کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران، در بیست و یکمین جلسه خود با توجه به پیشنهادات موجود، نام نخستین ایستگاه از بخش توسعه غربی خط ۴ مترو پایتخت را تعیین کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گفت: امسال مقرر کردیم هر مدرسه در مرکز یک دایره در نظر گرفته شود و مدارس دانش آموزان محدوده خود را به صورت شعاعی ثبت نام کنند.
قانون درباره تعیین نام سکوت نکرده و در این حوزه شاهده ماده و تبصره‌هایی هستیم که برای تعیین نام و یا تغییر آن مرز‌هایی را مشخص می‌کنند.
ابتدا نیاز است که صبر کنید تا بانکی که در هنگام ثبت نام وام خود انتخاب کرده اید شعبه‌ای که می‌تواند وام را به شما پرداخت کند را تعیین و یا شعبه دلخواه شما را تایید کند این پروسه ممکن است از ۱ روز الی چند ماه به طول بیانجامد.
بر اساس مصوبه مجلس، حداقل یک ماه قبل از برگزاری انتخابات از رأی‌دهندگان به صورت الکترونیکی ثبت نام می‌شود تا شعبه اخذ رأی خود را اعلام کنند.
مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: زمان ثبت نام در دور دوم عرضه خودرو، بعد از پالایش افرادی که اولویت خود را ویرایش کردند، مشخص می‌شود زیرا ابتدا باید زمان‌بندی تحویل این خودروها تعیین شود.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
سخنگوی وزارت صمت خبر داد: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود و انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.
با توجه به تاخیر در ارسال اطلاعات حساب وکالتی مشتریان توسط برخی از بانک ها، گروه صنعتی ایران خودرو زمان تعیین برندگان طرح فروش فوق العاده را از ساعت ۱۱ به ساعت ۱۷ امروز ۲۱ اسفندماه موکول و مهلت نام نویسی را تا ساعت ۱۳ تمدید کرد.
شورای رقابت در اطلاعیه ای ضمن تشرریح جزئیات دستورالعمل تنظیم قیمت تاکید کرد که ثبت نام و فروش خودروی سواری صرفاً از طریق سامانه یکپارچه فروش و در چارچوب مصوب شورا انجام شود.
هرچند عوارض خروج از کشور از سال ۱۴۰۰ تاکنون تغییری نکرده، ولی سهم صنعت گردشگری از محل عوارض خروج از کشور براساس این لایحه تنها ۸۰ هزار تومان به ازای هر نفر تعیین شده است.
هیئت وزیران با هدف تأمین نظر مجلس و رفع ایراد و مغایرت قانونی موجود در مصوبه مربوط به تعیین هزینه ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون‌های سازمان سنجش در سال ۱۴۰۲، با اصلاح مصوبه مذکور موافقت کرد.
ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته از صبح امروز شنبه آغاز شد و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته و دیگر اعضای هیات رئیسه از شنبه آینده آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.
در آخرین روز از مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام در مجمع انتخابات فدراسیون ورزش کارگری، ۱۲ کاندیدا برای تصدی پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کردند.
در پایان هفتمین روز از مدت زمان تعیین شده برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، ۹ نفر برای پست ریاست، نایب رییس، خزانه داری و هیات اجرایی ثبت نام کردند.
در پنجمین روز از مهلت تعیین شده برای ثبت نام کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، محمد پولادگر برای ریاست کمیته ثبت نام کرد.
سومین روز از مهلت تعیین شده برای نام نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی به پایان رسید که هیچ فردی برای ثبت نام در این روز اقدام نکرد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: پس از شهادت «آرمان علی وردی» هزاران تماس با کمیسیون تعیین نام و کمیسیون فرهنگی شورای شهر برقرار شد و عمده مطالبات نیز تغییر نام شهرک اکباتان به شهرک آرمان بود.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دیروز اعلام کرد: این شورا در زمینه نام گذاری معابر و بوستان‌های شهر به نام مبارک شهدا فعال است، اما تعیین نام و تغییر نام شهرک‌ها در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر تهران نیست و این موضوع به هیات مدیره شهرک‌ها مربوط می‌شود.
وزارت ورزش در حالی تجدید انتخابات فدراسیون سوارکاری را با تعیین زمان، قطعی کرده که قرار نیست برای آن، ثبت نامی از کاندیداها انجام شود و همین مسئله قانونی بودن انتخابات را زیر سوال می برد.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ۳۱ نفر نام نویسی کردند اما خبری از وزیر ورزش و رئیس فعلی کمیته ملی المپیک نشد.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ۳۱ نفر نام نویسی کردند اما خبری از وزیر ورزش و رئیس فعلی کمیته ملی المپیک نشد.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ٣٠ نفر نام نویسی کردند اما خبری از وزیر ورزش و رئیس فعلی کمیته ملی المپیک نشد.
مهلت تعیین شده برای نام نویسی از انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی به پایان رسید که در مجموع ٣٠ نفر برای حضور در این انتخابات نام نویسی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ