رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که کی‌یف و 17 منطقه دیگر در این کشور همچنان با مشکل جدی در تامین برق مواجه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند مشکل ناترازی‌ها در حوزه برق را مرتفع کرده و گام‌های خوبی برای افزایش تولید ۴۰ هزار مگاواتی برق در طول عمر دولت سیزدهم برداشته شده است.
یک کارشناس امنیتی عراق به ارتباط معنادار میان انفجار در خطوط انتقال برق عراق و سخنان سفیر آمریکا در بغداد در خصوص مشکل برق این کشور اشاره کرد.
وزیر نیرو با بیان اینکه میزان مصرف برق کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ هزار مگاوات افزایش داشته است، افزود: با کمک و همکاری مردم می‌توانیم برق پایدار همه بخش‌ها را بدون مشکل تامین کنیم.
عضو مجمع نمایندگان استان کرمان، سفر اخیر رئیس‌جمهور به این استان را به موقع ارزیابی و تاکید کرد که این سفر در رفع مشکل آب و برق کرمان راهگشا خواهد بود.
وزارت برق عراق از واریز طلب ایران بابت صادرات گاز به یک صندوق اعتباری در بانک TBI این کشور خبر داد.
مجموعه ورزشی انقلاب و آکادمی ملی المپیک چند روز است با مشکل قطعی برق مواجه است و تیم ملی وزنه‌برداری در سالن بدون برق و در هوای گرم تمرین می‌کنند.
معاون وزیر نیرو گفت: خریدار برق تجدیدپذیر از بورس موظف است به موقع هزینه برق را به عرضه کننده برق پرداخت کند و همین موضوع سبب خواهد شد مشکل مطالبات سرمایه‌گذاران حوزه تجدیدپذیر مرتفع شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیام رسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
شرکت ارتباطات زیر ساخت کشور طی یک اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه تامین برق، باعث از دسترس خارج شدن برخی از پیام رسان ها به صورت موقت گردید که این قطعی برق برطرف شده و فرآیند فنی برای ادامه خدمت رسانی در حال انجام است.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دلیل اختلال در پیامرسانهای داخلی عدم تامین برق در یک دیتاسنتر بوده است که تا ساعاتی دیگر به صورت کامل رفع می شود.
یک نانوایی در سریلانکا در بحبوحه بحران ملی مالی، با مشکل افزایش قیمت برق و تورم مواد غذایی مواجه است.
در شرایطی که این‌روز‌ها اکثر کلانشهر‌های کشورمان با مشکل آلودگی هوا مواجه هستند، تصاویری از مازوت سوزی وحشتناک و آلودگی شدید شرکت آلومینیوم اراک واکنش‌های زیادی را برانگیخته است./ همشهری آنلاین
روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان اعلام کرد که به دلیل مشکل فنی در دکل برق شهرستان های بهشهر منطقه رستم کلا و نکا در شرق استان قطع شده است.
اهواز- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با گلایه از ناهماهنگی میان آبفا و سازمان آب و برق خوزستان، از رفع مشکل آب گل‌آلود اهواز تا امشب خبر داد.
اصفهان- سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: خطا و اتصال پُست برق نیروگاه اسلام آباد اصفهان برطرف و شبکه برق اصفهان پایدار شد.
اصفهان- سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: ماموران شرکت توزیع برق استان تلاش می‌کنند تا با رفع مشکل پست نیروگاه برق اسلام آباد، پایداری شبکه برق کلانشهر اصفهان بازگردد.
مدیرپیشین ورزشگاه آزادی جزییات ماجرای قطعی برق قبل از مسابقه پرسپولیس و تراکتور را اعلام کرد.
معاون سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از رفع اختلاف نظر و توافق میان سازمان مدیریت حمل و نقل و پایانه‌های مسافری و شرکت برق منطقه‌ای و برنامه ریزی برای حل مشکل چندین ساله خبر داد.
دو شرکت آمازون و مایکروسافت برنامه مفصل خود برای ایجاد چند مرکز داده جدید را در ایرلند کنار گذاشتند، زیرا این کشور با مشکل کمبود برق مواجه است.
دو شرکت آمازون و مایکروسافت برنامه مفصل خود برای ایجاد چند مرکز داده جدید را در ایرلند کنار گذاشتند، زیرا این کشور با مشکل کمبود برق مواجه است.
اولگ آرتمیف، فضانورد روس، که تنها ۲ ساعت از ۶ ساعت پیاده‌روی فضایی خود را طی کرده بود، به دلیل بروز یک مشکل الکتریکی در لباس فضانوردی خود، مجبور به ناتمام گذاشتن پیاده‌روی خود شد. او پس از بروز این مشکل به ایستگاه فضایی بین‌المللی بازگشت تا لباس خود را به منبع تامین برق متصل کند.
تولید برق با استفاده از انرژی باد در دنیای انرژی‌های تجدید پذیر اهمیت زیادی دارد، اما عمر پره ‌های توربین‌های بادی محدود است و برای حل این مشکل پره ‌های قابل بازیافت ساخته شده‌اند.
شاخص کل بورس تهران در سومین روز هفته با کاهش مواجه شد و به روندی که این هفته در پیش گرفته، ادامه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ