کارمندان در شرکت‌ها بیمه می‌شوند و اصلاً مشخص نیست که چرا باید مجدداً در پروژه‌های مختلف بیمه شوند و حق بیمه برایشان پرداخت شود. از طرف دیگر، معمولاً سازمان تأمین اجتماعی صورت حساب پیمانکاران را قبول نمی‌کند و روی تمام فاکتور حق بیمه قرارداد اعمال می‌شود. در این شرایط سخت کسب و کار تحمیل هزینه‌های بالا نظیر حق بیمه قرارداد باعث ورشکستگی شرکت‌ها می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجران به محض دریافت پاسپورت و شناسنامه کشور مقصد به عنوان دانشجوی مهمان به کشور باز می‌گردند و در پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه‌های ایران با صرف هزینه‌های گزاف در رشته‌های پزشکی ادامه تحصیل می‌دهند.
سیاست شرق‌گرایی یک‌سویه و غرب‌ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با کشور‌ها و قدرت‌های جهانی بدون توجه به الزامات ژئوپلیتیکی ایران خسارت غیرقابل جبرانی را به منافع کشور وارد ساخته و هزینه‌های گزافی را تحمیل می‌نمایند.
وزیر کار گفت: اگر در کشوری اپیدمی قابل مدیریت و پیشگیری نباشد، هزینه‌های زیادی به اقتصاد تحمیل می‌کند.
یکی از مهم‌ترین اقدامات، کاهش سهم کالا‌های مهم و تأثیرگذار در سبد هزینه خانوار از جمله مسکن برای افزایش آستانه تحمل آنان است تا نظام حکمرانی مجال یابد بی‌آنکه این آستانه بشکند، دست به تصمیمات اساسی و از جمله اصلاح روند رشد بی‌رویه شتاب مصرف انرژی در کشور بزند. راستی چرا دولت و مجلس و اصولاً حاکمیت برای ساماندهی به وضعیت آشفته وکمرشکن تحت سیطره مافیای زمین و مسکن و مقابله با فعالیت‌های سفته بازانه و سوداگرانه در این بخش که بیشترین نقش را در افزایش هزینه‌های خانوار دارد، اقدام شایانی صورت نمی‌دهند؟!
برند تولید کننده سوئدی "لوولی" (Luvly) روشی را برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل خودروی برقی کوچک خود ایجاد کرده خودرویی که قیمت اولیه آن ۱۰ هزار یورو است و طول آن کم‌تر از ۲۷۴ سانتی متر می‌باشد.
مظلوم مردمی هستند که با معادل هزینه‌های صرف شده برای خرید خودرو از سایپا و ایران‌خودرو، می‌توانند با کیفیت‌ترین خودرو‌های خارجی را سوار شوند. مظلوم مردمی هستند که «زه» و بالابر شیشه را برایشان تبدیل به آپشن کرده‌اند. مظلوم واقعی شهروندانی هستند که باید دغدغه نقض‌های فنی و دردسر سر زدن به نمایندگی بعد از تحویل خودرو‌های صفر کیلومتر را تجربه کنند
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آنجایی که این موضوع بر خلاف رویه فرهنگ و آداب رسوم استان و فاقد هرگونه مبنای شرعی و دینی بوده و جز ترویج خرافات و البته تحمیل هزینه‌های گزاف بر گُرده مردم بویژه خانواده‌های فقیر و دارای یتیم، منفعتی نه برای خانواده‌ای، قبیله‌ای و حتی اموات ندارد و به عنوان بدعت در حال گسترش است، بنابراین باید سریعا جمع آوری و مدیریت شود.
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا ضمن هشدار به شهروندان گفت: از پرداخت وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده مدعی اجرای تور با هزینه‌های پایین هستند بپرهیزید.
نبود نظارت کافی و مؤثر، حلقه مفقوده جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان با تحمیل هزینه‌های بیشتر از سوی شرکت‌های تاکسی اینترنتی محسوب می‌شود.
سخنگوی شهرداری تهران در حساب توییتری خود نوشت: شهردار تهران با تحمیل هرگونه هزینه جدید به مردم مخالف است و هزینه‌ای با عنوان نگهداری قبور دریافت نخواهد شد و مردم را بی‌جهت نگران نکنید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
اسعدی تغییر مکرر قوانین مربوط به ابعاد شناور قابل پذیرش در بنادر کویت را چالش دانست و گفت: این مساله موجب تحمیل هزینه‌های زیادی به مالکین شناورها شده که توسط طرف کویتی شفاف شد.
فرمانده کل انتظامی گفت: خط رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر این است که با پروژه‌هایی نظیر کشته سازی و انباشت خبر و همچنین بزرگ نمایی خطاهای مأموران هزینه‌هایی را به پلیس تحمیل کند.
طی دو سال اخیر طرح الکترونیکی شدن نسخ و حذف دفترچه‌های کاغذی با جدیت در کشور استارت خورد تا همه چیز در بستر اینترنت شکل بگیرد و هم برای بیماران آسان باشد و هم پزشکان و بیمه‌ها، اما اکنون اینترنت که زیرساخت اصلی مورد نیاز این طرح است به دلیل ناآرامی‌های اخیر چندین روز است که دچار قطعی‌های مکرر شده و این امر باعث سرگردانی و تحمیل هزینه‌های فراوان به بیماران شده است.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه‌هایی که به جهت اغتشاشات به کشور تحمیل شد باید از کسانی گرفته شود که عجولانه و غیرکارشناسی حرف زدند.
رئیس‌جمهور آمریکا گفت که تصمیم دارد «هزینه‌های بیشتری» را بر حاکمیت ایران تحمیل کند.
شاهرود- هزینه‌های تحصیل دانش آموزان و دانشجویان در سال تحصیلی جاری بسیاری خانواده های استان سمنان را با مشکل روبرو ساخته است.
«"هانس جی مورگنتا" استاد برجسته آمریکایی حوزه روابط بین الملل تاکید دارد که سیاستمداران بزرگ حرفی نمی‌زنند یا ادعایی نمی‌کنند که انجام آن ادعا و یا حرف، هزینه‌های بسیار گزافی را بر آن‌ها و ملت هایشان تحمیل کند یا عقب نشینی از آن ادعا و یا ایده، موجب خدشه دار شدن هیبت و حیثیت آن‌ها گردد. این همان چیزی است که اکنون بر سرِ پوتین آمده است. در این راستا، زمانی از فتح یک هفته تا ۱۰ روزه‌ای اوکراین صحبت می‌شد، اما اکنون هفت ماه است که روسیه در دام‌چاله غرب در اوکراین گرفتار شده است.»
راه‌اندازی دوباره سرویس مدرسه اگرچه برای اغلب دانش‌آموزان یک اتفاق مثبت محسوب می‌شود و عدم استقبال از بازگشایی‌های نصفه و نیمه و دو ساعت در روز در سال‌های گذشته در زمان کرونا یکی از علت هایش نبود سرویس مدارس بود، اما افزایش سرسام‌آور هزینه‌های رفت و آمد با توجه به تحمیل هزینه‌های دیگری مثل «ثبت نام»، «کلاس‌های فوق برنامه»، «غذا»، «باشگاه»، «لباس فرم» و «تغذیه» موجب شده تا والدین برای ثبت نام سرویس مدرسه تردید کنند.
گزارش سازمان جهانی بهداشت بیانگر آن است که سالانه حدود ۳ میلیون نفر در اثر مصرف مشروبات الکلی فوت و میلیون‌ها نفر دچار معلولیت و بیمار‌های متعدد می‌شوند که این امر هزینه‌های گزافی را به کشور‌ها تحمیل می‌کند.
رئیس موساد با اشاره به ضرورت حفظ اجماع بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران تا حصول نتیجه گفت: جهان باید به تحمیل هزینه‌های دیپلماتیک و اقتصادی علیه ایران ادامه دهد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه راه آهن رشت-آستارا با احتساب هزینه‌های تملک اراضی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان برآورد می شود.
دادستان عمومی و انقلاب پردیس گفت: فرقه عرفان حلقه یا عرفان کیهانی با ادعای درمانگری و با تجویز‌های فرادرمانی ضمن مداخله در امر درمان هزینه‌های گزافی را بر خانواده‌ها تحمیل می‌کند؛ از سوی دیگر تشویق افراد به رفتار‌های خارج از عرف باعث شکاف در خانواده و بعضاً باعث طلاق، تضعیف بنیان خانواده‌ها و یا فرار فرزندان از خانه و همچنین زمینه ساز بروز مشکلات اخلاقی برای اعضای ناآگاه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ