مدافع پیکان از بازی های سخت این تیم در آینده صحبت می کند و امیدوار است یکی پس از دیگری رقیبان را از پیش رو بردارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدی هامان، ستاره سابق تیم ملی آلمان، معتقد است بسیاری از بازیکنانی که مجبور به بازی مقابل جود بلینگام بودند، از جدایی این بازیکن ناراضی نیستند.
پس از اینکه بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا از خواندن سرود ملی این کشور قبل از بازی گروهی جام جهانی مقابل هلند خودداری کردند، بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی این کار را شرم‌آور توصیف کردند. این اعتراض خاموش توسط کاربران بی احترامی خوانده شده و همچنین انتقادات شدیدی را به دنبال داشت و برخی اعضای تیم زنان ایالات متحده را متهم کردند که در صحنه جهانی به اندازه کافی میهن پرست نیستند. مسابقات جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزیلند در حال برگزاری است و دیدار دو تیم فینالیست دور قبل یعنی آمریکا و هلند به تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال زنان ایالات متحده در هنگام پخش سرود ملی این کشور در نیوزلند سکوت کردند و مورد انتقاد کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفتند.
جیانی اینفانتینو، رییس فیفا، می‌گوید این نهاد خود را پایبند به حمایت از اکوسیستم فوتبال باشگاهی می‌داند.
با توجه به نگاهی که رئیس دانشگاه تهران به مقوله حکمرانی در ورزش دارد، به قرار معلوم باید عده‌ای از بازیکنان و مربیان بعد از عبور از فیلتر برای حضور در تیم ملی انتخاب شوند و بعد یکی از مربیانِ از فیلتر عبور‌کرده از بین بازیکنانی که مجددا از فیلتر عبور کرده‌اند، برای تیم ملی بازیکن انتخاب کند. ممکن است چنین نقد‌هایی برداشت بد از مطالب مذکور تلقی شود؛ ولی اگر این رویه که بخشی از آن در حوزه سیاست به‌ویژه در زمان انتخابات اجرا می‌شود و صلاحیت کاندیدا‌ها را ارزیابی می‌کند، وارد حوزه‌های دیگر به‌ویژه فوتبال هم شود، شاید نتیجه‌اش اوضاع فعلی شود که بسیاری تصور می‌کردند با دولت و مجلس یکدست، همه‌جا گلستان می‌شود.
لوئیز دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از همین ابتدا با مشکلات بسیاری در این تیم روبرو شده است.
بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید و بسیاری از بازیکنان از سایر تیم‌ها با انتشار پست‌هایی از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی این تیم، حمایت کردند.
در حاشیه برگزاری یک مراسم راگبی در جنوب فرانسه سه گاو نر تنومند در یک دور افتخاری پیش از مسابقه رژه رفتند که هدف آن تجلیل از کیفیت گوشت گاو در منطقه بود، اما یکی از گاو‌ها از دست مردی که او را نگه داشته بود فرار کرد و وارد زمین شد. بازیکنانی که در زمین خود را گرم می‌کردند - بسیاری از آن‌ها پیراهن تمرینی قرمز به تن داشتند - به سرعت تمرینات خود را رها کردند و پراکنده شدند. در این حادثه کسی آسیب ندید.
بازیکنان پرسپولیس در دربی هفته آینده، با درخشش مقابل استقلال غریبه نیستند و بسیاری از آن‌ها، قبلا در این بازی حساس گل زده‌اند.
درگیری سادیو مانه و لروی سانه، دو ستاره بایرن مونیخ، توجه بسیاری را به بحث دعوای بازیکنان هم تیمی و تبعات یا مزایای آن جلب کرده است.
پیتر اشمایکل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، معتقدداست بسیاری از بازیکنان این تیم باید به خاطر نمایش‌شان مقابل سویا خجالت بکشند.
ویدئویی از خوشحالی عجیب بازیکنان رئال مادرید منتشر شده که توجه بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرده است.
مجتبی حسینی در شرایطی تیم خود را به مسابقات لیگ برتر می‌فرستد که مدت زیادی است بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار ندارد.
با وجود جذابیت‌های بسیاری که فوتبال برای علاقه‌مندان به این رشته دارد، همواره خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند و امدادرسانی به فوتبالیست‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین عوامل شده و به تازگی در دیدار ذوب آهن و تراکتور پزشکان دو تیم جان دو بازیکن مصدوم خود را نجات دادند؛ با این حال باز هم نگرانی‌هایی درباره چگونگی امدادرسانی به فوتبالیست‌ها وجود دارد.
صمد مرفاوی، سرمربی تیم ملی جوانان می‌گوید با مسیر برنامه‌ریزی شده، بسیاری از شاگردان حال حاضر او در جام جهانی بعدی پیراهن تیم ملی را می‌پوشند.
قهرمانی آرژانتین در جام جهانی بسیاری را سر ذوق آورده است.
اگر یکی از بازیکن‌های ما بعد از پیروزی در برابر ولز، پرچم فلسطین را به دست می‌گرفت، چه اتفاقی می‌افتاد؟ اجازه بدهید من برایتان بگویم. بسیاری می‌گویند، ریا کار را ببین! این خوب پیشرفت می‌کند.
بازیکنان برزیل بعد از شکست مقابل کرواسی در ضربات پنالتی روی زمین افتاده و بسیاری از آنها در حال گریه کردن دیده شدند.
آمار عجیب منتشر شده از لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی در جام جهانی 2022 قطر تعجب بسیاری را به همراه داشته است.
پرواضح است که جانبداری جدید دولتی‌ها و چهره‌های بعضا تندرو اصولگرا از بازیکنان نسل فعلی تیم ملی فوتبال ایران هم به دلیل مصلحت‌اندیشی و مرتبط با «فضای کنونی» ایران است؛ وگرنه بسیاری از همین بازیکنان، تا پیش از آنکه «خط قرمز» محسوب شده و منتقدان آن‌ها سخت مورد عتاب قرار بگیرند، در کانون انتقادات چهره‌های همین جریان بوده‌اند.
تصاویر منتشر شده از همسران بازیکنان تیم ملی انگلیس جنجال بسیاری را به دنبال داشته است.
شاید این گرما برای بسیاری از تیم‌ها عادی باشد، ولی بازیکنان انگلیس که از دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد لندن و هوای همیشه ابری و بارانی به دوحه که امروز ۳۱ درجه سانتی‌گراد و آفتابی است آمده‌اند، مشکلات زیادی دارند.
بسیاری از بازیکنان پرسپولیس و همه بازیکنان ایرانی این باشگاه، زمان شروع بازی، با بستن نوار مشکی‌رنگ به روی مچ‌شان، همدردی خود با مرگ مهسا امینی را نشان دادند؛ ولی این مورد یک استثنا داشت: مهدی ترابی. هافبک خلاق و شماره ۹ پرسپولیس برخلاف سایر هم‌تیمی‌هایش تصمیم گرفت در این حرکت گروهی نقشی نداشته باشد.
علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران معتقد است نسل فعلی بازیکنان بسیار با استعداد و قدرتمند هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ