فرمانده انتظامی گفت: با انتقال نوجوانان سارق به مقر انتظامی، ردپای تبهکاران نامرئی نیز در این ماجرا به میان آمد و مشخص شد افرادی نوجوانان اتباع خارجی را به منظور جمع آوری ضایعات به کار می‌گیرند و سپس گاری‌های دستی را در اختیارشان می‌گذارند، اما آن‌ها در تاریکی شب وارد پارکینگ‌های منازل می‌شوند و پس از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت آن‌ها را در مخروبه‌ها و زمین‌های محصور یا ساختمان‌های در حال احداث مخفی می‌کنند و سپس آن‌ها را در اوایل بامداد با پیکان وانت به ضایعات فروشی انتقال می‌دهند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سارق حرفه‌ای بعد از دستگیری گفت شکست عشقی باعث شد وارد دنیای تبهکاران شود.
تلویزیون رژیم صهیونیستی از تشکیل باندهای مجرمانه توسط صهیونیست‌های مقیم امارات و به ویژه دبی خبر داد.
تبهکار سابق هندی که بعدها به سیاستمداری در این کشور بدل شد، به همراه برادرش در پخش زنده تلویزیونی در شمال این کشور، ترور شد.
کارآگاهان با توجه به شگرد متهم اطمینان پیدا کردند که وی از تبهکاران سابقه‌دار است و در همین راستا آلبوم مجرمان سابقه‌دار پیش‌روی طعمه پرونده قرار می‌گیرد و خیلی زود اسماعیل ۳۸ ساله که از مجرمان سابقه‌دار است شناسایی و مشخص می‌شود این مرد بار‌ها با جعل عناوین دولتی راهی زندان شده است.
حسینی متین درباره پشت پرده شبکه‌ تبهکارانی که این اثر را به انگلیس قاچاق کرده‌اند گفت: قاچاق اشیای عتیقه و آثار باستانی از داخل کشور به خارج بویژه اروپا داستان بسیار طولانی و غم انگیزی است. متاسفانه قاچاقچیان آثار باستانی، هم در قالب انفرادی و هم در قالب شبکه‌های بین المللی فعالند.
فروشگاه خانوادگی آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، شب گذشته از سوی افراد ناشناس هدف حمله مسلحانه قرار گرفت.
دولت السالوادور در تازه‌ترین اقدام خود در راستای سرکوب جرم و جنایات در این کشور، هزاران عضو گروه‌های تبهکاری را به یک «کلان‌زندان» منتقل کرد.
نی جوان و پسرخردسالی که در سرقت‌های خشن حضور داشتند بازداشت شدند. زن جوان در بازجویی‌ها به زورگیری‌های سریالی با همدستی شوهرش (وحید) و دوست وی اقرار کرد. او با قرار قانونی بازداشت شده و تحقیقات برای بازداشت متهمان فراری این پرونده ادامه دارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ معمای قتل مرموز خیابانی/ جنایت ناخواسته در مستی/ دختری در چنگ تبهکاران هوسران!/ درگیری خونین میهمانان در تالار عروسی/ مرگ تلخ دختر ۱۶ ساله در گرداب فضای مجازی/ پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان/ ماجرای زردچوبه‌های ماسه ای!/ سرقت‌های ۲ مرد خشن از ۶۰ زن و مرد
دختری در چنگ تبهکاران هوسران!
امروز در این جنگ ترکیبی فرسایشی، دشمن به دنبال آن است که ما را خسته و فرسوده کند؛ آنان می‌خواهند ادامه آشوب‌ها را به جنگی بدل کنند که از طرفی موجب ملال انقلابیون و از طرف دیگر باعث ایجاد امید در دل تبهکاران و تجزیه طلبان شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار تریلی کمرشکن و ۷ خودرو در جنوب تهران/ بلعیدن مواد مخدر برای انتقال به زندان زنی در مرداب مواد افیونی/ قاتل مادر و ۳ دخترش دستگیر شد/ قتل دانش آموز دبستانی با ضربات چاقو/ قتل شاهد قبل از جلسه دادگاه/ ماجرای تبهکاران باند کولاج/ فیلمبرداری که همدست سارقان شد
ماجرای تبهکاران باند کولاج
دستبرد تبهکار سابقه دار به اموال بدهکاران بانکی!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق به‌خاطر سادگی همسر/ پایان زندگی با کابوس جنایت!/ تکدی گری دختر ۱۴ ساله بعد از سرقت طلا‌های مادر/ مرگ دردناک پسر ۱۰ ساله در پارک آبی شیراز/ الماس ۱۰ قیراطی سرنخ دستگیری سارقان نقاب دار/ جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!/ مرد دروغ گو از اتهام قتل تبرئه شد
جنایت تبهکاران خشن در نیمه شب!
فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت: این عملیات و دستگیری موفقیت آمیز نشان از اشرافیت اطلاعاتی و توان پی جویی و ردزنی گسترده پلیس دارد و می‌تواند هشداری به دیگر تبهکاران و مجرمان باشد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
سرگذشت تبهکار شب های مشهد
سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل پشت فرمان خودرو/ آشیانه‌ای در مسیر باد!/ قاتل پس از ۲۱ سال پای چوبه دار بخشیده شد/ محاکمه میلاد حاتمی به اتهام افساد فی الارض/ نقش رمزآلود یک زن در باند تبهکاران!/ نقشه پدر و پسر برای ربودن مرد تاجر/ قتل در شلوغ بازار!/ کودکی که در آتش افسردگی مادرش سوخت
نقش رمزآلود یک زن در باند تبهکاران!
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: از روزی که لباس نظامی مقدس را بر تن کردیم اجازه نخواهیم داد مردم دچار چالش شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ