ویرجینیا، دختیر سینیشا میهایلوویچ، پس از درگذشت پدرش پیامی احساسی خطاب به او در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوالفضل جلالی با انگیزه زیاد و روحیه بالا تمرینات خود را انجام می‌دهد و آماده حضور در ترکیب استقلال مقابل ملوان می‌شود.
آندره اونانا معقتد است که ترک اینتر برای او به اندازه ترک خانواده سخت بوده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت در عرصه و آزمون سخت انتخابات علت و شرط دارد، گفت: برای مشارکت بالا باید همه اقشار و سلیقه ها اجازه ورود به عرصه انتخابات را داشته باشند، چراکه اگر قرار باشد یک طیف خاص وارد عرصه انتخابات شود بهانه دست دشمن می دهد و دلگرمی را از مردم می گیرد.
یورن اندرسون سرمربی آلمانی هنگ کنگ گفت همگروهی با سه تیم از غرب آسیا برای آنها سخت و دشوار است.
مدافع پیکان از بازی های سخت این تیم در آینده صحبت می کند و امیدوار است یکی پس از دیگری رقیبان را از پیش رو بردارند.
مس شهر بابک‌ یک بر صفر چوکا را از پیش رو برداشت تا شرایط برای نماینده تالش سخت تر از قبل شود.
سرمربی تیم جوانان ایران، بازی با تیم عراق بسیار سخت و‌ با پیچیدگی‌های خاص دانست.
مجتمع مس شهربابک توانست با تلاش و سخت کوشی بار دیگر در زمینه تولید ماهیانه اکسید مولیبدن رکورد جدیدی را در بهمن ماه به ثبت برساند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر انتظارات را بالا برده است، گفت: سپاهانی‌ها از نتایج پرسپولیس دچار غرور شدند و فکر می‌کردند به راحتی این تیم را شکست می‌دهند.
مدیرعامل استقلال خوزستان با ابراز خوشنودی بابت عملکرد تیمش طی این هفته و برد مقابل دریای بابل از حمایت‌ مجموعه برای به سرانجام رسیدن مسیر صعود خبر داد.
هافبک نفت مسجد سلیمان می گوید اخراجش سخت گیرانه بوده و به خاطر این موضوع از همه عذرخواهی می کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گویدتیمش از مصدومیت کریستین اریکسن ناراحت است و جذب هافبک سطح بالا در روز آخر نقل و انتقالات دشوار خواهد بود.
مهران گلزاری می‌گوید از کمتر بازی کردن در این فصل گلایه‌ای ندارد چرا که مدافعان دیگر گل گهر کیفیت بالایی دارند.
سرپرست امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی گفت: بالا رفتن قیمت دلار و قیمت کالاهای وارداتی باعث شد برای تهیه سمعک و ویلچر برقی از کشورهای دیگر دچار مشکل شویم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از مسئولان این باشگاه بابت عدم برخورد قاطع با «آیاندا پاتوسی» هافبک آفریقایی این تیم گلایه کرد.
پورشه مدلی مستحکم و بیراهه نورد از خودروی ۹۱۱ خود را به نمایش گذاشته که از مرتفع‌ترین آتشفشان جهان در شیلی برای انجام برخی آزمایش‌ها بالا رفت.
دریا در یک بازی سخت نتوانست حریف سیرجانی خود را در بابل شکست دهد.
دانشمند با اشاره به اینکه ارز چند نرخی در نظام اقتصادی ایران فساد آور است، گفت: «تجربیات بیش از دو دهه‌ای موید این موضوع است که هرگاه ارز در ایران چند نرخی بوده است، از آن طرف فساد و رانت نیز به وجود آمده، نمونه عینی این موضوع هدر رفت منابع ملی در قضیه ارز ۴۲۰۰ تومانی است که در نهایت نیز بساط آن نیز جمع شد. البته باید به این نکته نیز اذعان داشت که از بین بردن نظام ارز چند نرخی در زمانی که اقتصاد کشور در ثبات قرار ندارد و تحریم‌ها فشار همه جانبه‌ای به کشور وارد می‌کند، عملا سخت و نشدنی است.»
کارمندان در شرکت‌ها بیمه می‌شوند و اصلاً مشخص نیست که چرا باید مجدداً در پروژه‌های مختلف بیمه شوند و حق بیمه برایشان پرداخت شود. از طرف دیگر، معمولاً سازمان تأمین اجتماعی صورت حساب پیمانکاران را قبول نمی‌کند و روی تمام فاکتور حق بیمه قرارداد اعمال می‌شود. در این شرایط سخت کسب و کار تحمیل هزینه‌های بالا نظیر حق بیمه قرارداد باعث ورشکستگی شرکت‌ها می‌شود.
بهترین بازیکن مسابقات چوگان بانوان جام صفویه تأکید کرد، چوگان وضعیت رو به رشدی دارد، اما جذب بازیکن خیلی سخت است.
مس شهر بابک در یک بازی سخت و نفس گیر از روی نقطه پنالتی تیم شهرداری همدان را یک بر صفر شکست داد و اولین پیروزی اش را جشن گرفت.
مس شهر بابک در یک بازی سخت و نفس گیر از روی نقطه پنالتی تیم شهرداری همدان را یک بر صفر شکست داد و اولین پیروزی اش را جشن گرفت.
مدافع ذوب آهن می‌گوید با توجه به قرعه سخت این تیم کسب چهار امتیاز در چهار بازی نتیجه خوبی محسوب می‌شود.
با نمایشی که زکی‌پور در سیرجان ارائه کرد بعید به نظر می‌رسد که مورایس تصمیمی برای تغییر او داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ