مجتمع مس شهربابک توانست با تلاش و سخت کوشی بار دیگر در زمینه تولید ماهیانه اکسید مولیبدن رکورد جدیدی را در بهمن ماه به ثبت برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتمع مس سونگون در بحث توسعه به هر دلیل ممکن در سالیان گذشته خوب عمل نکرده و با توجه به پتانسیل منطقه باید دست در دست امر توسعه را جلو بیندازیم؛ فعالیت‌های اخیر نشان می‌دهد که این مهم شدنی است.
صبح امروز جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
شرکت ملی صنایع مس ایران در مسیر تحقق شعار سال توانست با تولید 15 میلیون و 2 هزار تن سنگ سولفور در سه ماهه نخست سال 1402 رکورد جدیدی را در کارنامه تولیدی شرکت با موفقیت به ثبت رساند.
در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، وعده شرکت ملی مس، مبنی بر شروع فعالیت پروژه هیپ لیچینگ ( تولید مس کاتد) مجتمع مس سونگون تحقق یافته و فاز یک اسیدپاشی با حضور مدیر مجتمع مس سونگون، مدیران و معاونان مجتمع بدون برگزاری تشریفات و مراسم خاصی آغاز شد.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان به همراه دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس از مجتمع مس سرچشمه و روند فعالیت آن بازدید کرد.
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همزمان با تحویل سال 1402 شمسی در مجتمع مس سونگون حضور یافت
جلسه تودیع و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس، معاونان ستاد، مدیران مجتمع ها و مشاوران در محل شرکت مس برگزار شد.
با حکم دکتر «علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «حسین محققی» به عنوان سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه منصوب شد.
مدیر امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در بهمن‌ماه‌ با تولید 4134 بشکه مولیبدن در این امور، رکورد جدیدی در این زمینه به‌ثبت رسید.
در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، با تلاش و کوشش حداکثری کارکنان، دو مجتمع مس سرچشمه و شهربابک رکوردهای جدیدی را به ثبت رساندند.
مدیر امور تغلیظ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در آذرماه‌جاری با تولید نزدیک ‌به 3500 بشکه مولیبدن در این امور رکورد جدیدی در این زمینه به‌ثبت رسید.
مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از ثبت یک رکورد جدید در استخراج سنگ سولفور، اکسید و باطله در معدن مس سرچشمه در آذرماه خبر داد.
مدیر پالایشگاه و ریخته‌گری‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، از راه‌اندازی دوباره خط تولید مفتول پس از پنج سال تعطیلی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اضافه شدن مفتول 8 میلیمتری به سبد محصولات شرکت ملی مس ایران، خبر داد.
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از زحمات مدیرعامل شرکت ملی مس به دلیل برگزاری گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» در مجتمع مس شهربابک تقدیر و تشکر کرد.
گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» شرکت ملی مس در مجتمع مس شهربابک با انعقاد شش تفاهم‌نامه همکاری بین مجتمع مس شهربابک و شرکت‌های دانش‌بنیان کشور و همچنین تقدیر از کارکنان خلاق مجتمع مس شهربابک به کار خود پایان داد.
گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» شرکت ملی مس در شهربابک با انعقاد شش تفاهم نامه همکاری بین مجتمع مس شهربابک و شرکت های دانش بنیان کشور خاتمه یافت.
مدیر مجتمع مس شهربابک با اشاره به برگزاری گردهمایی «مسینو» گفت: نیازهای فناورانه مجتمع مس شهربابک می‌تواند فرصتی بزرگ برای شرکت‌های دانش‌بنیان کشور باشد.
در گردهمایی نوآوری و فناوری «مسینو» شرکت ملی مس در مجتمع مس شهربابک با امضای تفاهم‌نامه‌ای به شورای پژوهشی سازمان ایمیدرو پیوست.
در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، کارکنان سخت‌کوش مجتمع مس شهربابک با تلاش حداکثری در مهرماه 1401 توانستند رکوردهای جدیدی در تولیدات ماهانه به ثبت برسانند.
گزارش تصویری 2/ حضور موکب ابوالفضل العباس (ع)مجتمع مس سونگون در مرز مهران
همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان کرمان، وزیر صمت صبح روز جمعه 21 مرداد ماه پس از حضور در مجتمع مس شهر بابک از بخش های مختلف تولیدی و طرح های توسعه مجتمع مس شهر بابک بازدید کرد.
با حکم دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «معبود عباس زاده» مدیر مجتمع مس سونگون شد.
رییس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: تاریخ اندیشه در اسلام و ایران قله­‌های رفیعی را در مقیاس جهانی بخود دیده و گنجینه­ کم­ نظیر و بسیار ارزشمندی را که حاوی نظریه­‌ها و ایده­های اساسی و ماندگار است، در اختیار دارد.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ