سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک بتوانیم در خصوص تعیین زمان مزاکرات هم به توافق برسیم که این به اراده طرف مقابل هم بستگی دارد که واقعا برای دستیابی به توافق منطقی و معقول و پایدار اراده خود را نشان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مدافع پرسپولیس و تراکتور بعد از چند فصل در کنار یکدیگر بودن، اینبار شرایط را به شکلی دنبال خواهند کرد که باید علیه هم کار را دنبال کنند.
سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی با اشاره به توافق اخیر ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان بین دو کشور و آزاد سازی پول‌های بلوکه شده ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران تضمین‌های لازم را برای اجرای مفاد تفاهم ایجاد شده، توسط آمریکایی‌ها دریافت کرده است و این روند در چارچوب خودش پیش می‌رود.
دو بازیکن خوزستانی پیش از شروع دیدار حساس هفته یاد جوان فقید آبادانی را زنده نگه‌داشتند .
سخنگوی وزیر امور خارجه گفت: در ادامه هتک حرمت به قرآن کریم در دانمارک، امروز (دوشنبه) سفیر دانمارک در تهران توسط مدیر کل اروپای غربی وزارت امور خارجه بار دیگر به وزارت امور خارجه احضار شد.
کنعانی گفت: گفتگو‌های ایران با کشور‌های مختلف از جمله کره جنوبی ادامه دارد و اخیرا هم مقامات سئول وعده‌های مثبتی را به ما دادند و امید است شاهد عملیاتی کردن آن‌ها باشیم.
سخنگوی وزارت خارجه در آغاز نشست خبری خود با خبرنگاران با بالا بردن قرآن، بار دیگر اهانت‌های اخیر صورت گرفته به قرآن کریم را محکوم کرد.
ناصر کنعانی در توییتی نوشت: در خبر‌ها آمده که پزشکان برای قلب نخست‌وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی باطری کار گذاشته‌اند، اما واضح است که بحران در قلب رژیم صهیونیستی عمیق‌تر از بحران در قلب نخست‌وزیر آن است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک را شدیداً محکوم کرد.
حسین کنعانی حالا خود را به عنوان کاشته‌زن ترکیب پرسپولیس به حریفان می‌شناساند.
باشگاه العربی قطر با انتشار پیامی از جدایی مارک منیسا، مدافع اسپانیایی خود، خبر داد.
مدافع تیم‌ملی ایران به احتمال زیاد بار دیگر پیراهن پرسپولیس را در لیگ برتر به تن خواهد کرد.
محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی ایران احتمالا فصل آینده راهی تیم ام صلال قطر می‌شود.
پرونده دوران بازی علیرضا ابراهیمی در تیم‌های سرخپوشان پرطرفدار احتمالا بسته خواهد شد.
احتمالاً «علیرضا عنایتی» مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه به عنوان سفیر جدید تهران در ریاض معرفی شود. وی اردیبهشت ۱۳۹۳ عهده دار سفارت ایران در کویت بود و ابتدای سال ۱۳۹۸ به عنوان مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه منصوب شد. عنایتی پیش از این در مذاکرات بین ایران و عربستان در بغداد نیز نقش فعالی داشته است. گزینه دیگری که به عنوان سفیر احتمالی ایران در عربستان مطرح می‌شود، «ناصر کنعانی» سخنگوی فعلی وزارت امور خارجه است.
نشریه استاد الدوحه در گزارشی به بازگشت ملی‌پوشان به تمرینات باشگاهی خود پرداخته و از احتمال تغییر در لیست تیم‌ها در نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرده است.
به احتمال فراوان شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی امشب به اردوی تیم‌ملی اضافه خواهند شد.
کارلوس کی‌روش با انتقاد از روند آماده سازی و تدارکات تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی، از دور شدن آنها از اهداف‌شان خبر داد.
کنعانی گفت: نشست‌های بین‌المللی فرصت خوبی است برای نشست‌های سیاسی و مذاکرات حاشیه‌ای بین مقامات کشور‌ها؛ اینکه در حاشیه نشست گفتگو‌هایی در خصوص موضوع هسته‌ای و مذاکرات رفع تحریم‌ها صورت بگیرد من این احتمال را رد نمی‌کنم.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از احتمال برگزاری نشست درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک خبر داد.
کارلوس کی‌روش در این بازی تیم ملی را با شیوه ۱-۳-۲-۴ راهی میدان می‌کند و بر این اساس علیرضا بیرانوند درون دروازه می‌ایستد. محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو بازیکن تیم ملی در قلب خط دفاعی خواهند بود
کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت: برجام و توافقی که احتمال می‌رود در آینده شکل بگیرد، تنظیم‌کننده روابط دوجانبه ایران و دولت آمریکا نیست بلکه حل‌وفصل‌کننده بحران تصنعی و غیرضروری است.
پیش از این ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از ارسال نظرات جمهوری اسلامی ایران در مورد پاسخ آمریکا درباره متن پیش‌نویس توافق احتمالی رفع تحریم‌ها خبر داده بود.
پیش از این ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از ارسال نظرات جمهوری اسلامی ایران در مورد پاسخ آمریکا درباره متن پیش‌نویس توافق احتمالی رفع تحریم‌ها خبر داده بود.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از ارسال نظرات جمهوری اسلامی ایران در مورد پاسخ آمریکا درباره متن پیش‌نویس توافق احتمالی رفع تحریم‌ها به هماهنگ کننده خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ