نایب رئیس فدراسیون والیبال از تغییرات قطعی در کادر فنی تیم ملی با توجه به نظرات کمیته فنی فدراسیون خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با رعایت رژیم غذایی به تناسب اندام برسید و مدتی هم بر اساس اصولی مشخص و گنجاندن فعالیت بدنی در برنامه روزانه خود عمل کرده‌اید اما به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده باشید؛ موضوعی که شاید ریشه در مشکلات دیگری داشته باشد.
الاتحاد توانست با نتیجه 2 بر صفر از سد الطائی عبور کند و به روند خوب خود ادامه دهد.
تیم فوتبال آپوئل موفق شد در یک بازی تدارکاتی، با نتیجه سه بر یک از سد حریف خود اتلوس عبور کند.
نتیجه مطالعه گروهی از متخصصان انگلیسی نشان می‌دهد: نزدیکان افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، ممکن است آگاهانه یا ناآگاهانه این روند را مختل کنند.
انتخابات سال ۲۰۲۴ آمریکا می‌تواند اولین آزمون مهم دنیا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی و محتوا‌های جعلی باشد.
یوونتوس در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۱-۰ اسپورتینگ لیسبون را شکست داد.
بازیکن سابق تیم ملی روسیه و زنیت سن پترزبورگ می گوید که آنها باید در دیدار با ایران، کسب نتیجه را در اولویت قرار دهند.
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان توضیحاتی را در خصوص شرایط این تیم ارائه کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت:‌ یک پیروزی از قزاقستان پیش هستیم و شرایط خوبی برای کسب نتیجه و صعود به جام جهانی داریم.
دستور رئیس جمهور به معاون حقوقی ریاست جمهوری جهت پیگیری و اعلام نتیجه در خصوص درخواست تعلیق اجرای مصوبه کنکوری
جلسه هیات رئیسه فدراسیون ووشو در حالی روز گذشته برگزار شد که نتیجه مهم آن انتخاب چهارمین دبیر در هفتمین ماه از سومین سال مدیریت امیر صدیقی بود.
زارع‌پور گفت: «در حال انجام یک کار ویژه هستیم و من فکر می‌کنم انشاالله تا دهه فجر به نتیجه برسد و آن این است که پیام‌رسان‌های داخلی به یکدیگر متصل خواهند شد.»
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت:استفاده از ظرفیت‌های بالقوه شرکت توسعه مجتمع‌های ایستگاه امری مهم است که تاکنون از آن به طور مناسب بهره‌برداری نشده است.
تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست بازی را که تا 20 دقیقه پایانی با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود، برنده از زمین خارج شود.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید همین که از عملکرد تیمش راضی باشد کافی است و نتیجه برایش اهمیتی ندارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال با آلومینیوم برای هر دو سرمربی مهم است گفت: رحمتی می داند که پیروزی در این دیدار می تواند برای آینده مربیگری اش مفید باشد.
محافظه‌کاری سرمربی پرسپولیس در بازی خانگی مقابل تراکتور هم ادامه پیدا کرد و تغییر تاکتیک یحیی گل‌محمدی در واپسین لحظات بازی برای تغییر نتیجه بی‌فایده بود.
محمدرضا داورزنی امروز در نشستی با رئیس اداره ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح موضوع نحوه به‌کارگیری ملی‌پوشان سرباز را در قالب «سرباز قهرمان» بررسی کرد.
مطابق ماده ۴۶ قانون آیین دادرسی کیفری :« ضابطان دادگستری مکلفند نتیجه اقدامات خود را فوری به دادستان اطلاع دهند. چنانچه دادستان اقدامات انجام شده را کافی نداند، می تواند تکمیل آن را بخواهد.در این صورت، ضابطین باید طبق دستور دادستان تحقیقات و اقدامات قانونی را برای کشف جرم و تکمیل تحقیقات به عمل آورند، اما نمی توانند متهم را تحت نظر نگه دارند.
مطابق ماده ۴۶ قانون آیین دادرسی کیفری :« ضابطان دادگستری مکلفند نتیجه اقدامات خود را فوری به دادستان اطلاع دهند. چنانچه دادستان اقدامات انجام شده را کافی نداند، می تواند تکمیل آن را بخواهد.در این صورت، ضابطین باید طبق دستور دادستان تحقیقات و اقدامات قانونی را برای کشف جرم و تکمیل تحقیقات به عمل آورند، اما نمی توانند متهم را تحت نظر نگه دارند.
تارتار، سرمربی ذوب آهن می‌گوید بازی زیبا نبوده و تساوی مقابل مس کرمان نتیجه عادلانه‌ای بوده است.
ملکه الیزابت دوم دیروز در ۹۶ سالگی درگذشت. او در آوریل ۲۰۲۱، همسرش شاهزاده فیلیپ را که در آن سال ۹۹ سال سن داشت از دست داد. ملکه در فوریه ۲۰۲۲ هم به ویروس کرونا مبتلا شد که بعدا در مورد آن گفت در نتیجه بیماری «بسیار خسته و فرسوده» شده است.
آخرین خبر از عراق حاکی از آن است که شمار کشته ها در نتیجه نا آرامی های اخیر در این کشور به ۳۰ نفر رسیده است.
رسانه شورای عالی امنیت ملی به انتقادات از پنهان بودن جزئیات مذاکرات واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ