سه‌شنبه ۲۸فروردین سال۱۳۴۱ مقامات راهنمایی و رانندگی اعلام کردند تعداد درشکه‌ها و گاری‌های تهران افزایش پیدا کرده و در خیابان‌های جنوبی شهر بیش از ۸۰۰درشکه مشغول به‌کار هستند. به همین دلیل، آن‌ها باعث بند آمدن خیابان‌ها و اختلال در عبور و مرور شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان دوچرخه سواری هلندی گفت: «این بزرگترین مسابقه زندگی من بود و این آدم‌ها بسیار مهربان بودند که مرا به خانه خود راه دادند و اجازه دادند از توالت آن‌ها استفاده کنم.»
خبرنگار مشهور شبکه اسکای در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال هری کین به بایرن مونیخ عصبانی شد و این انتقال را «سر کاری و اعصاب خرد کن» توصیف کرد.
سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: : اگر شرکت نفتی بخواهد نفت ما را از کشتی خارج بکند او را مسئول می‌دانیم؛ ضمن اینکه آمریکا را نیز مسئول می‌دانیم.
توضیحات وحیدی وزیر کشور را در خصوص ماجرای توقف صادرات برق از ایران به عراق را مشاهده می‌کنید.
منصوره اتحادیه ۸۹ سال دارد. او مادر و مادربزرگ است. هر روزش به خواندن و پژوهش و ورق زدن اسناد می‌گذرد و صبحش در نشر «تاریخ ایران» شب می‌شود. او همه این‌ها هست، ولی هیچ یک از این‌ها او را به‌درستی توصیف نمی‌کنند. نکته جالب درباره زندگی خانم اتحادیه این است که او در یک سه‌راهی تاریخی جذاب به دنیا آمده و زندگی کرده است.
آرش میراسماعیلی در حالی ادعا کرده که علیه او پرونده‌سازی شده که همین روز گذشته، روزنامه دولتی ایران، در مطلبی در همین زمینه نه تنها داستان تخلف مالی را امری درست توصیف کرد، بلکه نوشت بیماری قلبی میراسماعیلی هم حربه و بهانه‌ای برای فرار از این ماجرا بود
پاکسازی ظاهری در میان بسیاری از سعودی‌ها به عنوان سیاستی محبوب شناخته شد هرچند ماحصل آن سرکوب گسترده مخالفان بود.از همین رو دیوید راندل، مشاور و دیپلمات پیشین آمریکایی سیاست جدید بن سلمان را به سان حمله به تزار توصیف کرد، به باور او بلشویک‌ها پیروز شده بودند و به صراحت اعلام کردند که بازگشتی وجود ندارد.
بلومبرگ در گزارشی مدعی شده که در سال‌های اخیر، نظامیان ایران، به خصوص نیرو‌های سپاه پاسداران نفتکش‌هایی را برای امتیازگیری از آمریکا و کشور‌های غربی توقیف کرده‌اند. از جمله جدیدترین موارد در این خصوص، توقیف نفتکش یونانی "نیووی" در تاریخ ۱۳ اردیبهشت بود. این نفت کش از دبی به سمت فجیره، بندر دیگری در امارات متحده عربی در حرکت بود که قایق‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نفتکش را به سمت آب‌های ایران هدایت و توقیف کردند.
پس از تذکر به دستگاه‌های متخلف، به خودروسازان هم مجدداً ابلاغ گردید براساس ابلاغیه و دستور ریاست محترم جمهور از اسفندماه ۱۴۰۰، تحت هیچ شرایطی حق واگذاری بی ضابطه خودرو به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در سه قوه و یا سایر اشخاص حقیقی یا حقوقی خصوصی را مغایر با روال عادی فروش به آحاد مردم ندارند و از وزیر وقت صمت هم خواسته شد ضمن توقف تفاهم نامه های خودروسازان با دستگاه‌های اجرایی نظارت مضاعف و جدی‌تری داشته باشند
در تمامی این چهار بیانیه وزارت کشور، بدون قید واژه «مسمومیت» از واژگانی چون «التهابات ایجاد شده»، «رخدادها»، «اقدامات»، «وقایع»، «حوادث»، «ماجرا» و «مسایل پیش آمده» استفاده شده و وضع دانش آموزان را با واژگانی چون «بد حالی» و «بروز علائم» و «عوارض و ناراحتی دانش آموزان» توصیف کرده است.
مهدی طارمی در شرایطی این روز‌ها با پست تازه‌اش خواسته با آزادی زندانیان اتفاقات اخیر باعث خوشحالی خانواده آن‌ها شوند که چند هفته قبل هم خواستار توقف حکم اعدام برای افرادی شد که در همین ماجرا دستگیر شده و به محاربه محکوم شده بودند.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می‌کرد این‌بار هم بلیت لاتاری‌اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست.
روز گذشته ویدیویی از مهرداد محمدپور، قهرمان تنیس روی میز معلولین منتشر شد که لحظه توقیف خودروی پرایدش را گزارش می کرد!
باگذشت ۴ماه از درگذشت مهسا امینی پس از بازداشت از سوی گشت ارشاد و ناآرامی‌هایی که در واکنش به این ماجرا در کشور رخ داد، موضوع برخورد با آنچه پیش از این بدحجابی توصیف می‌شد به برخورد با بی‌حجابی تغییر نام داده است.
باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
نماینده مجلس: باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
نماینده مجلس: باید انجام هرگونه ایست و بازرسی در جاده‌ها با رعایت حرمت مردم و با خودروی پلیس و لباس رسمی پلیس باشد تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در ماجرای اخیر خودرویی که قصد توقف ماشین‌ها و ایست و بازرسی در جاده را داشته، خودروی شخصی و عناصر آن با لباس شخصی بوده اند.
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در پاسخ به اظهارات کارگردان یادشده و اینکه اگر قانونی برای ممنوعیت فعالیت یک فیلمساز که فیلم دارای مشکل در شورای پروانه نمایش دارد، درست باشد، پس چرا مثال نقض آن، فیلم جدید کیانوش عیاری است که با وجود فیلم توقیفی «کاناپه» این روزها مشغول ساخت فیلم جدید است؟ گفت: به نظر می‌رسد این موضوع به درستی منتقل نشده و اینکه هر کسی که فیلم توقیف شده دارد، نمی‌تواند فیلم بسازد اشتباه است؛ منظور این بوده که اگر یک کارگردان فیلمی در شورای پروانه نمایش دارد، باید ابتدا تکلیف آن را روشن کند. او با اشاره به اینکه وقتی فیلمی پروانه ساخت دارد پس کارگردانش می‌تواند آن را بسازد، گفت: ما همیشه (از فیلمسازان) می‌خواهیم تکلیف فیلم قبلی را روشن کنند. البته برای معدود افرادی این اتفاق می‌افتد که فیلم‌شان در شورای پروانه نمایش هنوز تعیین تکلیف نشده است.
روز سه‌شنبه ۸ شهریورماه یک فروند قایق بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کنترل و یدک شد.
سیدحسن خمینی با اشاره به ماجرای حادثه برای «مهسا امینی» خاطرنشان کرد: عدم برخورد بهنگام و قانونی، و عدم توقف روند‌های معیوبی که هر از چندی موجب بروز حادثه می‌شود، بیم تکرار این قبیل فجایع را بالا می‌برد.
نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی ضمن محکومیت حمله به «سلمان رشدی»، این اقدام را حمله به ارزش‌ها و آزادی‌های صهیونیستی توصیف کرد.
نوباوه مشخص نکرده که چه فیلم‌هایی دقیقاً باید اکران نشود یا به عبارت دیگر توقیف شود و مشاور وزیر ارشاد هم از بیان مصادیق پرهیز کرده اما می‌توان حدس زد شماری از فیلم‌های کمدی و برخی از درام‌ها که به فرمی از روابط زن و مرد می‌پردازند و یا فیلم‌هایی که مضامین دوپلو دارند، احتمالاً در چنین لیستی قرار دارند. باید صبر کرد و دید این ماجرا به مصادیق می‌رسد و آنها اصرار بر توقیف فیلم‌های مشخصی می‌کنند یا نوباوه و همکارانش از موضع‌شان عدول می‌کنند.
کانون کارگردانان ممانعت از اکران فیلم مجوزدار "چپ راست" به کارگردانی آقای حامد محمدی را باعث ضربه به اعتماد عمومی در سینمای ایران می‌داند و خواستار رفع مشکل این فیلم و تعیین تکلیف هر چه سریعتر آن است. اگر مشکل در بدنه وزارت ارشاد یا نهادهای خارج از سینماست لازم است هر چه زودتر اطلاع رسانی شده و با کارگردان و تهیه کننده فیلم که آمادگی مذاکره در این زمینه را دارند جلسه فوری گذاشته شود تا از زیان بیشتر در عدم اکران این فیلم جلوگیری شود. آقای حمید نعمت الله مثل دیگر اعضای کانون کارگردانان سینما از سرمایه‌های سینمای کشور است و توقیف فیلم "قاتل و وحشی" که مخاطبین زیادی در انتظار دیدن آن هستند، کمک غیرمستقیم به رونق سینمای مبتذلی است که آقای خزاعی در ابتدای مدیریت خود آن را نکوهش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ