بازیکنان تیم ملی آرژانتین فردای بازی با کرواسی را به استراحت کامل پرداخته اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روند صعودی در بازار سرمایه امروز نیز ادامه یافت و شاخص کل بورس با بیش از ۱۸ هزار واحد صعود دوباره وارد کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد شد. این روند صعودی فردا در آخرین روز معاملاتی هفته نیز ادامه خواهد داشت؟
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، دلار در ذخایر بانک‌های مرکزی همچنان پادشاهی می‌کند!، اخبار مهم بورس فردا ۱۰ تیرماه | تعطیلی این پتروشیمی همزمان با ابلاغ بخشنامه گاز هفت هزار تومانی، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی بورس هفته دوم تیرماه، با قرار داد آتی شمش طلا آشنا شوید؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرنوشت دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتسال فردا پنج‌شنبه مشخص می‌شود.
امروز مطالبی همچون دلار گران شد؛ یورو ارز / از صرافی‌ها چه خبر؟، پیش بینی قیمت طلا | طلا تا چه قیمتی افزایش می‌یابد؟، خبر‌های مهم برای سهامداران تاپیکو و قچار، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۲۴ اردیبهشت، گزارش بازار اختیار معامله ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست، ایلان ماسک بالاخره از منصبش در توییتر کوتاه آمد!، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مربی هوادار توضیح کوتاهی درباره درگیری با نیمکت استقلال ملاثانی انجام داد.
مدافع استقلال خوزستان می گوید کسب عنوان فردی بدون صعود تیمش به کارش نمی آید.
داوید آلابا معتقد است هرگز نباید چلسی را دست کم گرفت و در بازی فردا از دقیقه یک باید جدی و پرفشار کار کنند.
در معاملات روز شنبه، شاخص بورس باز هم رشد کرد و با صعود ۶۴ هزار و ۹۲۳ واحدی نسبت به روز کاری گذشته، تا سطح ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۳۸۷ واحد بالا آمد، امروز اغلب نماد‌های بازار رشد قیمت داشتند تنها نماد‌های گروه خودرویی قرمزپوش بودند. فردا در بیستمین روز فروردین ماه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
همه چیز در خصوص مسیر سخت دختران ایران برای صعود به المپیک پاریس
امروز یکشنبه ششم فروردین ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با صعود ۲۰ هزار و ۴۹۲ واحدی نسبت به روز کاری گدشته، تا سطح ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۷۷۴ واحد بالا آمد. اما با توجه به حجم بالای عرضه‌ها در معاملات امروز آیا فردا بازار صعودی می‌شود یا نزولی؟
گالنو، ستاره برزیلی پورتو، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردای این تیم مقابل اینتر در لیگ قهرمانان گفت پورتو مطمئن است با حمایت هواداران به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران در بازی فردا مقابل ویتنام تمرکز ویژه‌ای روی کوک‌ویت خواهد داشت.
مدیرکل دانش پژوهان شاهد و ایثارگر با اشاره به جزئیات جشنواره صعود و اندیشه برتر گفت: فردا تجلیل از برگزیدگان المپیاد دانش آموزی شاهد و ایثارگر انجام می‌شود.
نماگر‌های سهام امروز نیز به صعود ادامه دادند، اما در نیمه دوم بازار عرضه‌ها کمی افزایش یافت و در نهایت شاخص کل وارد کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد شد؛ بورس فردا چگونه خواهد بود؟
سازمان مدیریت بحران استان تهران درخصوص وزش باد شدید از اواخر وقت فردا سه شنبه ۱۸ بهمن تا چهارشنبه ۱۹ بهمن در نیمه جنوبی استان هم هشدار داد و به شهروندان توصیه کرد از قرار گرفتن و توقف در زیر درختان، ساختمان‌ها و بنا‌های نیمه کاره و تابلو‌های تبلیغاتی خودداری کنند.
تیم ملی عمان فردا شب و برای صعود به دیدار فینال جام خلیج فارس به مصاف بحرین می رود.
شاخص کل بورس امروز صعود و نزول داشت و کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را مجددا فتح کرد و متاسفانه آن را از داست داد و با افت ۱۹۳۱ واحد به کانال یک میلیون و ۵۹۱ هزار واحدی رسید. بازار سرمایه فردا در آخرین روز معاملاتی هفته چگونه خواهد بود؟
لوئیس انریکه با خوشبینی بسیار زیادی به بازی فردای اسپانیا برابر مراکش نگاه می کند. او تیمش را در یک چهارم نهایی جام جهانی می بیند.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهوری خواستار شدند که در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فردا تعطیل عمومی اعلام شود.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از احتمال تعطیلی فردا (چهارشنبه) در صورت پیروزی و صعود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.
پائولو بنتو امروز تایید کرد که سون هیونگ مین فردا برابر اروگوئه بازی خواهد کرد. او همچنین فده والورده را با کوین دی‌بروینه مقایسه کرد و گفت که بهترین های دنیا در پست خودشان هستند.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد کار تیمش برای غلبه بر ساختار دفاعی کپنهاگن آسان نیست.
فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور فردا در حالی قرعه کشی می شود که در نحوه صعود تیم ها به لیگ برتر اتفاق تازه ای رخ نداده است.
فصل جدید لیگ برتر و لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان از پنجشنبه، ۱۳ مرداد ماه آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ