معاون حقوقی قوه قضائیه در مراسم معارفه خود با بیان اینکه موضوع استقلال دستگاه قضایی را باید جدی بگیریم، گفت: مظلومیت قوه قضائیه در مسائل کلان و سیاست گذاری‌ها را درک می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده مجلس با اشاره به ابطال حکم رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: استقلال رای دستگاه قضا درباره میثم لطیفی نشان از اقتدار و سلامت قوه قضاییه دارد و بر اساس عدالت و محور صداقت بود.
جنگ دو دستگاه دولتی بر سر استقلال
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت. سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
در حالی که دستگاه پروپاگاندای غرب در حال انتشار خبر اختلاف روسیه و عربستان سعودی در اوپک پلاس بود، ریاض با کاهش تولید نفت از آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا استقبال کرد.
سفیر ایران در عمان گفت: همانطور که بار‌ها مقامات دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده‌اند گسترش روابط با کشور‌های جهان اسلام و مسلمان مورد توجه جدی ماست و ما از تلاش‌ها برای تسهیل این روابط و گسترش آن استقبال می‌کنیم.
استقبال علاقه مندان ب ام و و تحلیل های مثبتی که در رابطه با تورینگ کوپه در رسانه های خودرویی مطرح جهان تیتر شد، شرایطی را ایجاد کرده که احتمالا این مفهومی را روی خط تولید ببرد البته به شکل محدود. بنابراین پیش بینی می شود 50 یا شاید هم 100 دستگاه از این خودرو تولید شود.
گفته می‌شود فرش‌ها طی بازه سال‌های ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۵ از ساختمان خارج گردیده است. یکی از شاهدین که در همان دوران در ساختمان حافظیه مسئولیت داشته است در این خصوص گفته است که در «سال ۱۳۹۵ فرش‌ها را با یک دستگاه وانت مزدا بردند منزل...» گفتنی است ساختمان حافظیه سعد آباد متعلق به نهاد ریاست جموری است که از آن به عنوان محلی برای استقبال از روسای جمهور و مهمانان خارجی توسط دولتی‌ها استفاده میشود.
گروه صنعتی ایران خودرو استقبال بالای مشتریان برای تغییر زمان تحویل تعهدات سال ۱۴۰۳ به سال جاری و اضافه شدن حدود ۵۳ هزار دستگاه به تعهدات امسال و پر شدن ظرفیت تولید سال جاری را عامل عدم حضور در مرحله دوم فروش در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو اعلام کرد.
غرض از استقلال کانون‌های وکلا قطعا حفاظت از حقوق شهروندان در برابر نهاد قدرت و از طرف دیگر حمایت از حق دفاع وکیل در برابر قدرت دستگاه قضایی بود. برای مردمی که آگاهی از قوانین و تفسیر آن‌ها ندارند، حضور افرادی متخصص در حوزه قوانین که بتوانند از حقوق آن‌ها در آنچه در محاکم می‌گذرد و همچنین در برابر قدرت موجود در این قوه حاکمه دفاع و محافظت کنند، موضوعی غیرقابل انکار است.
دستگاه ام ار‌ای خریداری شده متعلق به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز یزد است و گویا یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در ایران است که مشابه آن در کشور فقط در مرکز قلب تهران وجود دارد.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچ گونه نگرانی از انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت:باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچگونه نگرانی نسبت به انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: از نقطه نظرات مختلف و مجادلات در مباحث حقوقی، نه تنها نگران و ناراحت نمی‌شویم بلکه چنانچه مستدل و منطقی و به دور از غرض‌ورزی باشند، از آنها استقبال نیز می‌کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: از نقطه نظرات مختلف و مجادلات در مباحث حقوقی، نه تنها نگران و ناراحت نمی‌شویم بلکه چنانچه مستدل و منطقی و به دور از غرض‌ورزی باشند، از آنها استقبال می‌کنیم.
استدلال آقایان این است که چون بنزین یورو ۶ در کشور تولید نمی‌شود، لذا استفاده از بنزین یورو ۴ در خودرو‌های وارداتی با استاندارد آلایندگی یورو ۶ به صلاح نیست و موجب افزایش بار مالی خودرو‌های وارداتی می‌شود! این در حالی‌ست که سال‌هاست خودرو‌های روز اروپایی گران قیمت که همگی استاندارد یورو ۶ دارند در کشور تردد و از همین بنزین موجود استفاده می‌کنند و هیچ مشکلی نداشتند!
رئیس قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران از گسترش همکاری‌های حقوقی و قضایی با نظامات قضایی کشورهای همسایه و فدراسیون روسیه استقبال می‌کند.
گروه صنعتی ایران خودرو حضور گسترده ای در بیست و دومین دوره نمایشگاه مشهد داشته و ضمن نمایش جدیدترین محصولات سواری و تجاری خود، دو خودرو تیونینگ شده و آپشنال شامل یک دستگاه تارا لیمیتد و یک دستگاه هایما S7 لیمیتد را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد که به میزان قابل توجهی مورد توجه بازدیدکنندگان به ویژه قشر جوان قرار گرفت.
صداوسیما برای پرداخت نکردن حق پخش تلویزیونی بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر دست به هر کاری زده است. اما تعرفه فعلی این سازمان نشان می‌دهد که اگر فوتبال پخش نشود این دستگاه عریض و طویل حکومتی ورشکسته خواهد شد! به آماری که فرهیختگان منتشر کرده، دقت کنید. تلویزیون از راه پخش فوتبال درآمدی فوق نجومی دارد
سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره آخرین تحولات مذاکرات رفع‌تحریم‌ها و شیوه‌ی اجرای تعهدات ایران، گفت:همچنان در مسیر مذاکره هستیم و اجازه دهید هنوز به استقبال جزئیات نرویم.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره آخرین تحولات مذاکرات رفع‌تحریم‌ها و شیوه‌ی اجرای تعهدات ایران، گفت:همچنان در مسیر مذاکره هستیم و اجازه دهید هنوز به استقبال جزئیات نرویم.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره آخرین تحولات مذاکرات رفع‌تحریم‌ها و شیوه‌ی اجرای تعهدات ایران، گفت:همچنان در مسیر مذاکره هستیم و اجازه دهید هنوز به استقبال جزئیات نرویم.
گزارش سال ۱۴۰۰ «دیوار» منتشر شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ