اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
تیم ملی مراکش در بازی امروز خود مقابل کره جنوبی توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار نهیله بنزینه ۲۵ ساله با حجاب حضور پیدا کرد و به نخستین بازیکن محجبه در جام جهانی تبدیل شد.
درخواست از هوش مصنوعی برای به تصویر کشیدن کودکی استاد شجریان و عادل فردوسی پور، نتیجه جالبی را به همراه داشته است.
چاشنی خلاقیت در انتخاب نوع خاصی از گیاه برای یک گلدان خاص نتیجه جالبی به همراه دارد.
سم این مار حاوی مقادیر زیادی نوروتوکسین‌های پیش سیناپسی، کمک انعقاد‌ها و myotoxins است. در نتیجه، پزشکانی که افراد مبتلا به این نوع مارگزیدگی را معالجه می‌کنند، باید مستمر ضد زهر تجویز کنند. علاوه بر این، زهر آنقدر قوی است که اگر ظرف چند ساعت درمان نشود باعث آسیب به قسمت‌هایی از بدن و مرگ می‌شود.
اگر اختیار طراحی عینک آفتابی با هوش مصنوعی باشد، نتیجه اش عینک‌های عجیبی است که در ادامه مشاهده می‌کنید.
دهانه آمگوید (Amguid Crater) یک دهانه نسبتاً جوان است که در نتیجه برخورد شهاب‌سنگی در حدود ۱۰۰۰۰۰ سال پیش شکل گرفته و در منطقه‌ای دور افتاده در جنوب غربی الجزایر قرار دارد. دهانه برخوردی شهاب‌سنگ کاملاً دایره‌ای است و قطر ۴۵۰ متری و عمق ۳۰ متری دارد. قسمت‌های لبه را بلوک‎‌های ماسه‌سنگی به قطر چند متر پوشانده‌اند و این در حالی است مرکز دهانه مسطح است و توسط سیلت‌های بادی متراکم پر شده است.
تیم ملی زنان هاکی روی یخ ایران در سومین دیدار از رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا تیم قرقیزستان را با نتیجه ۲۶بر صفر شکست دادند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
در آستانه ۱۲۷مین سالروز ترور ناصرالدین شاه نوشته شدن نام شاه‌شهید برروی سنگ‌های کف حرم عبدالعظیم، به مانند سایر مدفونین آنجا به نتیجه رسیده و نام او بر تهی‌گورش نقش بسته شد.
این یک مینی ون با در‌های کشویی و فضای داخلی غول پیکر است که در طرحی سه ردیفه با شش یا هفت صندلی ارائه می‌شود. همچنین یک حالت دو ردیفه با چهار صندلی هم وجود دارد. در این حالت، نمایشگر بزرگ ۴۸ اینچی در جلوی صندلی‌های عقب حضور دارد.
تیم والیبال بانوان سپاهان در دیدار فینال لیگ دسته یک در اصفهان به مصاف نصر امید تهران رفت که این دیدار در ۳ ست پیاپی با نتیجه ۲۶بر۲۴، ۲۵بر ۲۳ و ۲۵ بر۵ به سود طلایی‌پوشان پایان یافت.
سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست درباره صحت میزان ابر توده متان به طول پنج کیلومتر گفت: تصاویر ماهواره‌ای سال‌هاست که مانند مستندات، پژوهش‌ها و تحقیقات مراکز دانش بنیان کشور است و قابل کتمان نیست. ما اگر این مسئله را نپذیریم، در نتیجه به دنبال راه حل آن نیز نخواهیم رفت. باید این واقعیت را قبول کنیم که چنین مشکلی وجود دارد البته این گاز آلاینده نیست و گلخانه‌ای است.
شامگاه سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱؛ در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند و در پایان آمریکا موفق شد با یک گل ایران را شکست دهد. در ادامه واکنش صفحه نخست روزنامه های کشور به نتیجه این بازی را ببینید.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین و حساس‌ترین دیدار خود در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آمریکا با یک گل نتیجه را واگذار کرد و از صعود بازماند. دهمین روز از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در حالی با برگزاری ۲ دیدار حساس از گروه B پیگیری شد که تیم ملی فوتبال ایران در استادیوم الثمامه و در نبردی که حکم مرگ و زندگی برای شاگردان کی‌روش داشت به مصاف آمریکا رفت و شکست خورد.
منابع عبری از وقوع ۲ انفجار در قدس اشغالی خبر می دهند که در نتیجه آن یک نفر به هلاکت رسید و ۲۱ نفر دیگر زخمی شدند.
منابع عبری از وقوع ۲ انفجار در قدس اشغالی خبر می دهند که در نتیجه آن دستکم ۲۲ صهیونیست زخمی شده اند.
منابع عبری از وقوع ۲ انفجار در قدس اشغالی خبر می دهند که در نتیجه آن دستکم ۱۸ صهیونیست زخمی شده اند.
منابع عبری از وقوع ۲ انفجار در قدس اشغالی خبر می دهند که در نتیجه آن دستکم ۱۰ صهیونیست زخمی شده اند.
هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ بین دو تیم ملوان بندرانزلی و خاتون بم برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به نفع تیم خاتون بم به پایان رسید.
یک روستا که در دو طرف آن شهروندان تاجیک و قرقیز زندگی می کنند خسارات زیادی را در نتیجه درگیری های چند روزه بین نیروهای نظامی دو کشور دیده است.
گروهی از دانشمندان وابسته به دانشگاه پکن، به این نتیجه رسیده‌اند که اسکلت‌های متعدد دفن شده در بالای سازه به احتمال زیاد متعلق به برده‌هایی است که مقبره را ساخته‌اند و سپس برای حفظ راز مکان مقبره چنگیز خان آن‌ها نیز به خاک سپرده شدند.
مجید داستان در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف «بازرگانوف»، نماینده جمهوری آذربایجان رفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر ضربه فنی شد.
تیم ملی والیبال مردان ایران در دومین دیدار خود به مصاف پاکستان رفت و حریف خود را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.
کامبیز نوروزی حقوقدان گفت: این مصاحبه پیام غیرمستقیمی در بردارد و آن ایجاد ارعاب و نشان دادن نتیجه یا تاوان انتقاد از شیوه‌های خشن مقابله با بدحجابی است. در واقع این کار‌ها را می‌کنند تا کسی جرأت نکند درباره سیاست حجاب حرفی بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ