کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش در یک نشست هم‌اندیشی با سردبیران ورزشی و برخی از پیشکسوتان حوزه رسانه ورزش دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دربی صدم سرخابی ها با پیروزی شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید تا پرسپولیس دوباره به صدر جدول بازگردد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید منتظر یک دربی جذاب از استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی باشیم گفت: یک اشتباه باعث خواهد شد تا سرخابی ها دستشان به جام نرسد.
علاقه‌مندان برای حضور در مزایده بلوک‌های ۵۱ درصدی سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به ترتیب تا ۲۵ بهمن و یک اسفند مهلت دارند مدارک لازم را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل دهند.
جناب آقای قربانزاده، باتوجه به موانع موجود بر سر راه واگذاری سرخابی‌ها، بنده با جرئت و صراحتاً عرض می‌کنم که واگذاری صحیح و عاری از مشکل و بدون بحران تیمهای فوتبال استقلال و پرسپولیس نه‌تنها تا ۲۰ روز آینده بلکه تا سال ۱۴۰۵ هم انجام نخواهد شد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی جزئیات برگزاری مزایده واگذاری ۵۱ درصد سهام هر کدام از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
پنج بازیکن جدید برای حضور در تمرینات تیم فوتبال جوانان ایران از تیم های لیگ برتری معرفی شدند.
بازی های پایان هفته تیم های پایه پرسپولیس برگزار نشد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در ماه آتی مزایده‌های دیگری خواهیم داشت که موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس از همه آنها مهمتر بوده که بلوک مدیریتی این دو باشگاه در دی ماه انجام خواهد شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: در ماه آتی مزایده‌های دیگری خواهیم داشت که موضوع واگذاری استقلال و پرسپولیس از همه آنها مهمتر بوده که بلوک مدیریتی این دو باشگاه در دی ماه انجام خواهد شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه خودرو پیشانی کار سازمان است، گفت: زیان به خودروسازان که حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان و با احتساب سود از دست رفته بین ۲۳۰ تا ۲۴۰ هزار میلیارد تومان می‌شود.
در دهه 70 انتخاب بعضی از دیدارهای تدارکاتی تیم ملی ایران، زیبنده جایگاه ملی پوشان نبود؛ نبرد با پیشکسوتان اروپا یکی از این بازی ها بود.
در حالی که حدود شش ماه از پایان پذیره‌نویسی سرخابی‌ها گذشته و وعده‌های زیادی در مورد زمان بازگشایی نماد دو باشگاه از سوی سازمان خصوصی سازی داده شده است این نمادها بازگشایی نشدند تا اینکه این روز‌ها خبر از احتمال بازگشایی نماد‌های استقلال و پرسپولیس شنیده می‌شود.
بازرس ‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع قراردادهای منعقده در دو باشگاه دولتی پرسپولیس و استقلال خبر داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تماشاگر دو مسابقه حساس هفته اول رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود.
سازمان لیگ فدراسیون پالیبال تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر بانوان را اعلام کرد.
علیرغم شکست عجیب در جام حذفی، همه در لورکوزن به رقم زدن فصلی موفق امیدوار هستند.
جواد کریمی، پاسور جوان تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در کنار سایر اعضای تیم تمرین کرد.
یکی از کارشناسان کنترل کیفی ترمز و چرخ، ترکیدن لاستیک هواپیما را به عوامل مختلفی نسبت می‌دهد. او که نخواست نامش برده شود، گفت: «عامل اول به سلامت تایر برمی‌گردد. نحوه نگهداری، و تولید، تاریخ و… تاثیرگذارند. تایر‌ها طبق استاندارد‌های خاصی تولید می‌شوند. حتی در نصب این تایر‌ها روی چرخ و هواپیما افراد متخصص حضور دارند. همه نکات ایمنی چه قبل و چه زمان نصب روی چرخ و حتی هواپیما کنترل می‌شوند.»
مجلس از توضیحات وزیر ورزش قانع نشد
به دنبال یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب «طوباس» واقع در کرانه باختری ۵ فلسطینی به شدت زخمی شدند.
با دیدن اسم «عطر سیب» به سمت میدان آیینی امام حسین علیه السلام حرکت کردم تا ببینم چه حال و هوایی دارد.
تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال پوستر عجیبی را منتشر کردند.
بانک مرکزی ایران در حالی از راه‌اندازی فاز آزمایشی رمزپول بانک مرکزی ایران با عنوان «رمزریال» خبر می‌دهد که برخی کارشناسان حوزه فناوری معتقدند دیجیتالی کردن ریال، با ارزش و پشتوانه فعلی، بی‌معنی است زیرا با گذشت سال‌ها از مطرح شدن موضوع ارزهای دیجیتالی در ایران، این حوزه هنوز مقررات‌گذاری نشده و بلاتکلیف مانده است.
در جدیدترین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، خودرو شاهین متعلق به شرکت خودروسازی سایپا در بورس پذیرش شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ