درگاه ثبت من، به عنوان پنجره واحد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خدمات الکترونیکی مرتبط با سامانه‌های مختلف از جمله املاک، ثبت آنی، مالکیت معنوی، ثبت شرکت‌ها را به عموم مردم ارائه می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فراخوان تنظیم قرارداد همکاری با منظومه‌های دارای پوشش ماهواره‌ای سیار را برای دارندگان پروانه‌های ارائه خدمات دسترسی ماهواره‌ای و UNSP منتشر کرد.
به منظور تسهیل دسترسی کلیه کاربران و متقاضیان خدمات الکترونیکی هوشمند، امکان ورود به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فراهم شد.
شرکت اپل مشکلاتی را که باعث عدم دسترسی به خدمات موسیقی این شرکت شده بود، در بامداد روز سه‌شنبه برطرف کرد.
هنگامی که یک هواپیما یا یک کشتی از طریق ماهواره به وب متصل می‌شود، پایانه آن به عنوان یک دستگاه وای فای داخلی عمل می‌کند که مسافران را قادر می‌سازد از خدمات اینترنت استفاده کنند.
باجه های ویژه نابینایان بانک ملی ایران به منظور دسترسی بهتر مشتریان روشندل به خدمات بانکی در ۱۳ استان و شهر بزرگ کشور فعال شده است.
رئیس جمهور دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب و کارها و ارائه سریع‌تر خدمات را امری ضروری دانست و بر تلاش بیشتر دست‌اندرکاران در این زمینه تاکید کرد.
رئیس‌جمهور دسترسی آسان مردم به اینترنت با هدف تسهیل در امور، گشایش کسب و کارها و ارائه سریع‌تر خدمات را امری ضروری دانست و بر تلاش بیشتر دست‌اندرکاران در این زمینه تأکید کرد.
شهردار منطقه ۹ تهران از انجام اقدامات ویژه در معابر غربی پایتخت در راستای بهسازی و تسهیل دسترسی معلولین و کم‌توانان به خدمات شهری مناسب خبر داد.
همه بیمه‌شدگان ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی، سوابق بیمه‌ای خود را به صورت مرتب کنترل و بررسی کنند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: معاون وزیر ارتباطات در جلسه این کمیسیون حاضر شد و به تشریح وضعیت دسترسی شهروندان به خدمات اینترنتی پس از تحولات امنیتی اخیر پرداخت.
یکی از آخرین قرارداد‌های این شرکت دسترسی به اینترنت برای شرکت هواپیمایی ژاپنی KDDI است. خدمات این شرکت به اینجا ختم نمی‌شود و در حال توسعه است. حالا ژاپن به فهرست دریافت‌کنندگان خدمات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به عنوان اولین کشور آسیایی اضافه می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از دسترسی همه روستاهای این استان به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.
مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ۴۲ خدمت سازمان تأمین‌اجتماعی از طریق درگاه ملی خدمات دولت هوشمند در دسترس آحاد مردم قرار گرفته است.
در واقع نشان داده شد که احساس ناامیدی، ناراحتی و تنهایی باعث افزایش سن بیولوژیکی فرد نسبت به سیگار کشیدن می‌شود. سایر عوامل مرتبط با شتاب سالمندی عبارت از مجرد بودن و زندگی در یک منطقه روستایی به دلیل در دسترس بودن کم خدمات پزشکی است.
دسترسی به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به تجهیزات خاصی نیاز دارد که هر مشترک باید علاوه بر خرید آنها، اشتراک ماهانه‌ای را هم برای استفاده از خدمات بپردازد.
وزیر ارتباطات جزییات راه اندازی سرویس اینترنت ایمن برای کودکان را تشریح کرد و گفت: دسترسی ایمن به خدمات پایه و مهم مثل موتورهای جستجو در آینده فراهم می شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش و تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگی‌های سایپا و ایرانخودرو به منظور کاهش هزینه‌ها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگی‌ها و بهبود سطح پاسخگویی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از ادغام برخی نمایندگی‌های ایران‌خودرو به منظور سهولت دسترسی و بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد با هدف تسهیل در دسترسی هموطنان خارج از کشور به خدمات بیمه‌ای، در ۳۵ کشور دنیا از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه، کارگزار رسمی برون‌مرزی تأمین‌اجتماعی جذب می‌کند.
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه سهولت دسترسی مردم به خدمات نظام بانکی جزو اولویت های بانک مرکزی است، گفت: ما از هر ابزاری در راستای تسهیل دسترسی مردم به نظام بانکی حمایت می کنیم.
حالا در اواخر مرداد ماه خبری از اختصاص بسته اینترنتی چهار ماهه رایگان و دائمی یارانه بگیران نیست. کد دستوری «#۱۲۳۴*۴*» از دسترس خارج شده و در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز آیکون خدمات مرتبط با اینترنت رایگان یارانه بگیران دیده نمی‌شود.
حالا در اواخر مرداد ماه خبری از اختصاص بسته اینترنتی چهار ماهه رایگان و دائمی به سه دهک پایین جامعه نیست. کد دستوری «#۱۲۳۴*۴*» از دسترس خارج شده و در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز آیکون خدمات مرتبط با اینترنت رایگان یارانه بگیران دیده نمی‌شود.
با مانع تراشی یک شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل نفتی از طریق اوکراین، صادرات نفت روسیه به برخی از کشورهای اروپایی با وقفه مواجه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ