطر در یک بازی دوستانه به مصاف امارات رفت و موفق شد با نتیجه 5-0 به پیروزی برسد.
فیفا به پنجمین حضور مسی واکنش نشان داد و نوشت: آیا لئو می‌تواند آرژانتین را به قهرمانی و شکوه برساند؟
روبرت لواندوفسکی در مورد رویارویی با آرژانتین و لیونل مسی در جام جهانی و شانس قهرمانی آلبی سلسته صحبت کرد. او به بازگشت احتمالی مسی به بارسا نیز واکنش مثبت نشان داد.
اسکن ام‌ار‌آی پائولو دیبالا امروز در شهر رم انجام شد و رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند نتایج نشان می‌دهد او همچنان شانس بازی در جام جهانی قطر را دارد.
شبکه سی ان ان اعلام کرد: تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که «کریستیانا فرناندز کرشنر» معاون رئیس جمهور و رئیس جمهور سابق آرژانتین درحالیکه بین جمعیت در حال خوش و بش کردن است ناگهان فردی به سمت وی اسلحه می‌گیرد و شلیک می‌کند، اما هیچ گلوله‌ای از آن خارج نمیشود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید تلاش می‌کنند در بازی‌های بعدی کم نوسان و کم خطا‌تر نشان دهند.
هلند در یک بازی آسان و در سه ست پیاپی موفق به شکست مصر شد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در جام واگنر با نتیجه 3-2 برابر آرژانتین به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ