معاون حقوق عامه دادستان کل کشور باحضور در بندر شهید رجایی بندرعباس از نحوه خدمات اسنادی، گمرکی، دریایی و بندری بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون نخست وزیر آذربایجان، از زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی و ریلی آستارا بازدید کردند.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کردند.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی ووشو زنان بازدید کرد.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی ووشو زنان بازدید کرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از اولین دوره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) بازدید کرد.
مریم جلالی معاون میراث فرهنگی از روستای گلستانک و کارگاه های سفال سازی و سرامیک و همچنین نمایشگاه هارمونیک بازدید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از ورزشگاه آزادی بازدید کرد.
معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان از اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بازدید کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر حاضر و از فعالیت ها و خدمات این ستاد به مسافران نوروزی بازدید کرد.
علیرضا نورمحمدی مشاور رییس سازمان و معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست امروز از خبرگزاری مهر بازدید و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
بازدید معاون اول رئیس‌جمهوری از مناطق زلزله‌زده خوی
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در بازدید از مرکز روانپزشکی رازی گفت:رها کردن محجورین در مراکز درمانی، مکتوم داشتن هویت آنها، امتناع از پرداخت نفقه و تصرف اموال آنها قابلیت تعقیب کیفری دارد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از مرکز روانپزشکی رازی بازدید کرد و گفت: افراد به این مراکز معرفی می‌شوند تا چالش‌ها و مسائلی که مرتبط با دادستانی، دادگاه‌ها و سیستم قضائی باشد؛ برطرف شود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کرد.
کاظم غریب‌آبادی؛ معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در ادامه بررسی وضعیت بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در تهران، از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید و با تمامی ۲۰ نفر بازداشتی زیر ۱۸ سال (عمدتاً ۱۷ و تا ۱۸ سال) استان تهران از نزدیک گفتگو کرد و در جریان وضعیت آنان قرار گرفت.
معاون توسعه منابع و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم‌ ووشو جوانان بازدید کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در فاصله ۲۴ ساعت به اعزام تیم ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی جهان از تمرینات این تیم بازدید کرد.
مشهد ـ معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از محل اسکان زائران جانباز و ایثارگر بازدید کرد.
کرمانشاه- معاون اجرایی ارتش از وضعیت استقرار موکب ها و نحوه خدمات دهی و ایستگاه های صلواتی و درمانی در پایانه خسروی بازدید کرد.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از دفتر فروش بلیت پروازهای اربعین یک شرکت هواپیمایی بازدید کرد.
غرفه گروه صنعتی ایران‌خودرو، عصر روز گذشته، فعالیت خود را در نمایشگاه شهر مشهد و با حضور پرشور مردم و مسوولان آغاز کرد.
شیراز – «محسن رضایی» از مجموعه درمانی ابوعلی سینا و شهرک سلامت شیراز بازدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ