دریافت وام یک چالش بزرگ برای مردم است چرا که هر بانکی برای پرداخت تسهیلات شرایط خاص خودش را دارد اما ظاهرا کارمندان بانک ها از این قانون مستثنی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد همکاری بین مدیران عامل بانک گردشگری و فروشگاه های زنجیره ای رفاه برای خرید کالای قسطی بدون هیچگونه سودی از طریق زی کارت  امضا شد. این قرارداد را محمدرضا فهمی مدیرعامل و حسین رحمتی قائم مقام بانک گردشگری و محمدرضا نمازی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه امضا کردند.
امروز مطالبی همچون چگونه یک پرتفوی خوب بچینیم؟ ، شرایط نامناسب در بانک سینا | سپرده گذاری ها پرید؟، تحلیل تکنیکالی نماد فخوز | فخوز برای خرید مناسب است؟، کدام نمادهای بورسی با تقاضا همراه خواهند بود؟، اخبار مهم برای بورس فردا ۷ مرداد | نرخ خوراک کاهش می‌یابد، سهام پیرمردی چه زمانی وارد پرتفو می شود؟!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بانک ها وام مسکن نمی‌دهند
در حالی که مردم از عدم دریافت وام مسکن به شدت ناراحت هستند اما همزمان می گویند با توجه به اقساط بالای وام مسکن و کم بودن میزان آن، ارائه وام با شرایط فعلی نمی تواند مشکل مسکن را حل کند.
رئیس پیشین بانک مرکزی: مگر رئیس جمهور اعلام نکرد ما کنترل و مهار تورم را در رکود نمی بینیم بلکه در رشد می بینیم ؟! تناقض سیاست انقباضی در اقتصاد ، یعنی محدود کردن وام دهی بانکها و رشد وحشتناک بدهی بانک ها به بانک مرکزی با سیاست اعلامی آقای رئیسی چگونه توجیه می شود؟ مگر اینکه بپذیریم یک سیاست هماهنگی در دولت وجود ندارد!
کاربران نسخه IOS همراه بانک تجارت به‌منظور بهره‌مندی از خدمات این اپلیکیشن بدون هیچگونه محدودیتی می‌توانند از نسخه وب‌اپلیکیشن (PWA) این سرویس استفاده کند.
رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد از فرصت ۴ ماهه این وزارت خانه به موسسات مالی و اعتباری جهت ساماندهی زیرساخت های مبارزه با پولشویی خبر داد.
رئیس قوه قضاییه در آیین رونمایی از سامانه یکپارچه احکام قضایی (سیاق): گفت: بانک‌ها باید این گزاره را که «امانت‌دار خوبی برای سرمایه‌ها و دارایی‌های مردم هستند» تقویت گردانند و از اطلاعات مرتبط با حریم خصوصی مردم و سپرده‌گذاران به نحو احسن، حفاظت و حراست کنند و اهتمام داشته باشند که قرارداد‌های منعقده با مردم و سرمایه‌گذاران در نهایت استحکام و وثاقت باشد.
بنا بر نظر برخی کارشناسان اقتصادی تازمانی که بانک ها به شرکت های وابسته خود وام می دهند نباید انتظار دادن وام به بخش های دیگر را داشت.
مشاور وزیر در امور مسکن و شهرسازی گفت: بر اساس آمار ۳۰۰۰ ملک در کشور وجود دارد که مالکان آنها هر کدام حدود ۱۰۰ خانه داشتند و بخش اعظم آن مربوط به ۳ بانک است.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی لزوم اطلاع رسانی مقررات و شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات عمومی که موجد حق و تکلیف برای عموم باشد را ابلاغ کرد.
در نظام پرداخت کارمزد قبلی شبکه پرداخت کشور، ذی‌نفعان به اندازه‌ای که منفعت کسب می‌کنند، هزینه‌ای نمی‌پردازند که نتیجه آن تشدید ناترازی بانک‌ها و فشار تورمی به عموم مردم است.
این مقاله را انتها مطالعه کنید تا با مزایای لندتک نسبت به دریافت وام سنتی از بانک‌ها آشنا شوید.
دولت موجود فاقد نظریه اقتصادی است، بدترین کار‌های دولت‌های قبل را تکرار می‌کند، بدون اینکه به تبعات آن‌ها واقف باشد. در این مدیریت حداقل‌های صلاحیت علمی و حرفه‌ای اداره اقتصاد کشور دیده نمی‌شود. برای اثبات این ادعا کافی است که آقای رئیسی توضیح دهند که چگونه می‌خواهند تورم را کنترل کنند و چرا تاکنون نتوانسته‌اند؟ شما که نفت را به اندازه دوران برجام می‌فروشید، چرا دنبال مولدسازی و فروش مدرسه و زمین و... هستید تا قدری کسری بودجه را تخفیف دهید؟ چرا دنبال غرق کردن بانک‌ها در پرداخت اعتبار برای مسکن‌های وعده داده شده هستید.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مدتی است پرداخت وام های خرد توسط بانک ها متوقف شده و ماه هاست مردم در انتظار دریافت تسهیلات هستند اما هیچ توجهی صورت نمی گیرد.
پدیده خلق پول بانک‌ها چگونه رقم می‌خورد؟
معاون اول رئیس جمهور گفت: بانک‌های عامل بسترساز اصلی توسعه کشور هستند و باید مطابق آنچه در تکالیف آنها قید شده، منابع مالی مرتبط با تولید مسکن را با اولویت تخصیص دهند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تا امروز عملکرد تبصره ۱۸ بودجه صفر بوده است اما با قولی که بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت داده‌اند، امیدواریم طی ۱۰ الی ۲۰ روز آینده سیاست‌هایی ابلاغ شود.
صالح آبادی در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران با بیان اینکه در بازار نیما هیچگونه مشکلی در عرضه ارز وجود ندارد گفت: همانطور که در اطلاع رسانی ها نیز تاکید می شود تعادل خوبی بین میزان عرضه با میزان تقاضا وجود دارد و مشکلی در بازار نیما نداریم.
شیراز- رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گفت: بانک مرکزی هیچگونه محدودیتی برای خلق پول ندارد اما رشد تورم عامل عدم اجرای چنین سیاستی است.
نظام بانکی و نرخ سود سپرده های بانکی همواره به عنوان یک رقیب جدی برای بازار سرمایه و سهامداران مطرح بوده است. نرخ سود سپرده بانکی چرا برای بورسی ها مهم است و چگونه می تواند بر بازار سرمایه تاثیر بگذارد؟
نبود شفافیت در عملکرد بانک‌ها می‌تواند از یک طرف منجر به افزایش نابرابری و ناعدالتی در جامعه شده و از طرف دیگر، سرمایه‌های مردمی را به سمت کسب منفعت برای عده‌ای خاص و ایجاد تورم هدایت کند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرده است که «طبق هماهنگی با بانک مرکزی به مشمولان غایب، تسهیلات بانکی تعلق نمی‌گیرد». در حال حاضر متولدین سال ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۳ مشمول سربازی هستند و از این تعداد حدود سه میلیون نفر غایب‌اند.
در این اصلاح قانون وظایفی بر عهده بانک مرکزی گذاشته شده که به هیج عنوان اصولا به وظایف ذاتی این نهاد ارتباط ندارد، رشد اقتصادی ۸ درصدی مرتبط به وزارت اقتصاد است، نه سیاست گذار پولی کشور، در مقابل کنترل تورم که ابزار‌های آن در دست بانک مرکزی است، هیچ اشاره به آن‌ها نشده است، از سوی دیگر شورای فقهی در این اصلاح قانون قدرت زیادی گرفته و در مسائلی که هیچگونه جنبه شرعی ندارد و مرتبط به سیاست گذاری‌های پولی است، شورای فقهی دارای اختیار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ