بحث و گفتگو درباره مسایل باقی‌مانده پادمانی و نیز برخی موارد از اختلاف نظر‌های فنی و حقوقی میان ایران و آژانس در دستور کار این جلسات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله یازدهم اردوی تیم ملی کاراته بانوان و مرحله نهم اردوی تیم ملی آقایان از امروز جمعه آغاز خواهد شد.
مرحله جدید اردو انتخابی تیم ملی تپانچه از امروز (یکشنبه) 22 مرداد ماه در تهران آغاز شد.
تیم ملی بسکتبال که به تازگی از اردوی آماده‌سازی ترکیه و لبنان بازگشته است، دور جدید تمریناتش برای شرکت در جام جهانی را از روز یکشنبه آغاز می‌کند.
تیم ملی بسکتبال که به تازگی از اردوی آماده‌سازی ترکیه و لبنان بازگشته است، دور جدید تمریناتش برای شرکت در جام جهانی را از روز یکشنبه آغاز می‌کند.
رسانه‌ای در ترکیه گزارش داد که آغاز عملیات‌های ارتش پاکستان علیه مواضع جنبش طالبان پاکستان در افغانستان با توجه به رویدادهای اخیر، دور از ذهن نیست.
نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان آغاز شد.
دومین اردوی مسابقات جهانی برای فرنگی‌کاران به اتمام رسید و مرحله بعدی تمرینات شاگردان حسن رنگرز از هفدهم تیر ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد.
دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول همزمان با عید قربان آغاز شد.
در دومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در چین امروز نمایندگان کشورمان در اپه انفرادی مردان رقابت‌های خود را آغاز کردند.
محمدحسینی به اجرای پویش دارو زباله نیست اشاره کرد و گفت: از اسفند ۱۴۰۰ اجرای پویش دارو زباله نیست با همکاری داروخانه‌های منتخب در تهران آغاز شد تا به این ترتیب داروهایی که در منزل اضافه هستند و افراد نمی‌دانند باید با آنها چکار کنند را این داروخانه‌ها تحویل بگیرند.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از ساعت ۸ صبح آغاز شده تا مردم این کشور سیزدهمین رئیس‌جمهور را انتخاب کنند.
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه از صبح امروز آغاز شده و مردم این کشور سیزدهیمن رئیس‌جمهور را انتخاب خواهند کرد.
دور نخست مسابقات آزاد تیراندازی در رشته تفنگ و تپانچه از 28 اردیبهشت ماه آغاز می شود.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ارزیابی‌های امنیتی اشاره به آن دارند که آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها مساله دور از ذهنی نیست.
سومین دور از مذاکرات میان دولت پاکستان و حزب «عمران خان» آغاز شده است.
دور جدید تمرینات استقلال از امروز در کمپ ناصر حجازی و زیر نظر ریکاردو ساپینتو آغاز شد.
در این مرحله چشم ایران به نشست دوره‌ای شورای حکام است. هرچند که تفاهم صورت گرفته با نگاه کلان‌تر شکل‌گیری فضای مناسب به منظور آغاز دور جدیدی از همکاری فنی میان ایران و آژانس برای حل و فصل اختلاف‌ها و کمک به فضاسازی برای مذاکرات سیاسی احیای برجام صورت گرفته، اما ایران چشم انتظار نتیجه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است. صدور قطعنامه یا بیانیه و لحن و متن هر کدام از این موارد می‌تواند با واکنش متفاوتی از سوی ایران منتهی شود.
دور نخست مذاکرات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در این سازمان آغاز شد.
تیم‌های بانک شهر ایران و نماینده هند در دور نخست رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.
نخستین دور از نشست های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور سرپرست کاروان اعزامی و مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید نشست‌های تامین زمین استان‌ها برای نهضت ملی مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.
مسابقات اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان از امروز در شهر بلگراد صربستان آغاز شد که نخستین نماینده کشورمان در دور اول شکست خورد.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مشخص نیست که دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور از کجا شروع شود ولی از اواسط مهرماه این سفرها آغاز خواهد شد.
چیزی تا آغاز دهمین ماه ریاست‌جمهوری ابراهیم رئیسی نمانده و او که در این ۹ ماه و چند روز، ۲۱ بار پایتخت را به مقصد مراکز استان‌های دور و نزدیک ترک کرده، حالا در شرایطی آخرین تجربه از این دست سفرهای پرتکرار استانی را پشت‌سر گذاشته که هنوز روشن نیست نتیجه و دستاورد این همه سفر و رفت و آمد چیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ