دور جدید مذاکرات سازمان فضایی ایران و آژانس فضایی روسیه این هفته برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته اسرای صنعا اعلام کرد که این دور از گفت‌وگوها بدون دستیابی به نتیجه مشخصی پایان یافت؛ دور بعدی گفت‌وگوها برای مبادله اسیران، پس از عید قربان برگزار می‌شود.
سرمربی پیکان در دومین جلسه با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد حضور یافت اما هنوز توافق نهایی حاصل نشده است.
میلان که مذاکرات خود را با تعدادی از بازیکنان برای جذب آنها در فصل نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرده بود، با جدایی مالدینی دچار چالش خواهد شد.
یک سیاستمدار یمنی از مذاکرات قریب‌الوقوع آتش‌بس میان انصارالله یمن و عربستان سعودی در صنعا، پایتخت یمن خبر داد.
یک دیپلمات بلندپایه سعودی که نامش فاش نشده، اعلام کرد: مذاکرات میان نمایندگان دو طرف درگیر سودان (ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع) از فردا یکشنبه مجددا در شهر جده از سرگرفته می‌شود.
سومین دور از مذاکرات میان دولت پاکستان و حزب «عمران خان» آغاز شده است.
به گفته یکی از مقامات ارشد اندیشکده مطالعات بین‌المللی شانگهای، زمان مناسب برای آغاز مذاکرات صلح بین طرفین درگیر در اوکراین، احتمالا اواخر سال جاری فرا می‌رسد.
عربستان سعودی و ترکیه دور جدیدی از گفتگوهای سیاسی خود را آغاز کردند.
منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند که دور تازه ای از مذاکرات دولت مورد حمایت عربستان و دولت نجات ملی یمن در سوئیس شروع شده است.
دور دوم مذاکره مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آغاز شد.
دور دوم مذاکرات اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان و گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آغاز شد.
بحث و گفتگو درباره مسایل باقی‌مانده پادمانی و نیز برخی موارد از اختلاف نظر‌های فنی و حقوقی میان ایران و آژانس در دستور کار این جلسات است.
دور نخست مذاکرات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در این سازمان آغاز شد.
مذاکرات ترکیه با سوئد و فنلاند درباره پیوستن این دو کشور به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) نهم مارس (۱۸ اسفند) از سر گرفته می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دور چهارم مذاکرات برای پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی و همراهانش هفته آینده به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
دور جدید مذاکرات سازمان فضایی ایران و آژانس فضایی روسیه این هفته برگزار می‌شود.
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین نسبت به برگزاری دور جدید مذاکرات بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش از پایان ماه نوامبر جاری ابراز امیدواری کرد.
فؤاد حسین ضمن تأکید بر روابط خوب کشورش با ایران، از پایان دور پنجم مذاکرات ایران و عربستان و زمینه سازی برای برگزاری دور جدید این مذاکرات خبر داد.
نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی معتقد است که دور تازه گفتگوهای احیای برجام روند رو به رشدی را طی می کند.
محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت: نصب هزار ماشین IR ۶ و سایر ماشین ها، طراحی راکتور اراک و تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصد از جمله موارد مورد تاکید مجلس بود، که همه آن‌ها مطابق قانون انجام شد و می‌توان گفت قانون اقدام راهبردی تا این تاریخ به نسبت زمان صددرصد اجرا شده است.
دور دوم مذاکرات عضو ارشد تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی پیش برگزار شد.
مذاکره‌کننده ارشد کشورمان گفت: در مذاکرات پیش رو، اراده جدی و واقعی آمریکا برای دستیابی به توافق راستی‌آزمایی می‌شود.
رضازاده درباره مکان مذاکرات گفت: احتمالا در وین برگزار خواهد شد. البته ما پیشنهاد کردیم مذاکرات در خاک کشور ما باشد، ولی در نهایت مکان قطعی مذاکرات بعد از توافق طرفین مشخص می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک بتوانیم در خصوص تعیین زمان مزاکرات هم به توافق برسیم که این به اراده طرف مقابل هم بستگی دارد که واقعا برای دستیابی به توافق منطقی و معقول و پایدار اراده خود را نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ