فؤاد حسین ضمن تأکید بر روابط خوب کشورش با ایران، از پایان دور پنجم مذاکرات ایران و عربستان و زمینه سازی برای برگزاری دور جدید این مذاکرات خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
پایان دور رفت پلی‌آف لیگ والیبال با برد پیکان، آمل و رامسر
مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان به پایان رسید و تیم‌های پیکان تهران و سریک گنبد با 13 برد و کسب رتبه‌های اول و دوم جدول به کار خود در این مرحله پایان دادند.
پرسپولیس در هفته پایانی دور رفت پنج شنبه هفته جاری در استادیوم آزادی میزبان نساجی خواهد بود.
دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان با صدرنشینی تیم فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.
دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان با صدرنشینی تیم فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.
استقلال در هفته پایانی دور رفت میهمان تراکتور است. این بازی پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود.
در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال تیم‌های پیکان تهران، راه‌یاب ملل مریوان، شهداب یزد، هورسان رامسر، گیتی‌پسند اصفهان، ایفاسرام اردکان و پاس گرگان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ووشو مردان ایران با صدرنشینی دانشگاه آزاد در گروه یک و پاس فراجا در گروه دو پیگیری شد.
هنگامی که افراد با با گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر کار می‌کنند بعد از ۱۵ دقیقه کار کردن، یک دقیقه به دور نگاه کنند، بعد از ۳۰ دقیقه کار کردن سه دقیقه به دور نگاه کنند و بعد از یک ساعت، پنج دقیقه به دور نگاه کنند و این کار را تا پایان ساعت کاری انجام دهیم؛ تا فشار و گرفتگی اسپاسم باعث خستگی نشود.
هیچ یک از 16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی موفق به پیروزی در هر سه بازی خود نشده اند.
پرونده دور گروهی جام جهانی 2022 بسته شد و از امروز شاهد برگزاری بازی های دور حذفی خواهیم بود.
ایران به دنبال طلسم شکنی در بازی پایانی دور گروهی جام‌های جهانی است.
دور اول مرحله گروهی جام جهانی به پایان رسید و مهدی طارمی و پنج بازیکن دیگر با به ثمر رساندن ۲ گل در نخستین بازی خودشان را به عنوان مدعی تبدیل شدن به بهترین گلزن جام معرفی کردند.
گلزنی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم عادی شده! مهدی در دقیقه پنجم دروازه اتلتیکو را باز کرد و نیمه اول دو بر صفر پایان یافت. مهاجم ایرانی در دور برگشت دروازه هرسه حریف را باز کرده و بعداز دبل مقابل لورکوزن و بروژ بلژیک، حالا یک گل به تیم مادریدی زد تا ۵گله شود و بالاتر از مسی رده دوم آقای گل‌های لیگ قهرمانان را تصاحب کند
در پایان شب اول هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا سرنوشت صعود 8 تیم به دور یک هشتم نهایی مشخص شد.
در پایام دور مقدماتی مسابقات پنج وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، یک نماینده از کشورمان فینالیست شد.
در پایان دور مقدماتی رقابتهای پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان که در اسپانیا برگزار می شود، دو ملی پوش ایران راهی فینال شدند و دو نماینده دیگر به گروه بازنده ها رفتند.
رقابت‌های شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان در دور اول و دوم پیگیری و با ۵ پیروزی ،۳ تساوی و ۲ شکست برای نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
دوره اول آموزشی مربیان و کادر فنی آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تحت نظارت مدرسان کمپانی دابل پاس پایان یافت.
هفتمین دور از مسابقات بین‌المللی «جام دریا» با حضور ۴ کشور حاشیه‌ خزر در باکو به کار خود پایان داد.
در پایان دور مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان، سه ملی‌پوش کشورمان راهی فینال شدند و یک آزادکار ایران به گروه شانس مجدد رفت.
در پایان دور مقدماتی مسابقات پنج وزن دوم کشتی آزاد بازی های کشورهای اسلامی 4 نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و یک نماینده به رده بندی رسید.
در پایان دور مقدماتی رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی آزاد بازی‌های کشورهای اسلامی ۳ نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و یک نماینده در دیدار رده بندی حضور دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ