رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با امضای تفاهم نامه میان هلال احمر و کتابخانه ملی، اسناد خدمات هلال احمر در جنگ به کتابخانه ملی سپرده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسناد جدید افشا شده وزارتخارجه آمریکا پلن براندازی نظام در جنگ ترکیبی به کمک برنامه ریزی و اجرای میدانی با عوامل نفوذی در خیابان‌های تهران را مشخص می‌کند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس با اشاره به معضلات حوزه اسناد قولنامه‌ای در کشور، از پیگیری و اصرار مجلس بر ابطال این نوع معاملات خبر داد.
در پی آتش سوزی شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی مختل شده است.
در پی آتش سوزی محدود شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبت اسناد و املاک با محدودیت مواجه شده است.
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:ساعات کاری دفاتر اسناد رسمی در صورت اختلال در خدمات الکترونیکی تا ساعت ۱۸ عصر تمدید می‌شود .
معاون قضائی رئیس کل دادگستری گفت: اسناد عادی یکی از دامنه دارترین فسادها در کشور را رقم زده است و معاملات غیر رسمی از مهمترین نقاط ضعف ساختار حکمرانی کشور محسوب می‌شود.
معاون قضائی رئیس کل دادگستری گفت: اسناد عادی یکی از دامنه دارترین فسادها در کشور را رقم زده است و معاملات غیر رسمی از مهمترین نقاط ضعف ساختار حکمرانی کشور محسوب می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ابلاغ شده است و لازم است که سازمان برنامه و بودجه به انتشار اسناد بودجه عنایت داشته باشد.
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه درخصوص صدور دستور رسیدگی مجدد به موضوع ابطال انتصاب «میثم لطیفی» گفت: حکم ابطال انتصاب «میثم لطیفی» در دیوان عدالت اداری با استناد به «ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری» یک ایراد شکلی به تصمیم ریاست جمهوری بود که اگر این ایراد مرتفع شود، دیگر مانع قانونی هم وجود نخواهد داشت.
یک منبع آگاه گفت: رویه‌ای که وزارت بهداشت طی یک‌سال و نیم اخیر از طریق روسای دانشگاه‌های زیرمجموعه خود در پیش گرفته به این شکل است که یا استاد پیشکسوت و عضو هیات علمی را زودتر از ۳۵ سال سابقه خدمت بازنشسته کرده‌اند یا اینکه شرایط کار و حضور علمی برای چهره پیشکسوت آموزش پزشکی را به گونه‌ای محدود و دشوار کرده‌اند که استاد پیشکسوت داوطلب استعفا دهد و کناره‌گیری شود.
سپاهان روی سایت این باشگاه مدارکی را مرتبط با قرارداد پیام نیازمند منتشر کرد.
معاملات غیر رسمی یا قولنامه‌ای بزرگترین ضعف‌ قانونی در کشور است که زمینه زمین‌خواری و بسیاری از فسارها را فراهم میکند.
درگاه ثبت من، به عنوان پنجره واحد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خدمات الکترونیکی مرتبط با سامانه‌های مختلف از جمله املاک، ثبت آنی، مالکیت معنوی، ثبت شرکت‌ها را به عموم مردم ارائه می کند.
اسناد مالکیت حدنگاری 2 شرکت بزرگ شرکت‌ بعد از ۵۰ سال با مساحت ۶۳ هزار و ۵۹۰ هکتار در استان اردبیل، با حضور رئیس سازمان ثبت به این شرکت‌ها تحویل داده شد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در اصول پایه‌‎ای سازمان پزشکی قانونی کشور، مهم‌ترین مأموریت خود را خدمت به مردم و کارآمدکردن سازمان می‌دانیم.
انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.
جلسه قرارگاه ثبتی ولایت با هدف مهار تورم و رشد تولید در حوزه مأموریت‌ها و خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور مدیران اصناف و اتاق بازرگانی برگزار شد.
مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌ها و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد گفت: سازمان ثبت اسناد تا پایان اردیبهشت ماه به درگاه ملی مجوزها متصل می‌شود.
در خصوص اهمیت داشتن نظام فکری استاد طباطبایی می‌توان مطرح کرد ایران پژوهی و ایران‌دوستی او بود. علم و دانش طباطبایی علمی در خدمت وطن و پیشرفت آن بود. البته به صراحت می‌توان اذعان داشت که او اندیشمندی بحران‌اندیش بود و همواره حساسیت‌های خاص خود در خصوص ایران و انحطاط و زوال آن را بیان می‌ساخت
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور باحضور در بندر شهید رجایی بندرعباس از نحوه خدمات اسنادی، گمرکی، دریایی و بندری بازدید کرد.
خبرگزاری ایرنا نوشت: اعطای عنوان استاد افتخاری دانشگاه پکن به ابراهیم رئیسی به پاس خدمات و اقدامات در مسیر تقویت و توسعه روابط ایران و چین و زمینه‌های مشترک فرهنگی میان دو تمدن بزرگ بود.
بانک"ایران زمین" با ارائه خدمات متنوع در زمینه صدور انواع ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسنادی ریالی توانسته گام‌های بلندی را در جهت رفع مشکلات اقتصادی کشور بردارد.
آیین نکوداشت خدمات علمی و فرهنگی رئیس سابق کمیته ملی المپیک با حضور اساتید دانشگاه، مقامات فرهنگی، لشکری و کشوری در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
خرم‌آباد- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر نهضت خدمت رسانی به مردم در قوه قضاییه گفت: نظام پرداخت کاداستر را به استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم و در پرداخت اعتبارات مشکلی نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ