باشگاه سپاهان به اشتباهات محرز داوری در دیدار خود با تراکتور اعتراض کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچستریونایتد در آخرین بازی پیش فصل خود، به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید. اشتباه هری مگوایر منجر به گل  بیلبائو شد.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به گزارش‌های رسانه‌ای درباره توافق ایران و آمریکا واکنش نشان داده و نسبت به چنین توافقی ابراز نگرانی کرده است.
دروازه‌بان پیکان معتقد است اگر دیدار این تیم برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار نمی‌شد، نتیجه بازی طور دیگری رقم می‌خورد.
شاگردان فرهاد مجیدی با دو اشتباه در خط دفاعی نتیجه را مقابل عجمان واگذار کردند.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس و شکست سپاهان حساسیت در صدر جدول به اوج رسید و در هفته های باقی مانده هیچ تیمی حق اشتباه ندارد.
چرا داور مسابقه در این بازی فوق‌العاده حساس باید اشتباهی مرتکب شود که با تغییر نتیجه در یک بازی رودرروی دو تیم انتهای جدولی که می‌تواند سرنوشت دو تیم را در پایان فصل تغییر دهد که به قیمت چند صد میلیارد تومان هزینه‌کرد روی دست یک باشگاه منتهی شود؟!
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان این که از نتیجه بازی با پیکان رضایت ندارم، از هواداران نساجی تقدیر کرد و گفت: آن ها هودار واقعی تیم هستند.
سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: اگر بازیکنان جوان ارومیه در بعضی از پوئن‌ها کم‌تجربگی نمی‌کردند، امکان تغییر نتیجه بازی وجود داشت، چون بسیاری از پوئن‌های نزدیک را به اشتباه از دست دادیم.
اشتباه میتروویچ، مهاجم فولام، در هنگام شلیک ضربه پنالتی این تیم در بازی مقابل نیوکسل باعث شد گل او مردود اعلام شود. نیوکسل در نهایت به نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.
کارشناس داوری مارکا می‌گوید سزار سوتو، داور دیدار رئال مادرید و ویارئال، دو اشتباه تاثیرگذار در نتیجه بازی داشته است.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان با وجود اشتباهاتی که برخی بازیکنان تیمش داشتند در کنفرانس خبری به تمجید از آنها پرداخت.
مهاجم مس کرمان مدعی است این تیم در صورت تمرکز و انجام بازی بدون اشتباه در تمام خطوط، قادر به کسب نتیجه مقابل صدرنشین خواهد بود.
کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 3-1 رئال برابر بارسا بسیار خوشحال بود و گفت که بر خلاف بازی برگشت فصل قبل ترکیبی منطقی را به زمین فرستاد و نتیجه اش را هم گرفت.
ژاوی پس از هر ناکامی بارسا بهانه و توجیه خود را دارد. یک روز داور و روز دیگر اشتباهات فردی اما واقعیت این است که علی‌رغم وعده‌ها، بارسا با او نه زیبا بازی می‌کند و نه خوب نتیجه می‌گیرد.
بازی تهاجمی استقلال در نیمه دوم سرانجام نتیجه داد و آنها با ضربه محبی در دقیقه 61 بازی را به تساوی کشاندند
بازی تهاجمی استقلال در نیمه دوم سرانجام نتیجه داد و آنها با ضربه محبی در دقیقه 61 بازی را به تساوی کشاندند
محافظه‌کاری سرمربی پرسپولیس در بازی خانگی مقابل تراکتور هم ادامه پیدا کرد و تغییر تاکتیک یحیی گل‌محمدی در واپسین لحظات بازی برای تغییر نتیجه بی‌فایده بود.
اگر تصور می کنید نتیجه بازی با اروگوئه برای کارلوس کی روش بی اهمیت است به این دلیل که بازی تدارکاتی است سخت در اشتباهید.
از ست دوم، ورق بازی برگشت و لهستان با اشتباهات بیشتر، فرصت قدرتنمایی به حریف خود داد. نتیجه ست‌های دوم و سوم، 25 بر 21 و 25 بر 18 برای ایتالیا بودند.
سرمربی ملوان با تمجید از تیم رقیب خود در بازی فردا، ابراز امیدواری کرد با حضور هواداران موفق شوند به نتیجه دلخواه دست یابند.
سرمربی تیم ذوب آهن با انتقاد از داور چهارم، اشتباه او در انجام آخرین تعویض تیمش را در نتیجه بازی موثر دانست.
محمد ربیعی نسبت به دو تصمیم داور در بازی با گل‌گهر معترض است و اعتقاد دارد برای دومین هفته اشتباهات روی نتیجه تیمش اثر گذاشته است.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: امام وحدت و انسجام را به عنوان رمز پیروزی انقلاب و وحدت را به عنوان شاکله اصلی آن مطرح کردند. در نتیجه ایشان چیزی که باعث اختلاف و شکاف در جامعه شود را نفی می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ