«عدم آمادگی بایدن جهت بسیج سرمایه سیاسی خود در پسِ یک توافق اتمی با ایران، چالش های تهران و واشینگتن در اقناع نخبگان سیاسی و افکار عمومی داخلی خود در مورد حصول یک توافق جدید اتمی، کنشگری منفی کنگره آمریکا در مسیر دستیابی به یک توافق اتمی با ایران، و در نهایت، چالش جزیره ای بودنِ دستیابی به یک توافق اتمی میان ایران و آمریکا در چهارچوب مشکلاتِ گسترده تر این دو کشور، از جمله مهمترین موانع و سدهایی هستند که احیای برجام را با مشکلاتی جدی رو به رو کرده اند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اقدامات و اظهارات مسئولین دولت در خصوص موانع اجرای نهضت ملی و راه‌حل‌های موجود نشان می‌دهد درک درستی از اهمیت زمین برای حل مسئله‌ی مسکن وجود ندارد.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان از رفع مشکلات و موانع حقوقی چهار واحد تولیدی در استان در سه ماهه اول امسال خبر داد.
فدراسیون کشتی آمریکا از غیبت دیوید تیلور در رقابت‌های رنکینگ مجارستان خبر داد.
گاه بعضی از اختلالات جسمی یا روانی ممکن است غیرمرتبط با تغذیه به‌نظر برسد که مانع از روند بهبود خواهد بود. "بی‌خوابی" از جمله این اختلالات است که کمبود بعضی از املاح و ویتامین‌ها می‌تواند عامل بروز یا تشدید آن شود.
در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بدمینتون محمدرضا پوریا به مدت ۴ سال دیگر به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
جانشین وزیر دفاع گفت: در فاصله ۴۰ ساله و با وجود تحریم‌های سنگین موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم که موشک «خرمشهر ۴» بخش کوچکی از آن‌ها است.
جانشین وزیر دفاع: در فاصله ۴۰ ساله و با وجود تحریم‌های سنگین موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم که موشک «خرمشهر ۴» بخش کوچکی از آن‌ها است.
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده رمز ارز جعلی کینگ مانی با بیش از ۴ هزار شاکی و کلاهبرداری ۱۰۷ میلیون یورویی برگزار شد.
هیچ تیمی را پیدا نمی کنید امسال ۴ تا مربی عوض کرده باشد و مانده باشد شاید دوتا عوض کرد و ماند و شوک مثبت بود ولی ۴ تا شوک نمی شود
انتظار اولیه از تغییر یک وزیر و آمدن فرد دیگر، بهبود وضعیت آن وزارتخانه است. آیا قرار است تغییر بنیادینی در سیاست‌ها و استراتژی‌های یک وزارتخانه ایجاد شود؟ اگر قرار به تغییر استراتژی یک وزارتخانه باشد؛ چرا همان فردی که برکنار شده (یا به دست مجلس یا به دست خود دولت) این کار را نمی‌کند که کار به اینجا‌ها نکشد؟ آیا مشکل سلیقه‌ای رفتار کردن یک نفر و نوع نگاه نفر بعدی به موضوعات و موانع است؟
جمعی از کارآفرینان برتر کشور در نشستی ۴ ساعته با رئیس جمهور به بحث و گفتگو درباره سیاست‌های اقتصادی دولت و تشریح مشکلات و نقطه‌نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و رونق تولید پرداختند.
آرش میراسماعیلی با کسب تمامی آرا اعضای مجمع برای چهار سال دیگر رئیس فدراسیون جودو باقی ماند. ۷ رقیب او که تایید صلاحیت شده بودند در انتخابات شرکت نکردند.
شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز بر ابقای «رافائل گروسی» مدیرکل این نهاد به مدت ۴ سال دیگر تصمیم گرفت.
سیتی با هدایت «پپ گواردیولا» با این باخت فرصت ویژه ای را برای نزدیک شدن به آرسنال صدرنشین از دست داد و با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. یونایتد هم با برد امروز ۳۸ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت شهدای مظلوم و حماسه‌ساز غواص در عملیات کربلای ۴ با صدور پیامی گفت: حماسه شهدای غواص در تاریخ ایران اسلامی زنده خواهد ماند.
محمدمهدی اسماعیلی درباره دعوتش از گروه‌های هنری در زمینه‌های مختلف سینما، تئاتر و موسیقی برای فعالیت و اجرا گفت: پرونده‌ و کارنامه ما در بخش هنری روشن است. در ۴ ماه اول سال حجم مجوزهایی که داده شد و رویدادهایی که برگزار شد، با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به دستگاه ها و اتاق های مربوط به بخش خصوصی مصوبات جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را در چهار بند ابلاغ کرد.
دروازه تیم فوتبال استقلال در کرمان مقابل نساجی هم بسته ماند تا چهارمین کلین شیت پی در پی آنها هم ثبت شود.
آلومینیوم اراک برای ششمین بازی متوالی مانع از گلزنی حریفان خود شد.
تیم فوتبال بایرن‌مونیخ موفق شد با درخشش سادیو مانه بایرن لورکوزن را با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کند.
تیم ملی نجات غریق مردان ایران در جریان مسابقات قهرمانی جهان که در ایتالیا در حال برگزاری است، با جابه جایی رکورد ملی در ماده ۴ در ۵۰ متر با مانع تیمی به فینال B رقابت ها راه یافت.
رئیس‌جمهور خطاب به همتای ازبکستانی خود، گفت: پیشرفت شما را پیشرفت خودمان می‌دانیم و برای توسعه روابط دو کشور هم مانعی را نمی‌شناسیم.
لیز تراس، بعد از مارگارت هیلدا تاچر (۴ مه ۱۹۷۹ – ۲۸ نوامبر ۱۹۹۰) و ترزا می (۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ – ۲۳ ژوئیه ۲۰۱۹)، به عنوان سومین نخست‌وزیر زن، ساکن ساختمان شماره ۱۰ خیابان داونینگ شده است. بعد از کناره‌گیری آنگلا مرکل از صدراعظمی آلمان (۲۰۲۱) که از او به عنوان قدرتمندترین رهبر اروپا و قدرتمند‌ترین زن جهان یاد می‌شد، اکنون اروپا یک رهبر زن دیگر را به خود دیده که بر حسب اتفاق بسیار جاه‌طلب نیز می‌باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا «تراس» می‌تواند خاطرات و یاد مرکل بزرگ را تجدید کند یا خیر؟
تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته اول برابر ذوب‌آهن به تساوی رسیده بود، دومین دیدار خود را برابر فولاد برگزار کرد و همان نتیجه بازی اول را تکرار کرد تا چهار امتیاز را از دست بدهد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ