گلر پرسپولیس بعد از ثبت صدمین کلین شیت خود با پیراهن این تیم، اکنون چشم به تداوم صدرنشینی در جدول فردی گلر‌ها دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم جدید فولاد خوزستان انگیزه فراوانی برای زدن گل اول تیمش در دیدار با صنعت نفت دارد.
روابط میان ایران و جمهوری آذربایجان پس از آنکه یک فرد مسلح با انگیزه‌های شخصی در زمستان سال گذشته به ساختمان سفارت باکو در تهران حمله کرد با تنش‌هایی مواجه شد.
آریا برزگر در تمرین روز گذشته شماره لباس خود را پنهان کرد تا حاشیه جدیدی برای او پیش نیاید.
ویدئویی از ورود یک داماد فیلیپینی به مراسم عروسی با همراهی چند ربات در حال رقص توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این ربات‌ها چند شخصیت فیلم‌های هالیوودی و انیمه‌های ژاپنی هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم که ۱۶ سال سن داشت، در جریان بازجویی‌های انجام شده، به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه‌اش از این جنایت را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.
قهرمان دوچرخه سواری آسیا می گوید بدون داشتن دوچرخه تخصصی شخصی به بام قاره کهن رسیده، در حالی که رقبایش از تجهیزات بسیار بهتری برخوردار هستند.
امید روانخواه در روزهای ابتدایی حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال، به عنوان یکی از گزینه‌های حضور در کادر فنی آبی‌پوشان پایتخت مطرح شده بود.
مدافع راست پرسپولیس بعد از ثبت هفتمین پاس گل این فصل خود در جدال با مس کرمان اکنون به دنبال این است تا در چهار بازی باقیمانده رکورد خاصی از خود به جا بگذارد.
وحید‌ امیری به عنوان مسن‌ترین بازیکن لیست امیر قلعه نویی امیدوار به پیدا کردن فرصت دوباره در پیراهن تیم ملی است.
عارف رستمی به عنوان آقای گل کنونی لیگ برتر با انگیزه متفاوتی برابر ذوب آهن حاضر خواهد شد تا توانایی خود را به کادرفنی حریف نشان دهد.
نساجی بعد از برتری مقابل آلومینیوم اراک و با روحیه‌ای مناسب آماده جدال با استقلال خواهد بود و حمید مطهری امیدوار است اولین امتیاز دوران سرمربی‌گری خود را مقابل این حریف آماده کسب کند.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: در همان بازجویی‌های اولیه متهم به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه‌اش از ارتکاب این جنایت را اختلاف بر سر مسائل شخصی اعلام کرد و هم‌اکنون با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد.
مدافع میانی استقلال امیدوار است بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بتواند شرایط بازگشت به ترکیب را فراهم سازد.
شاگردان محمد ربیعی و مهدی تارتار در یکی از دیدارهای پراهمیت هفته هجدهم لیگ برتر در رفسنجان با هم روبرو شدند.
یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر مصاف دوباره امیر قلعه‌نویی در نقش جهان مقابل تیم سابقش سپاهان است.
صبح جمعه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ حمله مردی ناشناس به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبرساز شد. مهاجم بلافاصله بازداشت شد و انگیزه‌اش شخصی و خانوادگی اعلام شد. اما این حمله واکنش‌های وسیعی از سوی مقامات جمهوری آذربایجان و سایر کشور‌ها در پی داشت و امروز نیز تیتر نخست روز‌نامه‌های کشور است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام تروریستی در ورودی سفارت آذربایجان گفت: نتیجه بررسی‌های اولیه مقامات و دستگاه‌های ذی‌ربط حاکی از انگیزه‌های شخصی در ورای این اقدام است.
سه بازیکن نساجی با سابقه حضور در ترکیب پرسپولیس از انگیزه بالایی برای رقابت مقابل شاگردان یحیی گل محمدی برخوردار هستند.
سعید مهری از جمله بازیکنانی است که این روزها با جدیت فراوان تمرینات خود را با استقلال دنبال می‌کند.
مهاجم تیم ملی امیدوار است در سومین جام جهانی دوران فوتبالی‌اش فرصت حضور در ترکیب و گلزنی را به دست بیاورد.
مدیر مرکز فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع امام حسین گفت: ظهور اجتماعی صرفاً به معنای تظاهرات و اعتراض در کف خیابان نیست. ظهور اجتماعی می‌تواند در رسانه یا از اقدامات دانشجویی باشد.
مهدی تارتار امیدوار است سومین برد خود مقابل استقلال را کسب کند.
شاگردان مجتبی حسینی و امیر قلعه نویی در یک نبرد جذاب به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
رامین رضائیان که در آستانه جام جهانی نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده در اولین بازی فصل نمایش بسیار خوبی در مصاف با استقلال ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ