با نمایشی که زکی‌پور در سیرجان ارائه کرد بعید به نظر می‌رسد که مورایس تصمیمی برای تغییر او داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک محقق بخش کشاورزی گفت: ۶ نمونه بذر هیبرید در کشور تولید شده که قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.
کریستین تیو، مدافع سابق بارسا، معتقد است شریاط لیگ عربستان از لحاظ قدرت و رقابت برتری چشمگیری بر لیگ فوتبال آمریکا دارد.
این رویکرد رسانه‌ای دست‌اندرکاران فتنه قبل از هر چیز نشانگر یک واقعیت مهم است و آن ورشکستی و تهیدستی سران طیف متبوع‌شان پس از ارتکاب خیانت‌های پیاپی است وگرنه دلیلی ندارد که یک جریان سیاسی حضور افراد متفاوت در مراسم تشییع یک شخصیت را حمل بر همنشینی تدبیرگران و کنار گذاشتن رقابت و درپیش گرفتن رفاقت (؟!) تعبیر کنند.
موسی دیابی به دنبال جدایی از بایرلورکوزن در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، اما این باشگاه آلمانی برای فروش بازیکن خود، مبلغ قابل توجهی را طلب می‌کند
به نظر می‌رسید سایه هم را با تیر می‌زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
به نظر می رسید سایه هم را با تیر می زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
سیده نرگس میرنوراللهی و میرهاشم حسینی با با وجود ارائه نمایشی قابل قبول از رقابت های جهانی باکو کنار رفتند.
سیده نرگس میرنوراللهی و میرهاشم حسینی با با وجود ارائه نمایشی قابل قبول از رقابت های جهانی باکو کنار رفتند.
محققان کشور روشی جدید برای تولید کاتالیستها طراحی کردند که قابل رقابت با کاتالیستهای موجود در بازار هستند.
یک مقام چینی می‌گوید: چین متعهد به ایجاد جامعه‌ای با آینده‌ای مشترک برای بشریت در حوزه هوش مصنوعی است و تلاش می‌کند از رویکرد مردم محور و اصل هوش مصنوعی برای همیشه حمایت کند تا اطمینان حاصل کند که هوش مصنوعی ایمن، قابل اعتماد، قابل کنترل و قادر به بهتر انجام دادن کارهاست. تقویت توسعه پایدار جهانی و افزایش رفاه مشترک تمام بشریت هدف چین است.
معاون صنایع حمل‌و‌نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، با تشریح تصمیم شورای رقابت گفت: بند مربوط به عرضه خودرو در بورس در دستورالعمل شورای رقابت قابل بحث و تجدید نظر است.
بازیکن سابق آرسنال می گوید که لیورپول در رقابت های امسال، فاصله زیادی با تیم سال گذشته دارد.
محسن فروزان پس از 13 حضور ثابت در ترکیب آبی‌پوشان سیرجانی سرانجام جای خود را به منادی داده است.
با برپایی لیگ نخبگان، حالا انتظار می‌رود که سهمیه فوتبال ایران به طرز قابل توجهی کاهش یابد و این مسئله، رقابت تیم‌ها را افزایش خواهد داد.
با برپایی لیگ نخبگان، حالا انتظار می رود که سهمیه فوتبال ایران به طرز قابل توجهی کاهش یابد و این مسئله، رقابت تیم ها را افزایش خواهد داد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید اسپرسوساز صنعتی شدند که قابل رقابت با نمونه های خارجی است.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید گرم‌کن گرافنی قابل رقابت با نمونه خارجی شدند.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: امروز در موشک و پهپاد از خیلی کشورهای مدرن دنیا جلوتریم و همین مساله در خودرو نیز قابل پیاده کردن است. بازار خودرو باید باکیفیت و رقابتی شود تا هم کیفیت خودرو‌ها افزایش یابد و هم قیمت خودرو‌ها متناسب و عادلانه باشد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: امروز در موشک و پهباد از خیلی کشورهای مدرن دنیا جلوتر هستیم و همین مسئله در خودرو نیز قابل پیاده کردن است. بازار خودرو باید باکیفیت و رقابتی شود تا هم کیفیت خودرو‌ها افزایش یابد و هم قیمت خودرو‌ها متناسب و عادلانه باشد.
رئیس اتاق تعاون ایران گفت: بسیاری از محصولاتی که در حوزه صنعت ساختمان در داخل تولید می شوند، قابلیت رقابت با کالاهای مشابه مطرح اروپایی را دارند.
محمد خبری زاد کارشناس بازار سرمایه گفت: عرضه خودرو در بورس کالا مانند سایر کالا‌ها می‌تواند سبب شفافیت قیمتی و همچنین قیمت‌گذاری عادلانه و کوتاه شدن دست دلالان و واسطه‌ها شود.
حذف عنوان «ماما» از شبکه بهداشت
هیچ جایزه‌ای در بخش رقابتی به طور هم‌ارزش میان دو یا چند اثر تقسیم نمی‌شود و در واقع سیمرغ بلورین بهترین فیلم یا بهترین کارگردانی یا بهترین نقش اول به دو فیلم یا به یک هنرمند برای دو فیلم تعلق نمی‌گیرد. همچنین دست اندرکاران اصلی تولید فیلم‌های بخش‌های رقابتی نمی‌توانند عهده دار مسئولیت داوری فیلم‌های آن بخش باشند؛ تغییراتی هرچند کوچک برای نزدیک کردن جشنواره فیلم فجر به استاندارد‌های برپایی جشنواره فیلم است.
در سال جاری و سال آینده، دورنمای تیره تری برای اکران قابل تصور است و سرمایه گذاران این فیلم‌ها احتمالاً با در نظر گرفتن عدم بازگشت سرمایه‌شان این فیلم‌ها را تولید کرده‌اند؛ معادله‌ای که نشان می‌دهد سینمای ایران دست‌کم در حوزه اقتصادی وضعیت طبیعی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ