مسابقات چک زنی که به تازگی به یک چالش بزرگ تبدیل شده صحنه‌های دلخراشی را در خود رقم می‌زند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جورجینای ۲۸ ساله در این فیلم با نمایش انگشتر الماس نشان اش بار دیگر زندگی لوکس اش را به رخ کاربران و عربستانی‌ها کشیده است.
اخیرا یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی وضعیت کشور‌های قدرتمند در جنگ جهانی سوم را به تصویر کشیده است.
هوش مصنوعی به تازگی تمام کشور‌های جهان را در قالب یک ابر شرور به تصویر کشیده و توجه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان را جلب کرده است.
ویدئوی زیر چگونگی فرود آوردن یک بوئینگ ۷۸۷ شرکت هواپیمایی عمان توسط کمک خلبان محجبه به تصویر کشیده شده است.
یک دستگاه خودروی شاسی بلند اسپورتیج که عصر دیروز در مجموعه گردشگری سد امند در نزدیکی تبریز غرق شده بود بیرون کشیده شد. منبع: خبرفوری
در شهر بیرمنگام انگلستان مرد مسلمان سالخورده‌ای در حین بازگشت از مسجد توسط یک مرد جوان به آتش کشیده شد.
روش شیرها در شکار حیوانات دارای جثه بزرگ به تصویر کشیده شده است. شیرها تنها گربه‌هایی هستند که اندازه شکار برای آنها تفاوتی ایجاد نمی‌کند. آنها روش خاصی را برای شکار در پیش می‌گیرند. در مستند زیر این موضوع توضیح داده شده است.
در این ویدئو جمع آوری عسل کوهی از کندو‌های طبیعی زنبور در مناطق صعب العبور به تصویر کشیده شده است.
یک مسابقه فوتبال در لیگ دسته دوم ترکیه رنگ و بوی نژادپرستی به خود گرفت و به خشونت کشیده شد.
نمایشگر رول‌شونده لپ‌تاپ مفهومی لنوو از طریق موتور‌های دوقلو به‌صورت عمودی باز می‌شود و یک پنل کشیده را در اختیارتان قرار می‌دهد.
دیشب یک ماشین توی مسکن‌های مهر گچساران می‌ایستد دوتا ماشین آتش می‌زند و فرار می‌کند. صحنه‌ای به آتش کشیده شدن این ماشین‌ها را مشاهده می‌کنید.
بازیکن پیشین پرسپولیس گل دوم و تساوی سپاهان را زد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.
یک مسابقه فوتبال زنان در جمهوری کنگو با تعقیب و گریز داور توسط بازیکنان و کتک زدن او به خشونت کشیده شد.
سامسونگ در نمایشگاه ۲۰۲۳ یک تبلت جدید FlexHybrid را به نمایش گذاشت - این تبلت دارای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر است که می‌تواند تا شود و کشیده شود. در ابتدا، دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳ است و اگر سمت راست را فشار دهید، ۱۲.۴ اینچ (۱۶:۱۰) دریافت خواهید کرد.
رهبر چچن هنگام انجام شنا سوئدی فرم بسیار بدی داشت و این تردید وجود دارد که حتی یک حرکت را به درستی انجام داده باشد.
ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن حملات موشکی به اوکراین از پنجره هواپیمایی بر فراز مولداوی به تصویر کشیده است.
ویدیویی از دوربین مداربسته یک خودپرداز منتشر شده است یک سرقت عجیب را به تصویر کشیده است.
اعتصاب دو روزه رانندگان تاکسی در کیپ تاون آفریقای جنوبی با حمله به اتوبوس‌هایی که مسافران را جابجا می‌کنند همراه بود.
همزمان با حمله مسلحانه به بازار مرکزی ایذه، حوزه علمیه این شهرستان به آتش کشیده شد.
هنرمند آرژانتینی ماکسیمیلیانو بانسکو نقاشی دیواری بزرگی را در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین به یاد دیگو مارادونا ستاره فقید فوتبال کشیده است. نقاشی دیواری اسطوره فوتبال ۴۰ متر ارتفاع دارد و این هنرمند قصد دارد نقاشی را در سی ام همین ماه یعنی روز تولد مارادونا به پایان برساند. این نقاش همچنین می‌گوید که این نقاشی دیواری بلندترین نقاشی در جهان خواهد بود. وی افزود: نقاشی در نزدیکی فرودگاه اصلی پایتخت است و مسافران در هر پروازی آن را مشاهده می‌کنند.
پرچم‌های روسیه در شهر لیمان اوکراین پس از آزادسازی این شهر پایین کشیده شد.
در تصاویر منتشر شده گروهی از سربازان روسی را می‌توان دید که به صورت دراز کشیده اند و دست هایشان را از پشت بسته اند. در تصاویر دیگر، گروهی از سربازان روس در باغی دیده می‌شوند که به اسارت درآمده‌اند.
روز گذشته انجمن نورسپید گونه‌ای دیگر از خیابان خوابی را به تصویر کشیده است. به ادعای این انجمن مددکاری، ظاهرا برخی از زنان شمشاد‌های میانه اتوبان‌ها را محل سکونت خود قرار داده و از این محل برای خواب شب استفاده می‌کنند.
نیرو‌های اوکراینی لحظه انفجار مهمات یک T-90A روسی را به تصویر کشیده اند. فیلم پهپاد نشان می‌دهد که پس از هدف قرار گرفتن تانک آتش و دود از آن بیرون می‌زند و لحظاتی بعد انفجار مهیبی رخ می‌دهد. این ویدئو توسط روزنامه نگار اوکراینی یوری بوتوسوف منتشر شده که مدعی شد تانک توسط نیرو‌های مدافع در نزدیکی خارکف منهدم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ