داور بازنشسته و قدیمی فوتبال از خداداد افشاریان خواست خودمحوری را کنار بگذارد و از نظرات کارشناسان در چیدمان داوران استفاده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وسلی ننکا، مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس پیش فصل متفاوتی را پشت سر گذاشته است.
شاه کرکس برای سیاره ما بسیار مفید است؛ حتما دلیلش را حدس زده‌اید، به این خاطر که لاشه حیوانات را می‌خورد و در نتیجه از پراکنده شدن بیماری‌های ناشی از اجساد مرده‌ها و لاشه‌ها پیشگیری می‌کند.
یکی از دستیاران غلامرضا عنایتی در تیم ملی امید از سمت خود کنار رفت.
محمدرضا خالدآبادی می‌گوید از انتخاب داوود فنایی به عنوان مربی گلرهای تیم امید خیلی خوشحال شده است.
با حضور داوود فنایی در کادرفنی امیدها شاهد همکاری جدید او با دروازه‌بان جوان هوادار خواهیم بود.
داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های باشگاه هوادار در جدال با پرسپولیس برای آخرین بار روی نیمکت این تیم قرار گرفت و در ادامه مقصدی جدید و هیجان‌انگیز را تجربه می‌کند.
مربی گلرهای هوادار بعد از پایان کار خود در این تیم احتمالا راهی تیم فوتبال امید ایران شود.
محمدرضا خالدآبادی می‌تواند بار دیگر مقابل پرسپولیس تهران عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد.
پس از چندین دهه کار بر روی هوش مصنوعی اکنون به این نتیجه رسیده ام که این فناوری قادر است بشریت را نابود کند. شبیه آن است که موجودات فضایی بر روی سیاره ما فرود آمده اند و ما هنوز کاملا متوجه این موضوع نشده ایم زیرا آنان به خوبی انگلیسی صحبت می کنند. من با فکر کردن به این موضوع ماه هاست که نمی توانم بخوابم.
مدت هاست که همه تیم های حاضر در لیگ برتر درخواست مشترکی را از فدراسیون فوتبال فریاد می زنند؛ آوردن تجهیزات کمک داور ویدئویی.
داود فنایی مربی گلرهای تیم فوتبال هوادار با انتشار پستی اینستاگرامی به حواشی‌ای که پس از باخت سنگین تیمش ایجاد شده، واکنش نشان داده است.
گوجه‌هایی که در ایستگاه فضایی بین‌المللی پرورش یافته بودند، به‌همراه نتیجه چند آزمایش علمی دیگر به زمین برگردانده شدند.
مربی دروازه‌بانان اسبق پرسپولیس یک روز ویژه را در استادیوم آزادی بعد از برتری مقابل تیم سابق خود پشت سر گذاشت.
مشت گره کرده فنایی در دقیقه نود بازی با پرسپولیس نشان از اشتیاق بالای این مربی به شکست دادن تیم سابقش داشت.
گلر و مربی گلر با سابقه و نام آشنای پیشین پرسپولیس و دستیار ساکت الهامی در هوادار برای نخستین بار پس از جدایی از جمع سرخپوشان با خبرنگار ورزش سه گفت و گو کرد.
جواد محمدی بعد از گلزنی مقابل چادرملو به سمت نیمکت تیم‌شان رفت و داوود فنایی را در آغوش گرفت.
پس از برخورد یک فضاپیمای متعلق به ناسا با سیارکی در اوایل سال جاری دنباله‌ای عظیم از خرده سیارک‌ها به وجود آمده که اطلاعات زیادی از سنگ‌های فضایی و چگونگی مدیریت هرگونه صخره‌ای که تهدیدی برای زمین به حساب می‌آید، فراهم می‌کند.
در این مطالعه تحقیقی از کلاس نسبتاً جدیدی از مواد فوق نازک به نام «نیمه رسانا‌های دوبعدی» استفاده شد و نتیجه این کار اثبات مفهوم برای یک طیف سنج است که می‌تواند به راحتی در تعدادی از فناوری‌ها مانند پلتفرم‌های بازرسی کیفیت، حسگر‌های امنیتی، آنالیزور‌های زیست پزشکی (بیومدیکال) و تلسکوپ‌های فضایی ادغام شود.
محمد فنایی تاکید کرد که قضاوت فینال جام جهانی قطر حق علیرضا فغانی بود.
کارشناس و پیشکسوت داوری بین المللی ضمن تاکید بر درست بودن تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در بازی اروگوئه مقابل پرتغال، فیفا را ملزم به حمایت از این داور ایرانی می‌داند.
محمد فنایی کارشناس داوری فوتبال ایران نسبت به داور دیدار بازی ایران و انگلیس توضیحاتی ارائه داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تنها ایرانی حاضر در فینال جام جهانی، یکی از میهمانان ویژه مراسم رونمایی از کیت تیم ملی بود.
بخش زیادی از تعدد داوران و کمک داوران به خاطر همین سفارش هیات‌های فوتبال بوده است. در صورتی که درست نیست یک داور کم تجربه ناگهان در لیگ برتر سوت بزند.
فنایی، مربی گلرهای هوادار به شیوه‌ای خاص سه دروازه‌بان تیمش را آماده بازی سپاهان می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ