عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت در عرصه و آزمون سخت انتخابات علت و شرط دارد، گفت: برای مشارکت بالا باید همه اقشار و سلیقه ها اجازه ورود به عرصه انتخابات را داشته باشند، چراکه اگر قرار باشد یک طیف خاص وارد عرصه انتخابات شود بهانه دست دشمن می دهد و دلگرمی را از مردم می گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها در همه زمینه‌ها رشد داشته و به همت نخبگان و جوانان ایرانی به دستاوردهای فراوانی رسیده‌ایم.
حمایت‌های همه جانبه رهبری از دولت سیزدهم این تصور را در افکار عمومی به وجود آورده که این دولت به توصیه‌های رهبری بدون کم و کاست عمل خواهد کرد و هیچیک از رهنمود‌های ایشان را نادیده نخواهد گرفت.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، تاکید کرد که می خواهد خارج از زمین فوتبال هم نماد مبارزه با نژادپرستی باشد.
با وجود تمرکز روزنامه های پرتغال روی قهرمانی بنفیکا، اما مهدی طارمی با کسب عنوان آقای گلی، صفحات زیادی از جراید این کشور را به خود اختصاص داد.
در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، 16 بازیکن استقلال موفق به گلزنی شدند که آمار جالب توجهی محسوب می‌شود.
مدافع استقلال می‌گوید تیمش به بچه سرراهی دولت تبدیل شده و یتیم است!
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: تمام شرایط را برای تیم بسکتبال‌مان فراهم کردیم و دیگر بحث نتیجه و مسائل فنی به مربی و بازیکنان باز می‌گردد و بهانه‌ای برای عدم حمایت وجود ندارد.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از امکان برداشت وجه برای همه متقاضیان خرید خودرو خبر داد و گفت: حتی برای خودروهایی که این هفته تحویل داده می‌شود هم امکان برداشت وجه وجود دارد.
نیمه اول دیدار چلسی-رئال با وجود چندین موقعیت بسیار خوب با تساوی بدون گل به پایان رسید.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، تاکید کرد تیمش با وجود شکست 3-0 مقابل سیتی هنوز شانس صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ را دارد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته با وجود حضور همه اعضای مجمع تاکنون آغاز نشده و حاضرین در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک در انتظار ورود معاون وزیر هستند.
پس از اعلام خبر تلف شدن پیروز با وجود همه تلاش‌ها برای حفظ این توله یوز و شفاف سازی همه اقدامات و فعالیت‌های انجام شده از طریق پورتال سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان راوی اول، گزارش‌ها و اظهارات متناقض در مورد شرایط و روند درمان این حیوان انتشار یافت که موجب تشویش اذهان عمومی شده است.
با وجود تمام سخت‌گیری‌ها و هشدار‌ها به متقلبان مبنی بر محروم‌شدن از تحصیل باز هم دیروز در‌حالی‌که هنوز دو ساعت از برگزاری کنکور تجربی نگذشته بود، سؤالات شیمی و فیزیک روی چند کانال تلگرامی قرار گرفت.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فکر می‌کنم ۲ موقعیت فوق‌العاده داشتیم. یکی را از روی خط برگردانند و گلرشان نیز یک سیو بسیار خوب داشت.
مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان، به انتقادها از برگزاری جام جهانی 2022 در قطر واکنش نشان داد.
زاهدان- معاون اول رئیس جمهور گفت: لوکوموتیو پیشرفت کشور علیرغم همه کارشکنی‌های دشمن چه در داخل و چه در خارج از کشور به حرکت در آمده است و دیگر کسی نمی تواند آن را متوقف کند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: لوکوموتیو پیشرفت کشور علیرغم همه کارشکنی‌های دشمن چه در داخل و چه در خارج از کشور به حرکت در آمده است و دیگر کسی نمی تواند آن را متوقف کند.
دنیای ما ناعادلانه و مملو از رنج است یک فرد ممکن است در مورد آن چه کاری انجام دهد؟ گزینه‌های بسیار بهتری از گزینه تسلیم شدن یا ناامیدی وجود دارند.
فران تورس شب گذشته ستاره بارسلونا برابر ویکتوریا پلژن بود. او در پایان بازی تاکید کرد که بارسا پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان باید با همه وجود برای قهرمانی در لیگ اروپا تلاش کند.
فران تورس شب گذشته ستاره بارسلونا برابر ویکتوریا پلژن بود. او در پایان بازی تاکید کرد که بارسا پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان باید با همه وجود برای قهرمانی در لیگ اروپا تلاش کند.
مربی فولاد معتقد است این تیم با وجود اینکه در دیدار با پیکان استرس داشت اما کاملا روی بازی مسلط بود.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس رسانه‌ها، دانشگاه‌ها و مساجد را به عنوان فضاهایی عنوان کرد که در آن فضا برای بیان اظهار نظر موافق و مخالف و سخنرانی وجود دارد و گفت: همه چیز برای بیان اعتراض وجود دارد.
شجاع خلیل زاده با شجاعت در دقایق پایانی مانع از فروپاشی دروازه ایران مقابل اروگوئه شد.
همه افراد دارای تعداد کمی از سلول‌های تیموسیت هستند که در برخی موارد، این سلول‌ها به سرطان خون تبدیل می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ