مذاکره‌کننده ارشد کشورمان گفت: در مذاکرات پیش رو، اراده جدی و واقعی آمریکا برای دستیابی به توافق راستی‌آزمایی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته اسرای صنعا اعلام کرد که این دور از گفت‌وگوها بدون دستیابی به نتیجه مشخصی پایان یافت؛ دور بعدی گفت‌وگوها برای مبادله اسیران، پس از عید قربان برگزار می‌شود.
مدیران استقلال به زودی دور جدید مذاکرات خود با ریکاردو ساپینتو را برای جلوگیری از شکایت او به فیفا از سر می‌گیرند.
یک سیاستمدار یمنی از مذاکرات قریب‌الوقوع آتش‌بس میان انصارالله یمن و عربستان سعودی در صنعا، پایتخت یمن خبر داد.
سومین دور از مذاکرات میان دولت پاکستان و حزب «عمران خان» آغاز شده است.
عربستان سعودی و ترکیه دور جدیدی از گفتگوهای سیاسی خود را آغاز کردند.
مذاکرات ترکیه با سوئد و فنلاند درباره پیوستن این دو کشور به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) نهم مارس (۱۸ اسفند) از سر گرفته می‌شود.
نخست وزیر عراق در گفتگو با یک روزنامه سعودی از برگزاری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی در بغداد در آینده نزدیک خبر داد.
به نظر من حالا که بورل صحبت از عدم مرگ برجام به میان آورده، قطعا یک ایده دارد و این را با طرف آمریکایی هم در میان خواهد گذاشت؛ لذا به نظر می‌رسد باید منتظر شروع دور جدید مذاکرات باشیم.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه تلاش های عراق برای از سرگیری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان ادامه دارد، از پاسخ مثبت ایران و عربستان به روند میانجی گری های بغداد خبر داد.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه تلاش های عراق برای از سرگیری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان ادامه دارد، از پاسخ مثلت ایران و عربستان به روند میانجی گری های بغداد خبر داد.
دور جدید مذاکرات سازمان فضایی ایران و آژانس فضایی روسیه این هفته برگزار می‌شود.
دور جدید مذاکرات سازمان فضایی ایران و آژانس فضایی روسیه این هفته برگزار می‌شود.
میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین جمعه شب گفت، کشور‌های غربی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای ایجاد مشکل در ادامه مذاکرات بر سر بازگرداندن توافق هسته‌ای ایران استفاده می‌کنند.
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین نسبت به برگزاری دور جدید مذاکرات بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش از پایان ماه نوامبر جاری ابراز امیدواری کرد.
سرمایه‌گذاران آمریکایی‌ای که به دنبال خرید باشگاه اورتون هستند از تلاش خود ناامید نشده و دور جدید مذاکرات آنها با فرهاد مشیری، مالک ایرانی‌الاصل اورتون، آغاز شده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
فؤاد حسین ضمن تأکید بر روابط خوب کشورش با ایران، از پایان دور پنجم مذاکرات ایران و عربستان و زمینه سازی برای برگزاری دور جدید این مذاکرات خبر داد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه در دور جدید مذاکرات، نظام به جمع بندی رسید مسئله اصلی کشور مذاکرات نشود، گفت: کشور باید روند خود را داشته باشد و خنثی سازی تحریم ها دنبال شود و اگر احیانا برجام احیا نشد مشکلی پیش نیاید.
وزارت خارجه آمریکا درپی پایان دور جدید مذاکرات وین، سعی کرد تا درباره احیای برجام توپ را به زمین تهران بیندازد.
یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پس از پایان دور جدید مذاکرات وین و چند روز مذاکره فشرده، همچنان توپ بازگشت به برجام را به زمین ایران انداخت و مدعی شد واشنگتن آماده امضای سریع توافق است.
محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با شبکه العالم اظهار داشت: نصب هزار ماشین IR ۶ و سایر ماشین ها، طراحی راکتور اراک و تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصد از جمله موارد مورد تاکید مجلس بود، که همه آن‌ها مطابق قانون انجام شد و می‌توان گفت قانون اقدام راهبردی تا این تاریخ به نسبت زمان صددرصد اجرا شده است.
رضازاده درباره مکان مذاکرات گفت: احتمالا در وین برگزار خواهد شد. البته ما پیشنهاد کردیم مذاکرات در خاک کشور ما باشد، ولی در نهایت مکان قطعی مذاکرات بعد از توافق طرفین مشخص می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک بتوانیم در خصوص تعیین زمان مزاکرات هم به توافق برسیم که این به اراده طرف مقابل هم بستگی دارد که واقعا برای دستیابی به توافق منطقی و معقول و پایدار اراده خود را نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ