یکی از خصوصیت های این فصل استقلال تغییر نتیجه توسط بازیکنان تعویضی بود و در چند بازی بعد از خوردن گل شکست یا تساوی نتیجه بازی را به سود خود پایان برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحنه پایانی بازی حساس النصر عربستان و الزمالک مصر مورد توجه رسانه های پرتغای قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری کلاهبرداری که با تعویض کارت های عابر بانک ۱۰۰ فقره کلاهبرداری دراین شهرستان مرتکب شده بود خبرداد.
پارلمان اتحادیه اروپا اخیرا به تصویب قانون جدیدی رای داده که کل چرخه عمل باتری دستگاه های الکترونیکی از طراحی تا پایان عمر را تغییر می دهد.
بهروزی‌فر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به تفاوت و تنوع شرایط آب و هوایی در سطح کشور شاید بهتر باشد که تعیین ساعات کار ادارات در استان‌ها با لحاظ مقرراتی به استانداران تفویض شود تا در وضعیت اضطراری و موارد لزوم متناسب با شرایط استان تصمیم لازم را اتخاذ کنند.
رییس سازمان ثبت احوال کشور درباره لزوم تعویض شناسنامه‌های قدیمی گفت: برای تعویض شناسنامه‌ها بازه زمانی نگذاشتیم؛ اما توصیه جدی ما این است که شهروندان حتما برای تعویض شناسنامه اقدام کنند. به این ترتیب هم اطلاعات آن‌ها در پایگاه داده‌های ثبت احوال به روز می‌شود و هم از بسیاری سو استفاده‌ها جلوگیری خواهد شد.
دیدار تیم های یوونتوس و سویا با گل دقیقه 6+90 گاتی با تساوی 1-1 به پایان رسید.
در مصاف پارس جنوبی – استقلال محمد محبی می توانست یکی از ستاره های تیم میهمان باشد اما اینطور نشد و در بین دو نیمه تعویض شد!
این پزشک متخصص با بیان اینکه حتما افراد از محلول هایی که همزمان با لنز تجویز می شود استفاده کنند گفت: لنز را درون محلول نگهداری بگذارند و به عمر مفید لنز هم توجه داشته باشند چرا که لنز ها پس از مدتی کیفیت خود را از دست می دهند و باید حتما تعویض گردند.
اتحاد کلباء به لطف گل ثانیه های پایانی احمد عامر از سد تیم پرقدرت و مدعی الشارجه گذشت.
اگر استقلال در مصاف با دو گل با ملوان پیروز شد این تنها به خاطر 10 نفره شدن ملوان نبود. آبی ها در نیمه دوم با ایده های بهتری وارد میدان شدند.
رقابت‌های جام باشگاه های جهانی کشتی فرنگی به دلیل تغییر تقویم اتحادیه جهانی کشتی به تعویق افتاد.
کارگر تاکید کرد: برای تعویض شناسنامه ضمن مراجعه به دفاتر پیشخوان، فرم الکترونیکی مورد نظر تکمیل و مدارک مورد نیاز ارسال می‌شود.
برای تعویض چه شناسنامه هایی باید اقدام شود؟
دو مورد از بازیکنان تعویضی هاجیمه موریاسو، پنالتی های خود را از دست دادند.
تعویض های کی‌روش برای جبران باخت به آمریکا
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
سرمربی پیکان در طول دیدار با فولاد حرص و جوش زیادی را کنار زمین خورد.
تیم اتحاد کلباء روز گذشته به لطف تعویض های طلایی فرهاد مجیدی توانست از سد الظفره عبور کند.
خطر جانی ناشی از مشکل مربوط به کابل های فشار قوی ورزشگاه پاس قوامین دلیل اصلی بدون تماشاگر بودن بازی‌ها در این ورزشگاه است.
صادق صادقی بابت اینکه گلش در ثانیه های آخر از سه امتیازی به یک امتیازی تبدیل شد ناراحت است.
روی یک ضربه آزاد بود که داوید آلابا، بازیکن تعویضی این تیم که ثانیه هایی قبل وارد زمین شده بود، پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه تماشایی، حساب کار را 2-1 کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اصلاح سیاست ارز ترجیحی به عادلانه‌تر شدن یارانه‌های پرداختی و حمایت از معیشت مردم به‌ویژه اقشار ضعیف منجر شد، گفت: فساد و رانت، هدررفت منابع ارزی، قاچاق کالا، رشد تورم و نابودی تولید داخل از اشکالات تخصیص ارز ترجیحی به واردات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ