السواحه در یک مجمع بین المللی فناوری که در ریاض برگزار می‌شود، گفت: سرمایه گذاری‌ها موقعیت پادشاهی عربستان سعودی را به عنوان بزرگترین بازار دیجیتال در خاورمیانه و شمال آفریقا افزایش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حجاب یک موضوع فرهنگی است، بر ضرورت وجود یک پدافند فرهنگی مؤثر تأکید کرد و گفت: نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برویم برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم، زیرا هر فرهنگ‌سازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلو‌های کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است. نباید در برابر این جریان ساکت نشست درحالی که ادعای عاشورایی بودن و حسینی بودن داریم.
پرسپولیس به دنبال راه‌اندازی تیم زنان خود و حضور در لیگ برتر فوتبال زنان است.
رئیس گروه نظامی واگنر، در تحلیلی براندازی رئیس‌جمهوری حامی فرانسه در نیجریه از قدرت را تلاش مردم برای «کسب استقلال» و رهایی از شر استعمارگران دانست.
باشگاه استقلال اعلام کرده است قرارداد دروازه بان این تیم سفید بسته شده است. درحالی که همین باشگاه برای جذب گلر پرسپولیس چند ده میلیارد تومان پیشنهاد داده بود.
بپه ماروتا، مدیر اینتر، تایید کرد که باشگاه النصر عربستان همچنان برای جذب مارسلو بروزوویچ با این باشگاه ایتالیایی درحال مذاکره است.
ملکی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود، گفت: دود زیادی ناشی از این حریق به آسمان بلند شده بود که تا شعاع چند کیلومتری قابل رویت بود. در همین راستا نیز آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند و در حال حاضر نیز عملیات ادامه دارد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نشانه‌های جدیدی از تغییر موازنه قدرت از غرب به شرق دیده می‌شود و باید تاکید کرد که آینده متعلق به منطقه ما و آسیاست.
نخست وزیر هلند امروز کنفرانس مطبوعاتی با رییس جمهور اوکراین گفت: هلند درحال بررسی گزینه‌های تامین جنگنده‌های F-۱۶ برای کی‌یف است.
سازمان ملل در حال مذاکره با هر دو طرف تنش است تا آتش بس دائمی در سودان برقرار شود.
معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تسهیلات گردشگری دریایی به دلیل میان حوزه ای بودن داده نمی شود که نابودی این صنعت را به مرور همراه خواهد داشت.
سقف ورزشگاه درحال ساخت قم زیر برف فرو ریخت
بر اثر بارش‌های شب گذشته سقف مجموعه ورزشی در حال ساخت پردیسان قم فرو ریخت.
قالیباف گفت: نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها مبتنی بر مکتب امام و اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب، ضرورتی است که با بازگشتن امنیت باید در دستور کار کشور قرار گیرد و اکنون منتظر ایجاد اجماع در تصمیم گیری‌های این حوزه هستیم. این نوسازی اولویت با مسائل اقتصادی است.
مجلس همچنان معتقد است بهترین راه برای ایجاد آرامش معیشتی برای مردم، تخصیص یارانه ها به انتهای زنجیره و ارایه کالاهای اساسی بصورت کالابرگ الکترونیک که هم جلوی فساد ناشی از تفاوت قیمت ارز را می گیرد و هم تورم ناشی از افزایش نقدینگی و تورم انتظاری دیگر کالاها ناشی از افزایش کالاهای اساسی را کنترل می کند.
قالیباف گفت: نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها مبتنی بر مکتب امام و اندیشه سیاسی رهبر معظم انقلاب، ضرورتی است که با بازگشتن امنیت باید در دستور کار کشور قرار گیرد و اکنون منتظر ایجاد اجماع در تصمیم گیری‌های این حوزه هستیم. این نوسازی اولویت با مسائل اقتصادی است.
هرچند که مصرف متعادل و روزانه نان (مخصوصا نان‌های سبوس‌دار) می‌تواند به بهبود شرایط عمومی بدن کمک کند، اما نان‌ها همچنان حاوی کربوهیدرات هستند، درحالی که زیاده‌روی در دریافت کربوهیدرات‌ها می‌تواند باعث افزایش قند خون شود. هنگامی که شما مواد غذایی حاوی کربوهیدرات را مصرف می‌کنید، دستگاه گوارش هم آن غذا را به قند تجزیه و سپس وارد جریان خون می‌کند. با افزایش سطح قند خون، بدن شروع به ترشح انسولین می‌کند تا سلول‌های بدن بتوانند قند خون را برای تولید انرژی یا ذخیره‌سازی جذب کنند.
احمد بخارایی گفت: سیر صعودی و غیرقابل انتظار انواع آسیب‌های اجتماعی؛ چیزی شبیه به وضعیت بحران در بحران، وقتی بحران‌ها دست به دست هم بدهند ما با ابر بحران مواجه هستیم که از این مرحله وارد سرازیری فروپاشی اجتماعی می‌شویم؛ یعنی فروپاشی اتفاق افتاده و دائم دارد بیشتر می‌شود. وقتی شما شاهد دفع اجتماعی هستید، یعنی به‌تعبیری جدا از مهاجرت کردن با افرادی روبه‌رو می‌شوید که فقط قصد رفتن دارند، انگار که بخواهند بگویند بالاتر از سیاهی رنگی نیست. از طرفی شما نباید از افزایش آمار خودکشی بگذرید، جامعه دو قطبی شده را توجه کنید، این بدترین وضعیت برای یک جامعه است که در جامعه ما اتفاق افتاده، انگار در یک جامعه مردم علیه یکدیگر لشگرکشی می‌کنند.
اقتصاد ترکیه درحال تجربه روزهای سخت
یوسف نوری: درحال حاضر ۴۰ هزار نیروی پرورشی کمبود داریم و برای جذب این نیروها باید برنامه ریزی داشته باشیم. سرانه هر دانش آموز در حوزه پرورشی در طول سال ۴۵ تومان است که این مبلغ بسیار کم است و امکان هر نوع برنامه ریزی را می‎گیرد.
سخنگوی ریاست جمهوری لهستان گفت: ما در تماس با متحدان خود هستیم و پیش بینی ما این است که به زودی با طرف آمریکایی گفت وگویی داشته باشیم.
رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه درحال تدوین برنامه توسعه کشور هستیم، گفت: همکاری‌هایی که میان شورای عالی استان‌ها با قوای ۳ گانه وجود دارد می‌تواند مشکلات بسیاری حل کند.
لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: آمریکایی‌ها با دروغ‌سازی مدعی شدند؛ روسیه درحال اتلاف وقت برای احیای برجام است.
لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: آمریکایی‌ها با دروغ‌سازی مدعی شدند؛ روسیه درحال اتلاف وقت برای احیای برجام است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: ما به طور منظم با اتحادیه اروپا در تماس هستیم و گفتگو‌های ما با آن‌ها خصوصی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ