مدیرکل دفتر توسعه سامانه‌ها و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد گفت: سازمان ثبت اسناد تا پایان اردیبهشت ماه به درگاه ملی مجوزها متصل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: این سازمان الزامی برای اتصال به درگاه ملی مجوزها ندارد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال بیش از هزار خانوار روستایی کردستان به شبکه ملی اطلاعات خبرداد.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از اتصال حدود ۲۶ هزار شرکت به سامانه مودیان خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برقراری اینترنت پهن باند سیار برای نصب ۸ عدد دوربین سرعت سنج در ۵۰ کیلومتری جاده ترانزیتی عباس آباد جهت حفاظت از یوزپلنگ آسیایی خبر داد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: از ابتدای راه اندازی پروژه اتصال متقابل پیام‌رسان های بومی و اینترکانکشن تاکنون، پیام بیش از یک میلیون کاربر در این بستر جابه جا شده است.
معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: بیش از ۹۰۰ هزار نفر تاکنون از طرح اتصال متقابل پیامرسانهای بومی استفاده کرده اند.
اهواز- رئیس سازمان آتش نشانی اهواز گفت: در روز جاری ۱۳ حریق در شهرستان اهواز ثبت شده که بر اثر اتصال برق، شدت گرما و بی احتیاطی در اهواز رخ داده است.
همه دستگاه هایِ صادرکننده مجوز،طبق قانون تسهیل صدورمجوزهای کسب و کارباید تا آخر شهریور به درگاه ملی مجوزها،متصل می‌شدند، اماسازمان شیلات بطور کامل مجوزهای خود رابه این درگاه متصل نکرده است
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، از آمادگی این سازمان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه تخصصی گیاهان دارویی خبر داد و هم‌افزایی همه زیربخش‌های این حوزه را خواستار شد.
مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: با اتصال دو بزرگراه یادگار امام (ره) و شهید بروجردی در بلوار بهار می‌توان شمال و جنوب تهران را از سمت غرب به هم متصل کرد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتصال خط ۷ مترو تهران به بیمارستان امام خمینی (ره) برای انتقال مجروحین و مصدومان در زمان بحران خبر داد.
رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، طراحی شورای راهبردی تحقیقات کشاورزی برای اتصال بین تحقیق و اجرا را موثر دانست و بر ضرورت برقراری سازوکاری آن تاکید کرد.
سازمان بورس و اوراق بهادار با اتصال به درگاه ملی مجوزهای کشور به نشانی (mojavez.ir) و ایجاد سامانه یکپارچه صدور مجوزهای نهاد مالی (سمین)، جهشی در بخش صدور مجوز نهادهای مالی ایجاد کرد.
در اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف تاکید شده که پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود و متقاضیان می‌بایست درخواست خود را تا پایان امشب، پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه به صورت الکترونیکی به همراه مدارک لازم، از طریق اتصال به درگاه "https://admission. edu.sharif.edu" ارسال کنند.
با اتصال سازمان برنامه و بوجه کشور و مرکز ملی آمار ایران تعداد دستگاه‌های متصل به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از مرز ۱۰۰ دستگاه عبور کرد.
معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران از آخرین وضعیت ارزیابی«اتصال دستگاه‌ها به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» خبر داد.
رئیس جمهور هدایت صحیح تسهیلات به سوی ایجاد اشتغال واقعی و پایدار را نکته مهم بعدی دانست و تصریح کرد: اتصال سامانه‌های اطلاعاتی و خدماتی دستگاه‌ها از جمله سامانه بانک‌ها به سامانه سازمان تامین اجتماعی، راهکاری موثر برای اطمینان‌بخشی از هدایت صحیح منابع و تسهیلات به سوی اشتغال‌آفرینی واقعی و پایدار است.
توضیحات موحد معاون سازمان فناوری اطلاعات را در خصوص برخورد قانونی با دستگاه های متخلف در اتصال به پنجره ملی را مشاهده می‌کنید.
رئیس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه ۵ آتش نشان با ۲ خودرو اطفا به سرعت به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: اتصالی در سیستم سیم کشی برق از ناحیه تهویه سرویس بهداشتی باعث بروز این حادثه شده بود.
رشت- رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به وقوع آتش سوزی در خوابگاه دانشجویی دختران در بلوار لاکان رشت گفت: اتصالی در سیستم سیم کشی تهویه سرویس بهداشتی دلیل بروز حادثه بوده است.
سازمان فناوری اطلاعات ایران، خبر اتصال سازمان ثبت احوال کشور به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند را تکذیب کرد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با اتصال سامانه بلیط فروشی اتوبوس اربعین به سامانه سماح، ۵۰ درصد از ظرفیت شرکت‌ها اینترنتی فروخته می‌شود.
مدیرکل حسابرسی سازمان امور مالیاتی گفت: به منظور انطباق حساب‌های شرکت‌ها و حساب جاری شرکا، ارسال برخط اطلاعات از نظام بانکی به نظام مالیاتی در دستور کار است.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت:اتصال ۸ بیمارستان به مترو از جمله اقدامات کمیته پدافند و برنامه‌های مدیریت شهری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ