کسی که در بنگاه اقتصادی کارش را آغاز می‌کند، اولین کسی را که منصوب می‌کند، مسئول بازرگانی و فروش است؛ گویی این مسئول بازرگانی و فروش در برخی از بنگاه‌های اقتصادی سرقفلی دارد. در بحث سرمایه گذاری‌ها، آیا به موضوعات شرکت توجه می‌شود یا تحت تأثیر فشار‌های سیاسی یا منفعت شخصی است؟ آیا پروژه‌ها دارای توجیه فنی و اقتصادی هستند و بموقع اجرا می‌شوند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی در احکامی جداگانه، اعضای جدید هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین‌ اجتماعی (شستا) منصوب کرد.
دوش گرفتن و شستن آلودگی، چربی و عرق از روی پوست کار سختی به نظر نمی‌رسد.
ایران نوشت: نباید اینگونه تلقی شود که در یک جرم مشترک، یعنی بی حجابی، اگر فرد بی حجاب، سلبریتی باشد، صرفاً به جریمه نقدی محکوم می‌شود یا اینکه حداکثر باید خود را به یک کلینیک روانشناسی معرفی کند، اما اگر این زن، سلبریتی نباشد و به اصطلاح، جزو مردم عادی باشد، ممکن است به یک ماه شستن اموات محکوم شود!
دخالت شرکت شستا در انتخاب سرمربی تیم فوتبال!
نتخاب ابراهیم بازیان که بررسی سوابق‌اش نشان می‌دهد وی در سال ۱۳۸۹ شهردار ارومیه بوده، در پی عملکرد ضعیفش با هشت رای موافق و یک رای مخالف از سوی شورای شهر ارومیه برکنار شد. اما حالا سکان مدیریت یکی از بزرگ‌ترین نهاد‌های اقتصادی به او سپرده شده است. این شرایط برای سهامدار، وضعیت ناامنی را برای دادوستد سهام آن ایجاد می‌کند.
برای شستشوی لباس نوزادان نباید از روش‌های معمول شستن لباس‌های افراد بزرگسال استفاده کرد؛ زیرا ممکن است به سلامت نوزادن آسیب برساند.
مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال با اشاره به روند مربوط به پرداخت مطالبات شستا و پرونده مارک ویلموتس، گفت: مطمئنا حکم بدوی نقض خواهد شد.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با تاکید بر ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی، گفت: نباید بازنشستگان در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری شوند.
رایج‌ترین اشتباهی که مردم در مورد روتین‌های مراقبت از پوست مرتکب می‌شوند این است که آن‌ها را بیش از حد پیچیده می‌کنند. مردم دوست دارند آخرین روند‌های مراقبت از پوست را همانطور که در رسانه‌های اجتماعی توصیه می‌شود دنبال کنند که اغلب ممکن است برای هر پوستی مناسب نباشد و منجر به تحریک آن شود.
شاخص کل بورس امروز با رشد ملایم ۱۱۶۷۰ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۶۴۶ هزار واحد رسید.
کمتر کسی می داند که نیازی به شستشوی قارچ پیش از پخت نیست. آب زیاد باعث می شود قارچ از هم وا برود و مزه اش را از دست بدهد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سه سهم شستا، فملی و دکوثر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی این سه سهم در روزهای آینده بورس است.
روز ۲۷ مهر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با حضور ۸۸.۷ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شستا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شستا در روزهای آینده بورس است.
شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با نماد فارس و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با نماد شستا سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواندند، همچنین نماد فارس از زمان واریز سود سهامداران خبر داد.
دکتر ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی «شستا»، دکتر امیر حسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین و هیأت همراه چهارشنبه ۲۶ مرداد از ذوب آهن اصفهان بازدید کردند.
نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای بررسی شرایط فعلی این فدراسیون برگزار می‌شود.
نتایج تحقیقات تازه نشان می‌دهند که ویروس‌های دنگی و زیکا بوی موش‌ها و انسان‌هایی را که آلوده می‌کنند تغییر می‌دهند تا آنان را برای پشه‌ها جذاب‌تر سازند.
باز هم یک انتصاب در دولت ابراهیم رئیسی حاشیه‌های زیادی را برای اصولگرایان ایجاد کرده است. این بار آش آنقدر شور شده که حامیان تندرودولت نیز لب به انتقاد گشوده‌اند.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار طی دو نامه به معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت به ترتیب خواستار ابلاغ مصوبات ده‌گانه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و تغییر فرمول نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها شد.
بورس تهران باز هم سقوط سهمگینی را تجربه کرد و پس از وقفه‌ای کوتاه در مسیر نزولی، امروز با شدت بیشتری مسیر ریزش را در پیش گرفت. شاید مقصر اصلی ریزش سنگین بورس تهران را باید مجلس و نمایندگان مجلس دانست.
بورس امروز یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ سرخ پوش به کار خود پایان داد. شاخص‌ها در روز جاری همگی نزولی بودند. در گفتگو با علی عبارسیان از کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
در هفته سوم اسفندماه شاخص کل رشد ۵.۲ درصدی را تجربه کرد و در پایان معاملات روز چهارشنبه این شاخص توانست بر روی سطح یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۳۰۳ واحد به کار خود پایان دهد. دلایل افزایش شاخص بورس در هفته جاری چه بود؟
گروه صنعتی ایران خودرو، در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، هایما 8S و 7X، دو محصول جدید خود را معرفی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ