مقررشد طبق برنامه زمان بندی و در دی ماه، تست گرم ۹ کیلومتر از بخش میانی خط ۶ مترو از بخش میانی خط ۶ مترو انجام پذیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان توسعه تجارت از برنامه راه اندازی خط مستقیم کشتیرانی به برزیل خبر داد و گفت: رایزن بازرگانی ایران در برزیل انتخاب شده است و به زودی در سائوپائولو مستقر می‌شود.
شرکت خطوط هواپیمایی عربستان از آغاز برنامه توسعه اتصال خطوط پروازی خود با چین خبر داد و از راه‌اندازی کریدور مستقیم پروازی و منظم میان فرودگاهای این کشور با فرودگاه بین‌المللی پکن خبر داد.
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تعیین حدود اختیارات مصوبات و پرداختی تسهیلات خط اعتباری ۳ هزار میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون خبر داد.
به گفته پیرهادی لایحه برنامه هفتم توسعه همچون قانون برنامه ششم توسعه برای آسیب‌های اجتماعی اولویت‌بندی قائل شده‌اســت اما متاسفانه اولویت‌های پیشنهاد شده در لایحه برنامه هفتم توسعه تفاوت چندانی با اولویت‌های تعیین شده دربرنامه ششم توسعه ندارند .
اگر در چین طی ۴ دهه ۸۰۰ میلیون نفر از زیر خط فقر مطلق بیرون آمدند، نتیجه غلبه ادبیات توسعه بر شعار گرایی بود و اگر در ایران ۳۰ میلیون نفر زیر خط فقر هستند که یک سوم شان در همین یک دهه اخیر فقیر شده اند، به علت غلبه شعارگرایی بر ادبیات توسعه بوده است.
با پیشرفت هوش مصنوعی و فراگیرشدن آن میان افراد جامعه و توسعه کاربرد آن، استفاده‌های مختلفی از این ابزار می‌شود و کاربران برای رفع نیاز‌های بسیاری از این ابزار استفاده می‌کنند.
مدیرکل غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ضمن برشمردن موانع توسعه تجارت ایران و عربستان گفت: بهبود روابط تجاری با عربستان منجر به رشد مبادلات تجاری ایران با کشورهای عربی منطقه و جهان اسلام می شود.
وزیر بازرگانی عراق از تلاش همه‌جانبه جهت توسعه همکاری اقتصادی با سوریه به ویژه در حوزه نفت خبر داد.
معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از تماس ۳۹۱ هزار و ۴۰۰ نفر با خط ملی اعتیاد در سال گذشته خبر داد.
مجری خط ۶ متروی تهران درباره توسعه بخش شمالی خط ۶ تهران شامل شش کیلومتر مسیر و ۵ ایستگاه توضیحاتی ارائه داد.
کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران، در بیست و یکمین جلسه خود با توجه به پیشنهادات موجود، نام نخستین ایستگاه از بخش توسعه غربی خط ۴ مترو پایتخت را تعیین کرد.
معاون ساخت و توسعه راه آهن گفت: طرح های ریلی از جمله طرح رشت- آستارا ۴ سال دیگر افتتاح خواهد شد.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: با همکاری بخش خصوصی به زودی خط منظم دریایی بین ایران و غرب آفریقا راه اندازی می شود؛ همچنین دو ایرلاین پرواز به مقصد این کشورها را کلید خواهند زد.
توضیحات بیات معاون توسعه بازاریابی کشتیرانی ایران را در خصوص خط منظم کشتیرانی بین ایران و ونزوئلا مشاهده می‌کنید.
اهواز - نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با توجه به فرصت پیش آمده، فعالیت خط هوایی کارگو از خوزستان به روسیه با هدف توسعه صادرات غیرنفتی به خصوص کشاورزی استان ضروری است.
اهواز - نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با توجه به فرصت پیش آمده، فعالیت خط هوایی کارگو از خوزستان به روسیه با هدف توسعه صادرات غیرنفتی به خصوص کشاورزی استان ضروری است.
مجری طرح خط لوله انتقال نفت‌خام گوره - جاسک شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) از راه‌اندازی خط ۱۳۲ کیلوولت تأمین برق تلمبه‌خانه شماره ۴ گوره به جاسک خبر داد.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در بازدید از خط ۵، از نزدیک مشکلات و موضوعات این خط را بررسی و دستوراتی در جهت افزایش ظرفیت پایانه مهرشهر صادر کرد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از ایجاد خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان با هدف صادرات به کشورهای حوزه اوراسیا خبر داد.
با پیشنهاد رئیس سازمان توسعه تجارت و استقبال ارمنستانی‌ها، خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان برای صادرات به کشورهای عضو اوراسیا راه‌اندازی می‌شود.
وزیر کشور گفت: همکارانمان در فراجا در خط مقدم تلاش برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی هستند.
توسعه شبکه ریلی مترو تهران یکیداز مهمترین اولویت ها و الزاماتی است که مدیریت شهری به دنبال آن است و برای احداث و تکمیل ۳۳۰ ایستگاه و ۱۱ خط مترو تا ۴ آینده به منابع مالی بسیای نیاز است .
توسعه شرقی خط ۴ در نهایت محله‌های تهران‌نو، تهرانپارس (شرقی و غربی)، دردشت، حکیمیه، میدان شقایق، میدان شاهد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و دانشگاه شهید عباسپور را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.
مجری خط ۴ مترو تهران گفت: عملیات حفاری تونل‌های دسترسی به تونل اصلی پروژه توسعه شرقی خط ۴مترو تهران در حال پیگیری بوده و فاز نخست این طرح، پیشرفتی مطابق با برنامه زمان بندی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ