سهیل مهدی می‌گوید برنامه ریزی ادامه لیگ ایران در گرو قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست‌های استقلال و پرسپولیس چهره‌های مورد توجه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بودند.
رییس مجلس در نامه ای، به همسر شهید باب‌الخانی دربارۀ مطالبۀ تصویب لایحۀ عفاف و حجاب پاسخ داد.
یک رسانه ژاپنی نوشت درحالی که بر دغدغه‌های امنیتی تل آویو افزوده می‌شود، ایران در حال گسترش روابط با دیگر کشورهاست.
بعد از قهرمانی پورتو در جام حذفی پرتغال، نگرانی‌ها بابت جدایی بازیکنان این تیم از جمله مهدی طارمی بالا گرفته است. رئیس باشگاه پورتو با تایید جدایی «اوریبه» گفت: صحبت از رفتن ۲۸ بازیکن است!
بنابر شواهدی که وجود دارد بایدن و ترامپ هر دو از عهده‌ی کار بر می‌آیند. با این وجود، سن بایدن برای عموم مردم نگرانی‌های بیشتری به همراه دارد تا برای ترامپ. اگر چه کسی نمی‌تواند یقینا بفهمد که چرا این نگرانی وجود دارد، اما نمی‌شود این نگرانی را نادیده گرفت. در سیاست، ظاهر همان واقعیت یا بخش بسیار مهمی از آن است. آمادگی جسمانی و روانی مزیت‌های مهمی برای ریاست جمهوری هستند همانطور که قبل‌تر اخلاقی‌بودن هم جزء این مزیت‌ها بود.
یکی از نگرانی‌های سهامداران این روز‌ها این است که همان اتفاقات سال ۹۹ در بورس تکرار شود. در گفتگو با نیما نائینیان کارشناس بازار سرمایه به تفاوت‌های بورس امروز با سال ۹۹ پرداخته ایم و این پرسش را مطرح کردیم که آیا شاخص کل به زیر دو میلیون واحد خواهد رسید؟
لیگ بیست‌ودوم به حساس‌ترین پیچ‌های خود رسیده و حالا فقط 2هفته تا پایان این دوره از رقابت‌ها باقی مانده است.
نگرانی‌های پیرامون استفاده نادرست از هوش مصنوعی به واقعیت تبدیل شده اند. زیرا تصاویر جعلی مختلفی با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده اند برای مثال چند هفته پیش تصاویر جعلی پاپ فرانسیس با یک ژاکت پفی سفید در فضای مجازی منتشر شد.
نگرانی‌های بسیار زیادی نسبت به دیپلماسی رو به رشد میان ایران و روسیه وجود دارد.
وزیر خارجه روسیه از موضع میانه قزاقستان در مسئله اوکراین تشکر کرد.
بررسی سوابق گفتگو‌های مکتوب «پی‌یر» با این چت ربات هوش مصنوعی نشان می‌دهد که «الیزا» نگرانی‌های او را تایید و تقویت می‌کرد؛ کاری که باعث تشدید سطح اضطراب در او می‌شد و درنهایت به افکاری درباره خودکشی سوق داده شد. منبع: یورونیوز
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه امروز در سخنانی گفت: سوئد و فنلاند برای رفع نگرانی‌های امنیتی ترکیه گام بردارند.
در پی نگرانی‌های ایجاد شده در میان متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه تاکید کرد.
نگرانی‌های غرب درباره شبکه ماهواره‌ای چینی تنها به ارائه خدمات اینترنتی محدود نمی‌شود، بلکه آن‌ها نگران این موضوع هستند که ماهواره‌های چینی از استارلینک جاسوسی کرده و بسیاری از اسرار نظامی آمریکا و ناتو را به چنگ آورند.
مدیر عامل شرکت تله کابین توچال با تشریح تغییراتی که در این مجموعه صورت گرفته است گفت: باوجود همه مشکلاتی که وجود داشت تله کابین توچال را با بهترین تجهیزات روز دنیا نوسازی کردیم.
مدیر عامل شرکت تله کابین توچال با تشریح تغییراتی که در این مجموعه صورت گرفته است گفت: باوجود همه مشکلاتی که وجود داشت تله کابین توچال را با بهترین تجهیزات روز دنیا نوسازی کردیم.
نگرانی‌های زیادی از آسیب دیدگی بازیکنان لیگ برتری در قطر وجود دارد.
نگرانی‌های زیادی از آسیب دیدگی بازیکنان لیگ برتری در قطر وجود دارد.
قیمت نفت روز سه شنبه تحت تاثیر افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در چین که نگرانی‌ها نسبت به مصرف کمتر سوخت در بزرگترین واردکننده نفت جهان را برانگیخت و تنزل برآورد اوپک از میزان رشد تقاضای جهانی، کاهش پیدا کرد.
بدشانسی‌ها برای تیم ملی و کارلوس کی‌روش با مصدومیت رامین رضاییان ادامه پیدا کرد.
مانوئل نویر و توماس مولر ستاره های مصدوم بایرن، امروز در استادیوم آلیانز شاهد پیروزی پر گل تیمشان بودند.
«نگرانی‌های فزاینده از تقویت احتمال شکست مذاکرات وین و فروپاشی توافق برجام و تبعات گسترده این مساله برای کل منطقه خاورمیانه و روند‌های جاری تنش زدایی در آن، و البته تقویت گمانه زنی‌ها مبنی بر وقوع جنگی قریب الوقوع میان اسرائیل و حزب الله لبنان با محوریت اراده جدی حزب الله جهت حراست از منابع انرژی لبنان در میادین مشترک گازی این کشور با رژیم اسرائیل در شرق مدیترانه و بی اعتنایی تل آویو به این مساله و پیشبرد پروژه‌ها در این میادین به صورت یک طرفه، دو بحرانِ قریب الوقوعی هستند که در سطوحی متفاوت، از ایجاد چالش‌های جدی سیاسی و امنیتی در خاورمیانه در روز‌ها و ماه‌های آتی خبر می‌دهند».
سفیر چین در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین با اشاره به اینکه پرونده ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته‌ای ایران موسوم به پی‌ام‌دی در سال ۲۰۱۵ بسته شد تصریح کرد که مسائل باقی‌مانده مربوط به دو دهه پیش است «که نه فوریت دارند و نه خطر اشاعه.» کوان بر همین اساس تاکید کرد که این مسائل نباید بزرگنمایی و به مانع عمده‌ای برای حصول توافق وین تبدیل شود.
در ادامه روند پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو، امروز مقامات این دو کشور با مقامات دولت ترکیه دیدار می‌کنند تا درباره نگرانی‌های امنیتی آنکارا بحث و گفت‌وگو کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ