مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام سرمربی استقلال بابت جذب بازیکنان جدید، روی حرف خودش ایستاد
باشگاه تراکتور پیشنهادی را برای جذب مدافع سابق استقلال ارائه کرده است.
همانطور که پیش بینی می‌شد در لیست خرید ریکاردو ساپینتو بعد از حضور در تیم آپوئل قبرس نام بازیکنان استقلال از جمله کوین یامگا قرار دارد و این بازیکن خارجی در آستانه جدایی از استقلال است.
مدافع ملی پوش استقلال با یک پیشنهاد بسیار سنگین مواجه شده است.
باشگاه بزرگ اماراتی به دنبال جذب هافبک استقلال است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دربی و تعیین قهرمان جام حذفی گفت: استقلال اگر می‌خواهد برنده بازی با پرسپولیس شود نباید اشتباهات دیدار برگشت لیگ برتر را تکرار کنند.
محمد محبی که به صورت قرضی از تیم سانتاکلارا پرتغال در تیم استقلال تهران بازی می‌کند مورد توجه چند باشگاه روسی از جمله زسکا مسکو قرار گرفته است و احتمال دارد راهی این کشور بشود.
یکی از مدافعان استقلال که سابقه حضوردر جام جهانی را دارد به یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پیشنهاد شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به رئیس سازمان خصوصی‌سازی پیشنهاد دادم مثل سیمان سپاهان که در گذشته زیرِنظر فولاد مبارکۀ سپاهان رفت، پرسپولیس و استقلال زیرمجموعۀ شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا شوند.
مربی تیم فوتبال استقلال ماجرای صحبت های رد و بدل شده سرمربی این تیم با بازیکن آلومینیوم اراک را واکاوی کرد.
حامد پاکدل می‌گوید شرایط برای کمک کردن به پرسپولیس فراهم نبود و با بخشیدن تمام مطالباتش از این تیم جدا شده است.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بدون مشکل قانونی می‌تواند به جمع آبی پوشان پایتخت بپیوندد.
سعید عزت‌اللهی که این روزها در وایله دانمارک عضویت دارد، دوباره و مثل تمام نقل و انتقالات چند سال اخیر مورد توجه تیم‌های ایرانی قرار گرفته. البته در حد شایعه و گمانه‌زنی.
استقلال در حالی در دور رفت لیگ برتر میزبان پرسپولیس است که قرار شد این مسابقه در غیاب تماشاگران دو تیم برگزار شود.
بر خلاف اخبار مطرح‌شده، باشگاه استقلال هیچ پیشنهادی از تیم‌های قطری برای جذب «روزبه چشمی» و «ابوالفضل جلالی» دریافت نکرده است.
باشگاه پیکان خواستار بازی تدارکاتی با باشگاه استقلال شده است.
سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی ها قرار نگرفت.
ساپینتو به مسئولان باشگاه پیشنهاد داد که مبلغ مورد نظر را در تهران دریافت و همین مبلغ را در پرتغال به حساب سانتاکلارا واریز کند، اما مورد پذیرش قرار نگرفت.
استقلال با توجه به اینکه با برگزاری بازی در کرمان مشکلی ندارد، در تازه‌ترین پیشنهاد خود ورزشگاه شهدای مس شهر رفسنجان را پیشنهاد داده و باید دید که سرانجام چه تصمیمی گرفته خواهد شد
سازمان لیگ هنوز محل برگزاری دیدار سوپر جام را مشخص نکرده است اما به نظر می رسد ظرف امروز و فردا استادیوم میزبان دیدار تیم های استقلال و نساجی مشخص شود.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان ای که استقلال برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به ترمیم خط میانی اش دارد گفت: اگر این منطقه حساس پوشش داده نشود در دیدارهای آینده هم مشکل‌ساز خواهد بود.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
سرانجام مذاکرات جواد نکونام و باشگاه استقلال به نقطه پایانی خود رسید و این مربی پیشنهاد حضور روی نیمکت آبی‌پوشان را نپذیرفت
پیشنهاد استقلال برای بازگرداندن مدافع سابقش از گل‌گهر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ