او در ادامه با برشماردن برخی دلایل نارضایتی هنرمندان بیان می‌کند: «از زمان شکست اصلاحات تا امروز طبقه‌ی متوسط مدام سرخورده شده است. این خشم و اعتراض نیز به جایی متمرکز می‌شود که بتواند احساس ملموس بودن داشته باشد. این خشم در میدان هنرهای تجسمی هم می‌تواند تخلیه شود. موضوع دیگر هم تلقی استقبال حاکمیت از این موضوع بوده است که بدنه‌ی حوزه فرهنگی، سرانِ این حوزه را بی‌آبرو کنند.نمی‌توان انکار کرد که بخش بزرگی از اعضای هنرهای تجسمی ناراضی هستند و احساس می‌کنند که نادیده گرفته شده‌اند و همه‌ی سرمایه‌های موجود در اختیار عده‌ی محدودی است و آن‌ها ثروت را براساس رابطه‌ سالاری بین خودشان انحصارا تقسیم می‌کنند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان اوزینیدیس در دیدار دوستانه دوم خود در ترکیه به پیروزی چهار بر یک دست یافتند.
لاکساتیو‌ها یا همان ملین‌ها اساساً محرک‌هایی هستند که حرکات روده را بیشتر می‌کنند. اما خیلی از افرادی که قصد کاهش وزن دارند نیز از این ملین‌ها کمک می‌گیرند تا سرعت عبور غذای هضم شده از سیستم گوارش خود را بیشتر کنند و از این طریق جلوی جذب کالری‌ها را بگیرند.
من در شروع کارم خیلی دسترسی به همه چیز نداشتم و بیشتر کلیپ‌های مصطفی نظری را نگاه می‌کردم و از ایشان یاد می‌گرفتم. الگو‌های من تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا و دیداک گلر فوتسال بارسا هستند. معمولا همه گلر‌ها را دنبال می‌کنم و تلاشم این است از همه یاد بگیرم.
سه‌شنبه ۲۸فروردین سال۱۳۴۱ مقامات راهنمایی و رانندگی اعلام کردند تعداد درشکه‌ها و گاری‌های تهران افزایش پیدا کرده و در خیابان‌های جنوبی شهر بیش از ۸۰۰درشکه مشغول به‌کار هستند. به همین دلیل، آن‌ها باعث بند آمدن خیابان‌ها و اختلال در عبور و مرور شده‌اند.
گمانه‌زنی درباره قصد علی لاریجانی برای ورود به رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و تکذیبیه ای او در این باره در فضای سیاسی و روزنامه‌های صبح کشور بازتات پررنگی داشته است. در مطلب پیش رو گزیده ای از این موضع گیری‌ها را می‌خوانید.
کیهان نوشت: اهل فن به خوبی می‌دانند که این قبیل فضاسازی‌ها و بهانه گیری‌ها نشانه ناراحتی و عصبانیت است. چرا که هر زمان آمریکا و اسرائیل از سوی ایران تحقیر شده و سیلی می‌خورند، جیغ افراطیون مدعی اصلاحات در داخل نیز بلند می‌شود.
ادای احترام به دو خانم بی‌حجاب از مقامات سوریه در حالی برای مخاطبان جالب بوده که حکومت دمشق دینی نیست و احتمالا سخت گیری‌ها در تهران و عنوان محور مقاومت موجب این شگفتی شده...
گلر پرسپولیس بعد از ثبت صدمین کلین شیت خود با پیراهن این تیم، اکنون چشم به تداوم صدرنشینی در جدول فردی گلر‌ها دارد.
مروری بر اتفاقات بازار برنج در سالیان اخیر نشان می‌دهد که تصمیم گیری‌ها و سیاست گذاری‌های نادرست زیادی در این حوزه اتخاذ شده که به نابسامانی‌ها و افزایش قیمت آن دامن زده است.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه وجود شفافیت در بستر تولید از مزیت‌های مهم سامانه «ستکاوا» است، گفت: هوشمند سازی توزیع مرغ منجر به حذف واسطه گری‌ها و دلالان می شود.
السواحه در یک مجمع بین المللی فناوری که در ریاض برگزار می‌شود، گفت: سرمایه گذاری‌ها موقعیت پادشاهی عربستان سعودی را به عنوان بزرگترین بازار دیجیتال در خاورمیانه و شمال آفریقا افزایش می‌دهد.
خیابان امیرکبیر یا چراغ گاز یکی از خیابان‌های ارگ سلطانی بود که به دلیل تاریک بودن اولین بار کارخانه برق در آنجا دایر شد، برای همین در ابتدا آن را «چراغ گاز» و بعد‌ها «چراغ برق» نامیدند.
معاون حقوقی قوه قضائیه در مراسم معارفه خود با بیان اینکه موضوع استقلال دستگاه قضایی را باید جدی بگیریم، گفت: مظلومیت قوه قضائیه در مسائل کلان و سیاست گذاری‌ها را درک می‌کنم.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس با اشاره به نقش سردار سلیمانی در رفع بحران سوریه، گفت: قاطعیت حاج قاسم در تصمیم گیری‌ها باعث می‌شد بتواند کارها را به خوبی پیش ببرد.
بررسی‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد ترک فعل دستگاه‌ها در انجام وظایف خود در موضوع بهبود وضعیت زندگی معلولان به موضوع بودجه محدود نیست و بسیاری از تصمیم گیری‌ها نیاز چندانی به بودجه ندارد.
فرمانده انتظامی گفت: با انتقال نوجوانان سارق به مقر انتظامی، ردپای تبهکاران نامرئی نیز در این ماجرا به میان آمد و مشخص شد افرادی نوجوانان اتباع خارجی را به منظور جمع آوری ضایعات به کار می‌گیرند و سپس گاری‌های دستی را در اختیارشان می‌گذارند، اما آن‌ها در تاریکی شب وارد پارکینگ‌های منازل می‌شوند و پس از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت آن‌ها را در مخروبه‌ها و زمین‌های محصور یا ساختمان‌های در حال احداث مخفی می‌کنند و سپس آن‌ها را در اوایل بامداد با پیکان وانت به ضایعات فروشی انتقال می‌دهند!
کلین شیت کردن برای یک گلر مهم است و طبیعتا همه گلر‌ها دوست دارند در هر بازی کلین شیت کنند. من هم همین حس را دارم، ولی قطعا موفقیت تیمم برای من از هرچیزی مهم‌تر است.
وزیر کشور در رابطه با آخرین تصمیم گیری‌ها در خصوص راهپیمایی اربعین، برگزاری آن را منوط به آرامش در عراق دانست و گفت: رایزنی با مسئولان عراقی در این زمینه ادامه دارد.
اصلاح رابطه مالی به هیچ عنوان در رشد هزینه‌کردها تاثیری ندارد چراکه اصلاح مالی دولت به معنای شفاف تر شدن قرارداد ها و توسعه صنعت نفت خواهد بود. با اصلاح رابطه مالی دولت و شرکت ملی نفت؛ شاهد توسعه سرمایه گذاری‌ها در حوزه انرژی، تشدید شفافیت‌ها و امکان نظارت در هزینه‌های شرکت ملی نفت خواهیم بود
با حضور مسئولان بنیاد نیکوکاری یاس وابسته به گروه مالی گردشگری و جمعی از مقام های محلی، سه مدرسه در سه روستای استان لرستان افتتاح شد.
مدیریت ریسک پذیر بهتر تحول آفرین است/ قطار ایران خودرو روی ریل شکوفایی
کسی که در بنگاه اقتصادی کارش را آغاز می‌کند، اولین کسی را که منصوب می‌کند، مسئول بازرگانی و فروش است؛ گویی این مسئول بازرگانی و فروش در برخی از بنگاه‌های اقتصادی سرقفلی دارد. در بحث سرمایه گذاری‌ها، آیا به موضوعات شرکت توجه می‌شود یا تحت تأثیر فشار‌های سیاسی یا منفعت شخصی است؟ آیا پروژه‌ها دارای توجیه فنی و اقتصادی هستند و بموقع اجرا می‌شوند؟
برخی گفته‌اند که آیت‌الله جنتی عامل رد صلاحیت برخی چهره‌های سرشناس در شورای نگهبان است؛ آیت‌الله حسینی در این باره گفت: اگر منظور برخی، صلابت و حساسیت همراه با قاطعیت آیت‌الله جنتی برای حراست از کیان انقلاب اسلامی است باید گفت که این مهم، نه ضعف بلکه قوت و نشانه تدین آیت‌الله جنتی است.
بر اساس ماده یکم این طرح؛ نگارخانه‌ها، آتلیه‌های هنری، شامل آتلیه نقاشان، گرافیست‌ها، مجسمه‌سازان، عکاسان، تصویرگران، خوشنویسان، سرامیست‌ها، دفاتر انجمن‌های صنفی و تخصصی هنری، تماشاخانه‌ها، مراکز، موسسات، کافه موسسه‌های فرهنگی و هنری، کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی و هنری و فضاهای اختصاص‌یافته به اجرای موسیقی، به عنوان فضای فعالیت فرهنگی و هنری شناخته می‌شوند. تبصره سوم این طرح گالری‌ها را موظف می‌کند در ازای امکان فعالیت در کاربری مسکونی برای هنرجویان و دانشجویان رشته‌های هنری فضای فعالیت حرفه‌ای و یا کارآموزی فراهم کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ