فرمانده کل انتظامی بیان کرد: درخواستم از رئیس جمهور این است که حمایت‌های لازم از پلیس همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد کاهش تصادفات مانند سال گذشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان در نظرسنجی‌ها پیشتاز بلامنازع در میان نامزدهای حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور محسوب می‌شود.
تاجیک: مهم‌ترین بارِ معنایی که سفر ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران به سوریه در ذهن تداعی می‌کند، استقرار ثبات و امنیت در سوریه است / خوش‌چهره: مهم‌ترین پیام سفر رئیسی این است که این کشور همچنان در عمق استراتژیک ایران حضور دارد و تهران همچنان یک بازیگر مهم در سوریه است.
دفتر اطلاع‌رسانی پلیس سودان در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان، شایعات درباره فرار عمر البشیر رئیس‌جمهور سابق این کشور را تکذیب و اعلام کرد که او همچنان در بیمارستان نظامی تحت بازداشت است.
رئیس جمهور سابق آمریکا یک بار دیگر با ادبیاتی متفاوت مدعی شد که اگر او همچنان رئیس جمهور این کشور بود، برای مذاکرات صلح در اوکراین تنها به ۲۴ ساعت نیاز داشت.
معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم مصمم به نوسازی و بهسازی جاده های کشور و همچنین تجهیز پلیس راهور است.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد کشورهای اروپایی به دلیل نداشتن استقلال، شهامت اظهارنظر درباره انفجارهای نورد استریم را ندارند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران همچنان بر موضع خود در مخالفت با اجرای بند آموزش سند ۲۰۳۰ در کشور پابرجاست.
رئیس جمهور اوکراین در سخنانی گفت که ۹ میلیون نفر در این کشور هنوز بدون برق هستند.
واکنش رسانه ها به ملاقات علی کریمی با رئیس جمهور آلمان همچنان ادامه دارد.
رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه همچنان برای انجام حملات گسترده موشک کافی در اختیار دارد.
امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.
در ویدئو‌های متعددی، صدای مردم شنیده می‌شود که از شی جینپینگ، رئیس جمهوری چین و حزب کمونیست خواستار «کناره‌گیری» شده‌اند. جمعیت همچنین شعار می‌دادند: «تست کووید نمی‌خواهیم، آزادی می‌خواهیم» و "دیکتاتوری نمی‌خواهیم، دموکراسی می‌خواهیم". برخی از ویدئو‌ها نشان می‌دهد که مردم در حال خواندن سرود ملی چین هستند و بنر‌هایی در اعتراض به اقدامات فوق‌العاده سخت‌گیرانه این کشور برای همه‌گیری در دست دارند.
رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که کی‌یف و 17 منطقه دیگر در این کشور همچنان با مشکل جدی در تامین برق مواجه هستند.
دامغان- نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر سال قبل رئیس جمهور به استان، ایجاد هشت مجتمع دامپروی در دامغان از سوی وزیر جهاد مصوب شد، اما بلاتکلیف باقی مانده است.
جلسه بررسی استیضاح رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرای کابینه آغاز شد.رئیس مجلس شورای اسلامی استقبال و دیدار با نخست وزیر ارمنستان را دلیل عدم حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بیان کرد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد آمریکا با چشم پوشی از اقدامات اوکراین همچنان به پمپاژ سلاح به این کشور ادامه می دهد.
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
به گفته سخنگوی کاخ کرملین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با همتای ترکیه‌ای خود، گفته است که مسکو همچنان برای مذاکره با اوکراین آماده است.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: «جمهوری اسلامی ایران همچنان به توافق ۲۰۱۵ متعهد است، اقدامات جبرانی ایران در پاسخ به نقض تعهدات طرف‌های مقابل صورت گرفته است. چنانچه دیگر طرف‌های این توافق با رفع همه موانع و برداشتن تحریم‌ها به تعهدات خود بازگردند؛ تداوم اقدامات اجرایی ایران با کسب مجوز قانونی از مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد شد.»
میشل عون رئیس جمهور لبنان در سالروز ربایش امام موسی صدر، تاکید کرد: مواضع امام موسی صدر همچنان منبع الهام لبنانی در تلاش برای نجات این کشور باقی می ماند.
نئوبانک هوشمند فردا سال گذشته با سرمایه گذاری مشترک شرکت آرمان وفاداری آریا (آوا) وابسته به بانک ایران زمین و هلدینگ “های وب” آغاز به کار کرد.
فعالان بازارفعالان بازار ارز در آخرین روز هفته در حالی شاهد افت نرخ ارز در بازار بودند که بهای دلار آمریکا در تابلوی صرافی ملی، تقریبا ثبات بود. ارز در آخرین روز هفته در حالی شاهد افت نرخ ارز در بازار بودند که بهای دلار آمریکا در تابلوی صرافی ملی، تقریبا ثبات بود.
خانواده، مدرسه، دانشگاه و تقریباً تمام بازار کالاهای فرهنگی به مواجهه عقلانی و متعهدانه با جریان‌های مد و پوشاک نیاز دارند. ولی متأسفانه به چند دلیل همچنان مانعی بزرگ در برابر چنین مواجهه عقلانی و متعهدانه وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ