سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: اگر بازیکنان جوان ارومیه در بعضی از پوئن‌ها کم‌تجربگی نمی‌کردند، امکان تغییر نتیجه بازی وجود داشت، چون بسیاری از پوئن‌های نزدیک را به اشتباه از دست دادیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته این متخصص چشم، ممکن است ضعف چشم برای کسی که در طفولیت نیاز به عینک پیدا می‌کند به گونه‌های مختلف خود را نشان دهد؛ یعنی امکان دارد شماره چشم در بعضی افراد آرام آرام و به تدریج کم شود و بر عکس در عده‌ای دیگر نیز شماره چشم اضافه شود. در واقع این موضوع بستگی دارد به اینکه نوع ضعیفی چشم از چه باشد. به این ترتیب، بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر عینک نزنند شماره چشمشان بالاتر می‌رود.
تلگرام با اضافه‌کردن قابلیت‌های استوری و کلوز فرندز و امکان ارسال پست، ازاین‌پس شبکه‌ای اجتماعی است، نه پیام‌رسان.
شهرهای کوچک تر باید به عنوان قطبی برای کارمندانی باشند که از راه دور کار می کنند. شهرها باید بیش تر در مورد زندگی و بازی و حومه شهرها بیش تر در مورد کار کردن باشند. ایده هایی مانند ممنوعیت تردد خودروها در مرکز شهر یا اتخاذ سیاست های انعطاف پذیر در مورد محل ساخت مسکن می توانند اقداماتی جسورانه باشند که امکان اجرای آن توسط مدیران شهرهای متوسط وجود دارد.
محققان یک شرکت دانش بنیان با طراحی یک اپلیکیشن موفق شدند احتمال ابتلای افراد بـه بیماری های غیر واگیر را کاهش دهند و باعث تغییر مثبت در سبک زندگی شوند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگوهای رسانه‌ای دو وزیر را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست.
به دلیل اعلام عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت همزمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر از سوی نهادهای ذی ربط، مسابقات این هفته طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می شود.
متقاضیانی که تحویل خودروشان۱۴۰۳میباشد میتوانند از فردا ۵اردیبهشت با مراجعه به سامانه یکپارچه، خودروهای دیگری را از بین رانا، تارا، آریسان و هایما که امکان تحویل در۱۴۰۲ دارند را انتخاب کنند.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در صورت عدم تغییر رفتار آمریکا در موضوع اوکراین، بازگشت به پیمان «استارت نو» امکان پذیر نخواهد بود.
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند چرا که با مدیران ناکارآمد فعلی رفع مشکلات اقتصادی امکان پذیر نیست.
گوگل طبق رای دادگاه باید به سازندگان دستگاه ها در هند اجازه دهد اپلیکیشن های خاص خود را به طور پیش فرض نصب و همچنین به کاربران این امکان را بدهد تا موتورجستجوی پیش فرض خود را انتخاب کنند.
از تحمل بار‌های امپراتوری روم تا امکان تجارت در مسافت‌های طولانی این حیوان فروتن (خر) به طرز شگفت انگیزی تاثیرگذار بوده است.
یک خبرنگار عربستانی از انگیزه شرکت سرمایه گذاری قطر برای خرید تاتنهام به جای لیورپول خبر داد.
وزیر کار از احتمال تغییر و اصلاح برخی از مصادیق و مفاهیم مورد نیاز در آیین نامه تعیین مشاغل سخت و زیان آور خبر داد.
مدیرکل ثبت احوال لرستان با اشاره به تعویض شناسنامه‌های بزرگ سال، مفقودی‌ها و مستعمل ها، عنوان کرد: درخواست‌ها در این رابطه از طریق دفاتر پیشخوان جمع آوری می‌شوند، در این راستا نیز ۵۴ دفتر پیشخوان طرف قرارداد ثبت احوال هستند.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از تغییر استاندار کرمانشاه خبر داد و گفت: علاوه بر استاندار کرمانشاه، امکان تغییر یکی دو استاندار نیز وجود دارد.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم با اشاره به اینکه ایران جزو ۹ کشوری است که بیشترین آسیب ناشی از تغییرات اقلیم را دارد، گفت: طرح سازگاری با تغییرات اقلیمی لازم است اجرایی شود.
امان الله قرایی مقدم گقت: قانع‌کردن افکار عمومی امری سهل است. مثلا در بحث حجاب سیستم می‌توانست با مردم حرف بزند و تبادل‌نظر کند تا بالاخره به نتیجه‌ای واحد برسند. مردم اگر این حس را پیدا کنند، مسئولان به حرف‌شان گوش می‌دهند و در مواردی "تغییر" را ضروری بدانند، تعامل به وجود خواهد آمد و در نتیجه کاهش مشکلات، توسعه را موجب خواهد شد.
اگر نام خانوادگی از واژه‌های مستهجن و ناپسند ترکیب شده باشد مانند (گدا پور، پدر سوخته، لش) و یا نام خانوادگی از واژه‌های خارجی باشد مانند (علی اف برای ایرانیان غیر مهاجر یا آراکلیان برای مسلمانان)، فرد می‌تواند درخواست تغییر نام خانوادگی را بدهد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: پس از شهادت «آرمان علی وردی» هزاران تماس با کمیسیون تعیین نام و کمیسیون فرهنگی شورای شهر برقرار شد و عمده مطالبات نیز تغییر نام شهرک اکباتان به شهرک آرمان بود.
شرایط رجیستری تلفن همراه مسافر با تغییراتی همراه بوده است؛ از جمله آنکه پرداخت حقوق ورودی تلفن همراه صرفاً با کارت بانکی به نام مسافر و حداکثر تا یک ماه امکان پذیر است.
از دیروز مشتریان غیربدهکار شرکت کارگزاری «تدبیرگر سرمایه» قادر خواهند بود، بر اساس رویه معمول و متداول تغییر کارگزار ناظر، نسبت به انتقال دارایی‌های اوراق بهادار خود از کارگزاری تدبیرگر سرمایه به شرکت کارگزاری دلخواه اقدام نمایند.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند، تحقق وحدت در اوضاع کنونی، با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست؛ اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند تحقق وحدت در شرایط فعلی با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
انتقال رایگان شیری به فولاد، امکان فروش صالح حردانی به استقلال و پاس گل حردانی در دربی؛ سه پرده از مسیری که قهرمانی را از پرسپولیس گرفت‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ