اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم پرسپولیس با تاکید بر این که نقطه ضعف بزرگ سرخپوشان در این فصل نداشتن مهاجم شش دانگ و تمام کننده است گفت: چاله پرسپولیس با شهاب زاهدی پر نمی شود.
یحیی گل‌محمدی یک چالش بزرگ پیش روی خود دارد و آن هم خط زدن یک بازیکن از لیست تیمش است.
سهیل مهدی می‌گوید برنامه ریزی ادامه لیگ ایران در گرو قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا است.
کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش در یک نشست هم‌اندیشی با سردبیران ورزشی و برخی از پیشکسوتان حوزه رسانه ورزش دیدار کرد.
علی بیرو با این جمله محبت آمیز:" آقا افشین در قلب من جای دارد" به یکماه چالش با چهره محبوب پرسپولیس پایان داد.
بعد از آنهمه خستگی و چالش که یحیی را می آزرد چه انگیزه ای این مربی را در پرسپولیس نگه داشته است؟
کمک داور ویدئویی تبدیل به یک چالش بزرگ طوری که رئیس فدراسیون هم نمی داند موانع عدم تحقق این اتفاق دقیقا چیستند!
مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
مجتبی حسینی بعد از سپری کردن سال سخت فوتبالی خود ممکن است با سرمربیگری امیدها چالش جدیدی را تجربه کند.
دریافت وام یک چالش بزرگ برای مردم است چرا که هر بانکی برای پرداخت تسهیلات شرایط خاص خودش را دارد اما ظاهرا کارمندان بانک ها از این قانون مستثنی هستند.
آرنولد شوارتزنگر، بازیگر هالیوود و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، پس از آنکه یک چاله در محله‌ای که او زندگی می‌کند باعث شکایت همسایه‌ها شد با تیم خود دست به کار شد. او و دوستانش اقدام به پر کردن این چاله کردند. او با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود نوشت: «امروز پس از اینکه این چاله بزرگ باعث خراب شدن دوچرخه‌ها و خودرو‌های عبوری شد، با تیم خود بیرون رفتم تا آن را تعمیر کنیم. من همیشه می‌گویم، بیایید شکایت نکنیم، بیایید کاری کنیم.»
سرخ‌ها در شرایطی باید مقابل مس کرمان دست به عصاتر از همیشه باشند که در نیم فصل اول نیز شرایط تقریبا مشابهی را به سلامت گذرانده بودند.
روزه در فضا به یک چالش بزرگ تبدیل شده است، شاید یکی از برجسته‌ترین دلایل آن این باشد که فضانوردان در یک روز معمولی ۲۴ ساعته زمین، ۱۶ بار طلوع خورشید و ۱۶ بار غروب آفتاب را تماشا می‌کنند که چالشی در مورد زمان بندی روزه و نماز فضانورد به شمار می‌رود.
آرسن ونگر در اظهاراتی جالب می‌گوید فیفا تا جام جهانی بعدی قصد دارد در تمام کشورهای عضو، حداقل یک آکادمی استاندارد بنا کند.
لبنیات هراز آمل در یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال به مصاف فولاد سیرجان می‌رود.
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در اولین اظهار نظرش پس از پیوستن به این تیم گفت: برای یک چالش بزرگ آماده هستم.
پس از گذشت شش سال از چند چالش بزرگ، من هم یک آدم هستم، سیاستمداران انسان هستند. ما هر آنچه را که می توانیم می دهیم، تا زمانی که بتوانیم و سپس زمان آن فرا می رسد. و برای من، زمانش رسیده است. من می روم، زیرا چنین نقش ممتازی مسئولیت نیز به همراه دارد. مسئولیت این است که بدانید چه زمانی فرد مناسبی برای رهبری هستید و همچنین چه زمانی نیستید. من می دانم که این کار چه چیزی را می طلبد. و من می دانم که دیگر آنقدر توان ندارم که بتوانم عدالت را انجام دهم. ساده است.
مسابقات چک زنی که به تازگی به یک چالش بزرگ تبدیل شده صحنه‌های دلخراشی را در خود رقم می‌زند.
نشست ۲۰۲۳ مجمع جهانی اقتصاد در حالی برگزار می‌شود که یک هفته پیش، کریستالینا جورجیوا، رییس صندوق بین‌المللی پول در اظهاراتی عنوان کرد که «سال ۲۰۲۳ «سال سختی» برای اقتصاد جهان خواهد بود.» او همچنین در ابتدای ژانویه هشدار داده بود که «در سال ۲۰۲۳ میلادی یک سوم از اقتصاد جهانی وارد رکود خواهند شد.» اقتصاد دنیا امروز با چالش‌های بزرگی روبروست.
توماس توخل، سرمربی سابق تیم‌های چلسی و پاریس سن ژرمن به تیم‌های بزرگ لالیگا لینک شده است.
سرمربی تیم ملی ایران در بازی با امریکا با چالش بزرگی به نام انتخاب دروازه‌بان روبرو خواهد بود.
کاپیتان تیم ملی قطر به همراه فلیکس سانچز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با اکوادور حاضر شد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ایران مقتدر با یک ملت بزرگ، با فرهنگ و تمدن و با یک رهبر شجاع و خردمند نظام قدرت را در جهان به چالش کشیده است.
«عدم آمادگی بایدن جهت بسیج سرمایه سیاسی خود در پسِ یک توافق اتمی با ایران، چالش های تهران و واشینگتن در اقناع نخبگان سیاسی و افکار عمومی داخلی خود در مورد حصول یک توافق جدید اتمی، کنشگری منفی کنگره آمریکا در مسیر دستیابی به یک توافق اتمی با ایران، و در نهایت، چالش جزیره ای بودنِ دستیابی به یک توافق اتمی میان ایران و آمریکا در چهارچوب مشکلاتِ گسترده تر این دو کشور، از جمله مهمترین موانع و سدهایی هستند که احیای برجام را با مشکلاتی جدی رو به رو کرده اند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ