نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی معتقد است که دور تازه گفتگوهای احیای برجام روند رو به رشدی را طی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولیانوف در صفحه توییترش نوشت: کشور‌های غربی مذاکرات چندجانبه در وین را تا جایی که امکان داشت سیاسی کردند. اما ظاهرا، اکنون فهمیده‌اند که چنین سیاستی با منافع خودشان مطابقت ندارد.
اولیانوف در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد که روسیه مصصم است مذاکرات برای تکمیل مذاکرات برجام در اسرع وقت انجام شوند.
سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با اشاره به تمایل مسکو برای جمع‌بندی سریع‌تر مذاکرات رفع تحریم‌ها تصریح کرد که هنوز فرصت برای رسیدن به توافق نهایی در وین برای ازسرگیری اجرای برجام وجود دارد.
نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی بن‌بست به وجود آمده در مذاکرات احیای برجام را غیر منطقی توصیف کرد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین اعلام کرد کشورهای غربی به دلیل اشتباهات محاسباتی خود، اراده سیاسی لازم برای ادامه مذاکرات وین ندارند.
مذاکره کننده ارشد هسته‌ای روسیه درباره تنش‌های موجود در مذاکرات احیای برجام در توئیتی نوشت: «بن بست مذاکرات وین در مورد احیای برجام مملو از تنش کنترل نشده است.»
کریستوفر برگر، سخنگوی وزارت خارجه آلمان روز چهارشنبه به خبرنگاران در برلین گفته بود: از دید ما، در حال حاضر هیچ الزام یا دلیلی برای ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای با ایران وجود ندارد.
نماینده دائم روسیه در نهادهای بین‌المللی مستقر در وین، می‌گوید که روسیه از مذاکرات پیش‌ رو بین ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال می‌کند.
میخائیل اولیانوف گفت: جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده ممکن است پس از انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا به توافق نهایی بر سر توافق هسته‌ای برسند و اگر این اتفاق بیفتد، احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) بسیار سریع امکان پذیر خواهد بود، برای اینکه فقط برخی مسائل فنی باید حل و فصل شود. وی تاکید کرد که اکنون توپ در اختیار طرف آمریکایی است.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی گفت که انتظار دارد مذاکرات رفع تحریم‌ها از اواسط ماه نوامبر (اواخر آبان) از سر گرفته شود.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی گفت که انتظار دارد مذاکرات رفع تحریم‌ها از اواسط ماه نوامبر (اواخر آبان) از سر گرفته شود.
اولیانوف: پیش‌بینی می‌کنیم که مذاکرات هسته‌ای از اواسط نوامبر دوباره آغاز شود
اولیانوف گفت: تلاش برای این که تمام تقصیر‌ها را به گردن ایران بیاندازیم، منصفانه نیست. مذاکرات بیش از حد به برنامه سیاسی داخلی طرف دیگر مذاکرات بستگی دارد.
نماینده روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین به ادعاهای ضد ایرانی غرب در خصوص مذاکرات احیای برجام پاسخ داد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به ادعاهای مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر کم رنگ شدن خوش بینی درباره حصول توافق در مذاکرات وین واکنش نشان داد.
مذاکره کننده ارشد روسیه در وین، توییتی منتشر کرده و در آن به طولانی شدن مذاکرات احیای برجام در صورت ارائه پیشنهادات جدید اشاره کرده است.
نماینده روسیه در مذاکرات برجام نوشت: عالی می‌شود اگر ایران و آمریکا هر چه سریع‌تر به طور موفقیت‌آمیز بر آخرین اختلافات‌شان غلبه کنند. زمان آن فرارسیده که توافق بر سر احیای برجام بدون تاخیر بیشتر نهایی شود.
اولیانوف دیپلمات ارشد روسیه در وین با انتشار یک تصویر در صفحه توئیتر خود نوشت که امروز دوشنبه با نماینده جدید ایران در وین دیدار و درباره یکسری از مسائل مرتبط با مرحله نهایی مذاکرات وین گفتگو کرده است.
نماینده روسیه در مذاکرات وین با اشاره به وجود برخی مسائل پیچیده برای احیای برجام، گفت دولت آمریکا در دنیای کاملاً متفاوتی زندگی می‌کند، زیرا آنچه دنبال می‌کند، دست یافتنی نیست.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در توییتی نوشت که هم‌اکنون شانس عبور از "خط پایان" مذاکرات وین وجود دارد.
نماینده روسیه در مذاکرات برچیدن تحریم های ایران گفت که علیرغم چند اختلاف باقیمانده، تمام مذاکره کنندگان شانس دارند تا وظایف خود را با موفقیت انجام دهند.
نماینده روسیه در مذاکرات وین دیدار و تبادل نظر با همتای ایرانی‌اش درباره مسائل باقی‌مانده در روند احیای توافق هسته‌ای را صریح و سازنده تلقی کرد.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین در توییتی از آمادگی مذاکره‌کنندگان روسی برای به نتیجه رساندن مذاکرات هسته‌ای بر سر احیای برجام خبر داد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی امروز با انتشار پیامی اعلام کرد: آماده گفتگوهای سازنده برای نهایی کردن توافق (هسته ای) هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ