به گفته یکی از مقامات ارشد اندیشکده مطالعات بین‌المللی شانگهای، زمان مناسب برای آغاز مذاکرات صلح بین طرفین درگیر در اوکراین، احتمالا اواخر سال جاری فرا می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انجمن کراس فیت زمان آغاز لیگ این رشته را اعلام کرد.
زمان آغاز مسابقات لیگ دسته اول و همینطور تاریخ قرعه کشی این مسابقات اعلام شد.
با اعلام سرپرست سازمان لیگ بسکتبال، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از اول آبان آغاز می‌شود.
مسابقات لیگ برتر والیبال مردان از ۲۶ مهرماه آغاز خواهد شد.
تیم فوتبال پرسپولیس اولین جلسه تمرینی خود برای فصل جدید را فردا برگزار خواهد کرد.
اسکای آلمان اعلام کرد در چند ساعت گذشته دور جدیدی از مذاکرات بین بایرن مونیخ و وکلای هری کین آغاز شده و او بیش از هر زمان دیگری به بایرن نزدیک شده است.
با گذشت مدتی از پایان مسابقات اروپایی علاقه‌مندان به فوتبال به دنبال زمان آغاز فصل جدید رقابت‌های جذاب باشگاهی هستند.
تیم فوتبال گل‌گهر امروز اولین جلسه تمرینی خود را در زمین شماره 4 آزادی پشت سر خواهد گذاشت.
پزشک تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت بیرانوند توضیحاتی ارائه کرد.
تمرینات طلایی‌پوشان اصفهانی از روزهای آغازین تیر ماه سال جاری شروع خواهد شد.
زمان آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال برای آماده سازی جام جهانی 2023 مشخص شد.
مرور مواضع دولتمردان دوازدهم نشان می‌دهد که طرح مساله خسارت یا غرامت خروج آمریکا از برجام مربوط به دوره زمانی طرح پیش‌شرط‌های بایدن تا آغاز مذاکرات احیای برجام است. البته موضوع شرط غرامت در نشست سران عالی‌رتبه نظام مطرح شد و مورد موافقت قرار نگرفت و پس از آنکه آمریکا شروط خود را کنار گذاشت، مساله غرامت هم دیگر مطرح نشد. این تصمیم نظام بود که فعلا مساله غرامت خروج آمریکا از برجام پیگیری نشود، نه اینکه دکتر روحانی مخالف آن باشد.
زمان آغاز دو مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
اگر چه هنوز سرمربی تیم ملی مشخص نشده اما زمان از سر گیری دوباره تمرینات تیم ملی مشخص شده است.
کاخ سفید اعلام کرده است که مذاکرات در مورد اوکراین باید زمانی آغاز شود که کیف آماده باشد.
زنان اغلب تاکتیک‌های قابل مشاهده و برجسته‌ای را برای تحت فشار قرار دادن طرفین مذاکره قرار می‌دهند تا مذاکرات صلح را آغاز کنند یا دوباره به آن متعهد شوند. فعالان حوزه زنان اغلب اقدامات گسترده و موفقیت‌آمیزی را در این زمینه آغاز کرده و کمپین‌های افکار عمومی برای تشویق پیشرفت در مذاکرات صلح را در بسیاری از کشور‌ها بسیج کرده‌اند.
جلسه اعضای کمیته فنی صبح امروز در فدراسیون بوکس برگزار و پس از جمع‌بندی‌های صورت گرفته در نهایت 23 بوکسور جواز حضور در اردو را بدست آوردند.
محتمل‌ترین نتیجه، مذاکرات صلح خواهد بود که به دلیل ناآرامی‌های داخلی در هر دو کشور تحمیل خواهد شد. با گذشت زمان، احساس عدم امکان پیروزی، مذاکرات صلح را آغاز خواهد کرد.
وزیر دفاع ایتالیا می گوید کشورش در نظر دارد تا زمان آغاز مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین به ارسال کمک نظامی به کی یف ادامه دهد.
یک منبع در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) گفت: اعضای اصلی اوپک پلاس مذاکرات را در مورد اجرای کاهش تولید نفت از زمان نشست این اتحادیه در پنجم اکتبر آغاز کردند.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد؛ یعنی زمانی که قرعه کشی جام جهانی انجام شده بود.
مجری خط ۱۰ مترو تهران گفت:شرکت مترو تهران جهت تجهیز کارگاه‌های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه‌های فاز نخست خط ۱۰ مذاکراتی را با شهرداری مناطق مربوطه پیگیری می‌کند.
در حالی که مذاکرات توافق هسته‌ای به پایان مسیر خود نزدیک می‌شود آمریکا همچنان به تحریم شرکت‌های پتروشیمی ایران ادامه می‌دهد. تحریم‌ها هم چنین می‌تواند ابزار موثری در مبارزه با تجارت غیرقانونی مواد مخدر باشند. اما تحریم‌ها تنها زمانی موثر هستند که بین سازمان‌ها هماهنگ شوند. تابستان امسال روسیه منبع شماره یک تحریم‌های جدید بود و هم چنان از آغاز جنگ اوکراین تاکنون هدف شماره یک بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ