توسعه شبکه ریلی مترو تهران یکیداز مهمترین اولویت ها و الزاماتی است که مدیریت شهری به دنبال آن است و برای احداث و تکمیل ۳۳۰ ایستگاه و ۱۱ خط مترو تا ۴ آینده به منابع مالی بسیای نیاز است .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه راه‌ها و بزرگراه راه‌های کشور در خصوص تکمیل بزرگراه ایلام_ مهران گفت: امسال از این بزرگ راه به منظور کنترل ترافیک و تردد ضروری زائران استفاده خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور با حضور در آزادراه تهران–شمال از مسیر رفت و مراحل ساخت، پیشرفت و تکمیل مسیر برگشت منطقه ۲ این آزادراه بازدید کرد و روند احداث منطقه ۳ آزادراه را مورد بررسی قرار داد.
اخیرا سند توافق پروژه ایران و روسیه برای تکمیل راه آهن رشت-آستارا به امضا رسیده است.دراین مدت شبهه هایی مبنی بر اینکه این پروژه تخریب جنگل های هیرکانی را به همراه دارد مطرح شده است.
ایران و روسیه برای تکمیل گذرگاه ریلی شمال - جنوب که جنوب آسیا را به شمال اروپا متصل می‌کند، توافقنامه احداث راه آهن رشت - آستارا را امضا کردند. این توافقنامه روز چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت - و پس از سخنرانی سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه بین نمایندگان دو کشور به امضا رسید.
ایران و روسیه برای تکمیل گذرگاه ریلی شمال - جنوب که جنوب آسیا را به شمال اروپا متصل می‌کند، توافقنامه احداث راه آهن رشت - آستارا را امضا کردند.این توافقنامه روز چهارشنبه - ۲۷ اردیبهشت - و پس از سخنرانی سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه بین نمایندگان دو کشور به امضا رسید.
رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه در مراسم امضای سند احداث خط ریلی راهبردی رشت - آستارا، گفت: تکمیل کریدور شمال - جنوب بسیار مهم است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تکمیل ۷۰ هزار واحد باقیمانده مسکن اقشار کم‌درآمد از سال گذشته و احداث ۵۰ هزار واحد جدید طی امسال در روستاهای سراسر کشور خبر داد.
معاون بنیاد مسکن از برنامه بنیاد برای تکمیل و احداث ۲۰ هزار واحد اقشار کم‌درآمد در سال جاری خبر داد.
اهواز- رئیس جمهور، آب و فاضلاب و برق را جزو مسائل اولویت‌دار خوزستان عنوان کرد و گفت: مدیران استان به اجرای بدون اشکال طرح‌ها و تسریع در تکمیل پروژه‌های در حال احداث اهتمام داشته باشند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از احداث یا تکمیل ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت ویژه مددجویان تحت پوشش با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تعهد این بنیاد در احداث ۷۰ هزار واحد مسکن روستایی برای محرومان از تکمیل و تحویل ۲۴ هزار واحد از این مجموع در سال گذشته خبر داد.
شهردار تهران با بیان اینکه سال آینده به جز بخشی از خط ۶ سایر خطوط فعلی مترو تهران تکمیل می‌شود، گفت: فرآیند احداث چهار خط جدید مترو تهران نیز آغاز می‌شود.
شهردار تهران با بیان اینکه سال آینده به جز بخشی از خط شش سایر خطوط فعلی مترو تهران تکمیل می‌شود، گفت: انشاالله فرآیند احداث چهار خط جدید مترو تهران نیز آغاز می‌شود.
خط ریلی شلمچه-بصره از ۲۰ سال گذشته مطرح شده، سال ۱۳۹۰ ایران بخش خودش را تکمیل کرد که احداث راه‌آهن اهواز به شلمچه بود و ما تا مرز شلمچه راه‌آهن را جلو بردیم، اما در این ۱۱ سال گذشته، ادامه این فرآیند فراز و نشیب‌هایی داشته است.
طرح خانه‌دار کردن مردم درقالب نهضت ملی مسکن در استان هرمزگان به این صورت اجرا می‌شود که بخشی از واحد مسکونی تا درصدی از پیشرفت، احداث و به متقاضی واگذار می‌شود. فرد می‌تواند به میزان توان مالی و تسهیلات بانکی مابقی خانه را به تدریج تکمیل کند.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: با تأکیدات و حمایت‌هایی که معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور دارند، همانند گذشته دست خیرین ارزشمند مدرسه ساز را به گرمی می‌فشاریم و این اطمینان خاطر را می‌دهیم که مجموعه وزارت آموزش و پرورش و نوسازی مدارس پشتیبان این بزرگواران بوده و هست و حتی یک متر از مدارسی که با مشارکت خیرین احداث شده است، نه تنها فروخته نخواهد شد، بلکه در تکمیل آن‌ها تسریع خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از آغاز عملیات احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع غیرهمسطح در مناطق مختلف پایتخت در نوزدهیمن شنبه «امید و افتخار» خبر داد.
در ۸ ماهه دولت سیزدهم ۴ بیمارستان با ظرفیت ۸۲۷ تخت بیمارستانی توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تکمیل شد.
اردبیل- بعد از گذشت ۲ دهه از آغاز احداث راه آهن اردبیل- میانه، مسئولان هر روز برای تکمیل این پروژه وعده جدید می‌دهند در حالی که راه‌اندازی آن به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت:سازمان زیباسازی در حال احداث و تکمیل ۲۶۰ چشمه سرویس بهداشتی در ۲۰ نقطه پایتخت است که تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از آغاز احداث و تکمیل مسیرهای کندروی بزرگراه آزادگان از خرداد ماه سال جاری در قالب دو پروژه جداگانه خبر داد.
وزیر آموزش‌وپرورش با تشریح بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هیأت دولت گفت: مردم دیگر تحمل چشم‌انتظاری را ندارند؛ پروژه‌هایی که مدت‌زمان زیادی از احداث آن‌ها گذشته است باید تکمیل شود.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از برنامه ریزی به منظور تکمیل عملیات اجرایی پروژه احداث خانه شهر با بهترین کیفیت فنی و اجرایی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ