به گفته پیرهادی لایحه برنامه هفتم توسعه همچون قانون برنامه ششم توسعه برای آسیب‌های اجتماعی اولویت‌بندی قائل شده‌اســت اما متاسفانه اولویت‌های پیشنهاد شده در لایحه برنامه هفتم توسعه تفاوت چندانی با اولویت‌های تعیین شده دربرنامه ششم توسعه ندارند .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه امامی با کاهش قیمت ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته به ۲۷ میلیون و ۸۰۴ هزار تومان رسید.
نماینده مجلس گفت: الان مرغ از سفره مردم پرواز کرده است. قیمت دیروز که در برخی از نقاط تهران دیدیدم ۱۲۰ هزار تومان بود در حالیکه دولت تعهد کرده بود با حذف ارز ترجیحی و مردمی سازی یارانه‌ها و تعیین قیمت نهاده‌های دامی با قیمت آزاد غیرممکن است مرغ بیشتر از ۶۰ هزار تومان برود، اما الان چه قیمتی دارد؟
سعیدی درباره تاثیر تورم بر زندگی نمایندگان مجلس گفت: به هر حال نمایندگان نیز از مردم هستند و جدا از آن‌ها زندگی نمی‌کنند. اینکه چرا باز هم با تمام این وضعیت علی رغم اینکه مجلس عنوان انقلابی دارد و دولت نیز عنوان محرومین را دارد، روز به روز مشکلات معیشتی مردم بیشتر می‌شود جای سوال است. الان مردم از ما هیچ توجهیی را نمی‌پذیرند. مردم به صراحت می‌گویند شما اگر واقعا منتقد یک موضوع بودید چرا از اختیارات نظارتی خود استفاده نکردید.
سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ با کاهش بیش از ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۲۷ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان رسید.
قیمت سکه امامی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته تقریبا ثابت بوده و تغییری نکرده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: برآوردهای دقیق ما بر اساس سامانه‌های ثبت حضور افراد نشان می‌دهد، در بهار نزدیک به ۲۵ میلیون ایرانی در برنامه‌های فرهنگی شرکت کرده‌اند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۰ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۶ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۱ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان است.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از بهره‌مندی ۲میلیون نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت در نوروز خبر داد.
یک جمعیت شناس گفت: جمعیت جوان ما اکنون به ۲۱میلیون نفر رسیده است چراکه دهه شصتی‌هایی که جمعیتشان زیاد بود در حال حاضر از دوره سنی جوانی خارج شده و به بالای ۳۵سال رسیده اند.
در حالی که همه‌گیری ویروس کرونا، به شدت به سفر و گردشگری در این کشور مدیترانه‌‌‌ای ضربه زد، اما این بخش نشانه‌‌‌هایی از بهبود را در سال ۲۰۲۱ تجربه کرد. در آن سال، تعداد گردشگران بین‌المللی وارد شده به ترکیه تقریبا ۲۵میلیون نفر بود که از سال ۲۰۲۰ تقریبا دوبرابر شده بود.
محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: رییس جمهوری که ۲۰میلیون رای می‌آورد، فکر می‌کند به اندازه ۲۰میلیون نفر می‌فهمد! وی افزود: یکی از مشکلات اساسی ساحت سیاسی ما نداشتن چند حزب قدرتمند است. لازمه و ابزار اساسی انتخابات، مردم سالاری و بالا بودن رای مردم، نظام حزبی است. تمام رییس‌جمهورهای ایران دو الی سه ماه مانده به انتخابات اوضاع به طوری رقم خورد که رای آوردند. وقتی کسی رییس‌جمهور می‌شود، باید از یک تشکیلات قدرتمند بیاید و آدم‌های مجرب و عالم همراهش باشند. رییس‌جمهوری باید سیستم را اداره کند، نه اینکه صبح بلند بشود و بر اساس اخبار روز تصمیمی بگیرد یا فرمانی صادر کند.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با رشد مواجه شده و به ۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید، قیمت هر گرم طلا نیز به ۲ میلیون تومان رسید.
برای اجاره یک واحد مسکونی در محله سعادت آباد در شمال غربی تهران باید حداقل ۲۰۰ میلیون رهن و ماهیانه ۲۸ میلیون تومان اجاره پرداخت شود.
انجمن جهانی آهن و فولاد اعلام کرد: درحالی که تولیدفولاد جهان در ۱۱ ماهه سال جاری میلادی ۳.۷ درصدکاهش داشته است، ایران توانسته باافزایش ۸.۵ درصدی، حدود ۲۸ میلیون تن فولاد در این مدت تولید کند
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۸ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۵۴ هزار تومان است.
۴۰۰ هزار ایرانی در تجرد قطعی به سر می‌برند که ۳۰۰هزار نفر از آن‌ها زن و ۱۰۰هزار نفر هم مرد هستند. از ۲۵میلیون خانوار ایرانی هم ۱۳درصدشان تک‌نفره‌اند، اما چهار درصد از این جمعیت، تجرد اختیاری دارند و ۹درصد دیگر امکان ازدواج ندارند.» این آماری غیررسمی است درباره کسانی که ۵۰سالگی را رد کرده و دیگر تمایلی به ازدواج ندارند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر جمع دانش آموزان فنی و حرفه‌ای کشور در سه پایه متوسطه به یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۸ نفر افزایش پیدا کرده است.
طبق اعلام بانک مرکزی، امروز در سامانه ۷۴۸ میلیون یورو ارز عرضه شده که مجموع ارز معامله شده ۲۸ میلیون یورو بوده است؛ یعنی ۹۶ درصد ارزها خریدار نداشته اند.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.
کل رقم قرارداد باشگاه با ۱۵۰ نفر بازیکن تیم‌های پایه پرسپولیس حدود ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود!
یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد مهاجم ایرانی پورتو جزو گزینه نهایی باشگاه میلان در نقل و انتقالات تابستانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ